Multimedya Derin ve Kerim
Bir ses daha geldi. Bu kapı kırılma sesi idi.... Dağ ayısı kapıyı kırdı resmen beni görünce bir an dondu kaldı ve değişik baktı bana sonra da gelip kolumdan tutup beni aşağı indirdi. Babam beni görünce yanıma gelip.
"Olmaz benim kızım nişanlı evlenecek yakında."
"O kızı varmış diyen adam yine konuştu."
"Ağam bu kız bir hafta önce ayrılmış nişanlısından adam aldatmış kızı "
Annemler şaşırdı neyse en azından ben söylemekden kurtuldum.
O Kerim denen dağ ayısı.
"Güzel. kapıda koruma olacak."
Babası
"Hepimiz Mardin e gidip düğün işlemleri başlayacak. En geç bir haftaya çifte düğün olacak."
Dedi ve bütün sülalesini alıp gittiler.
2 gün sonra
İşte Mardin e gidiyorduk bu dağ ayısı olacak adam bana güvenmediği için beni kendi arabasında götürüyordu.
"Sana birşey soracağım ?"
"Sor "
"Kaç yaşındasın 29."
Dedi.
"Aramızda 10 yaş var."
"Yani ?"
"10 yaş az mı sence düşün yani sen dördüncü sınıfa giderken ben daha yeni dünyaya geliyormuş sun"
"Bu bir sorun değil her şekilde karım olacaksın o yüzden bahane aramayı kes."
"Tamam birşey daha soracağım ben başka bir adamla yatmış olsam ne olacak senin oralarda bu kabul mu ? "
Bir anda araba fren yaptı.
"Ah "
"NE DEMEK LAN BAŞKA BİR ADAM İLE OLMAK ÖLDÜRÜRÜM SENİ DE AİLENİ DE ÖLDÜRÜRÜM LAN SEN YAPTIN MI LAN YATTIN MI ?"
Gözlerim doldu.
"H-hayır olmadım kimse ile."
2 dakika sonra yola geri döndük. Çok korkuyordum benim bir yolunu bulup kaçmam gerekiyor hem kendim için hemde bebeğim için evet ben hamileyim bir türlü anlatamadım iyiki de anlattmadım yoksa bebeğime ve aileme zarar gelebilir di akşam a doğur bir benzinlik gördüm tam zamanı işte.
"Dur "
"Ne oldu ?"
"Lavaboya gitmem gerek"
"Tut biraz 1 saatlik yolum kaldı."
"Tutamam ya"
"Yürü.''
İndim oda arkamdan indi.
"Sen nereye ?"
"Seni yalnız bırakır mıyım sence ? "
"İyi dur orada. "
İçeri girdim. Kahretsin Ki cam küçüktü mecbur elimi yüzümü yıkayıp dışarı çıktım kapının önünde bekliyordu. Arabaya bindik yola devam ediyorduk. Allah'ım ne yapacağım ben ya bebeğime zarar verirse
1 saat sonra
neyse sakin ol Derin sonuçta daha bir hafta var İçeri geçtik ellili yaşlarda bir kadın elini uzattı. Dağ ayısına baktım başıyla öp dedi. Öptükten sonra da kadın bana sarıldı."Merhaba kızım ben Şermin Kerimoğlu Kerim in anası."
"Kerim ? " Dedim bir anda sonra yanındaki 14 15 yaşındaki kız.""Yenge müstakbel kocan işte."
Kerim bana gıcık olmuş bir şekilde baktı. Ne var yani öküz gibi aldın beni tabiki adını bilemem. Daha sonra o bana kocan diyen kız yanıma geldi.
"Bende Sevda Kerimoğlu yenge
Bu ailenin soyadları ne kadar değerli ya hepsi adının sonuna Kerimoğlu nu yapıştırıyor lar bende yapayım bari
"Memnun oldum Derin Demir."
Kerim kulağıma yaklaştı ve
"İster kabul et ister etme sen Kerim Kerimoğlu nun kadınısın sen artık Derin Kerimoğlu oldun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel Mucizesi
Teen Fiction"Ben ben senin karın olamam " Dedi genç kız ağlayarak. "NE DEMEK OLAMAM LAN BEN SENİN KOCANIM SENDE BENİM KARIM ARTIK BANA AİTSİN KABULLEN BUNU. " Ben senin olamam çünkü ben "Çünkü sen ne ? " "Ben hamileyim" "Ne ?" Bu Berdel kurbanı iki insanın...