8. Bölüm

1.2K 25 3
                                    

Gelen ses ile kafamı o yöne çevirdim. Bu gelen nasıl ama gelen kişi Kerim in
abisi Kenan abi idi fotoğraflarda resmini görmüştüm. Hiç değişmemiş yada gördüğüm resim yeni çekilen bir resim di.

"Kerim"

Dedi. Kenan abi Kerim sesi duyar duymaz ayağa kalktı ve abisine döndü. Öfkeli görünüyordu.

"SENİN NE İŞİN VAR BURADA ?"

"Memleketimi özledim."

"Öyle mi yıllar önce terk ettiğin memleket."

"Kerim anlıyorum seni ama biz abi kardeşiz."

"Şimdi mi geldi aklına he söylesene abi olduğun ?"

"Kerim gitmek zorunda kaldım. Bak sende evlendin çocuğun da olacakmış tebrik ederim. Ama beni de anla aşık olduğum kadın dan vazgeçemedim. "

"Ben sen değilim duydun mu ailemi silmem."

"Kerim yapma."

Dedim.

"Sen karışma Derin."

Dedi. Elimi tuttu ve arabaya bindik eve geldik. Şermin anne ne oldu diye sordu.

"Gözün aydın anne oğlun gelmiş."

Dedi Kerim daha sonra da hemen odaya çıktı. Tabi elimi bırakmadığı için bende gitmek zorunda kaldım. Odaya girdik. Beni yatağa yatırdı daha sonra da üstümüzü örtüp. Beni göğsüne çekti. Saçlarımı kokladı karnımı sevdi.

"Kerim" dedim

"Birşey sorma izin ver huzur bulayım kokun ile." Sanki Kerim değil ben huzur buluyorum kokusu uykumu getirdi. Huzurla uyudum kollarında.

Kerim'den

Uyandığımda saat 17 olmuştu Derin hala uyumaya devam ediyordu. Onu uyandırmadan saçını öptüm dışarı çıktım. Abim ile Gülnaz oturma odasında annem ile oturuyordu babam nerede bilmiyorum. Kesin abim burada diye yoktu.

"Kerim oğlum gel bak abin-"

"Anne Derin odada uyuyor. Ben çıkıyorum uyanırsa söylersin."

Diyip. Kapıdan çıkıyordum ki

"Ne zamandan beri sorunlardan kaçar oldun Kerim Kerimoğlu."

Arkamı döndüm.

"Yıllar önce abim öğretti tanır mısın Kenan Kerimoğlu"

Dedim.

"Kerim bak konuşalım"

"Konuşulacak birşey yok herkes hayatını yaşıyor daha doğrusu sen seçtiğiniz hayatı bende senin seçtiğini hayatı yaşıyorum."

Dışarı çıktım. Karşımda Arda vardı. Arda Gülnaz oğlu. Gittim yanına başını sevdim dışarı çıktım.

"Kerim dur bir dinle "

"Ne var ne ?"

"Ben senin abin im söz dinle."

"HANGİ ABİM LAN HANGİ SEDA VE SEVDA SENİN VARLIĞINI BİLE BİLMİYORLAR SEN BİZİM İÇİN YOKSUN."

"Evet ben bir seçim yaptım ama mecbur kaldım aşıktım aşık o olmadan hayatın bir anlamlı yok. Derin i düşün senden Derin i senden alsalar."

"SAKIN O BENİM KARIM ONU KİMSE BENDEN ALAMAZ."

"İşte benden de Gülnaz ı almak istediler nasıl bırakırdım onu. Sırf aşık olduğum kadının bir oğlu var diye bana uygun görmediler kalbim onu seçti ama kimse bana onu uygun görmediler sevda bu Kerim sevda vazgeçmek imkânsız. Kardeşim affet beni.Büyüklük sende kalsın."

Abim kollarını açtı. Sarıldım

"Aslanım benim. Demek baba oluyorsun ha "

"oluyorum. Abi oluyorum"

"E o zaman bende amca oluyorum."

"Ben zaten amca oldum."

"Sayemde.Hadi gel de karınla adam akıllı tanıştıran bizi."

Yanlarına gittiğimiz de Annem Gülnaz ve Derin konuşuyordu Derin beni görür görmez ayağa kalktı.

"B ben şey yani biz."

Şaka dan zarar gelmez bence.

"SEN NASIL BU ADAMIN KARISI İLE KONUŞURSUN DERİN "

"Oğlum sakin onlar elti."

"Kerim bak ona kızma ben tanışmak istedim Derin ile."

"Bana bak Kerim haddini bil o benim karım."

"İkiniz de sussun artık koca adamlar oldunuz ama hala çocuk kaldınız."

Abim ile gülmeye başladık.

"Siz"

"Evet anacığım en sonunda bu oğlun ikna oldu."

"Abi"

"Ne abi "

Derin'den

"Derin güzelim bak bu abim Kenan. Gülnaz la tanışmış sen zaten"

"Memnun oldum."

"Hayırlı olsun yeğenim olacakmış ." diyip sarıldı Kenan abi.

"Sağolun"

Bir saat kadar oturduk ondan sonra da Kenan abiler gittiler. Nihat baba ile araları kötü olduğu için. Akşam sofrada yoktular. Yemekten sonra herkes yatmaya gitti. Bizde odamıza çekildik. Lavabo dan çıkıp yatağa geçiyordum ki Kerim üstü çıplak bir şekilde uzanıyordu.

"E şey Kerim sen giyin istersen hava soğuk."

"Ne soğuk olması yanıyorum."

Dedi ima ile.

"E şey benim uykum var iyi geceler."
diyip yattım Kerim de yatıp ellerini karnıma yerleştirdi boynumdan öptü.

"Utanma benden ben senin kocanım."

Dedi ve uyudu. Beni uyku tutmadı.10 Dakika sonra telefonuma mesaj geldi. Ama bu Levent di

Mesaj

Derin yaptıklarım için üzgünüm ne olur affet beni evlendiğini duydum eminim ki hala beni seviyorsun zorla evlendiğini biliyorum izin ver seni de alıp gidelim buralardan ben her şekilde seni çok seviyorum.

Ne yapacaktım şimdi yanımda Kerim elimde ki telefon da bebeğimin gerçek babası. Peki hangisini seçicektim bana ve bebeğim e sahip çıkan adam a mı yoksa bebeğimin öz babası mı ?

Berdel MucizesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin