18.Bölüm

207 11 2
                                    

"Kocamsın diye bana zorla birşeyler yaptıramaz sın."

"Öyle mi."

"Öyle."

"Görürüz nasıl yaptırıyorum."

Hırsla odama çıktım oda peşimden geliyordu.

"Derin gel konuşuyoruz."

O içeri girmeden koşup kapıyı kilitledim Kapıyı yumruklama ya başladı.

"Deri aç şunu." Diye bağırdı

"Hayır eve kilitliycektin beni al kilitledim."

"Ben seni öyle değil."

"Tabi sen beni senin görebileceğin bir şekilde kitlicektin dimi yok öyle yama."

"Derin güzelim aç hadi şu kapıyı."

"Asla."

Saatler sonra

Saat gece 01.04 olmuştu Kerim hala kapıda açmamı bekliyordu Bense inat edip açmıyorum. Yatağa yattım uyuyacaken kapı kırılma sesi geldi galiba benim yatağa geçme sesimi duymuştu ne yani bu kadar saat benim ordan çekilmem için mi bekledi. Ayağa kalktım göz göze geldik bana yaklaştı sarıldı bense kurtulmaya çalıştım.

"Bırak."

Gözlerim dolmuştu.

"Asla. Sen nasıl beni saatlerce sensiz bırakırsın buna hakkın yok."

Onu ittim bu delice resmen beni eve kapatıp kendimi ondan uzaklaştırdığı m için buna hakkın yok diyor.

"Asıl senin hakkın yok beni eve kapatmaya ilk zamanlar a döndün resmen."

"Derin korkuyorum gitmenden."

"Gitmicem Kerim sen böyle davranmazsan gitmem ki ben seni bebeğimin babası olarak seçtim Nasıl giderim?"

Beni kucağına aldı. Yatağa yatırdı omzuna uzandım

"Seni ve bebeğimizi o kadar çok seviyorum ki sizi kaybetmekten çok korkuyorum o yüzden bu kadar saçmalıyorum özür dilerim."

"Beni eve kitlemiceksin dimi."

"Derin güzelim bak."

Hala aynı yerdeyiz hala. Konuşmadan yan odaya geçtim Kerim'in aklı başına gelene kadar onunla aynı odada yatmıcaktım. Ben giderken Kerim

"Nereye güzelim."

Dedi ama umurmda bile olmadan odadan çıktım peşimden geldi o girmeden kapıyı kilitledim anlayınca kapıya vurmaya başladı.

"Derin aç şu kapıyı."

"Asla aklın başına gelene kadar seninle aynı oda da yatmicam."

"Tamam güzelim tamam ben yerde yatarım sen yeter ki yanımda ol."

"Seninle aynı odada kalmam dedim. He olurda kapıyı açarsan gerekirse hiç uyumam ama senin odanda da kalmam."

"Tamam bu gece burada yatıcaksan yat ama yarın yine yanımda yatıcaksan ben senin kocanım."

"Evet bana gram güvenmiyen kocam."

"Derin bak sana güvenmiyorum değil sadece."

"Yeter uyumak istiyorum git artık."

"Tamam canım sen uyu."

Sabah

Bugün hafta içi olduğuna göre Kerim evde yoktu odadan çıkabilirim o gelince geri girerim. Kapıyı açtığımda önüm biri düştü Kerim Kerim gece burda mı yatmıştı. Hala uyordu

"Kerim kalk ya kalksana."

Sesine uyndı.

"Derin."

Yüzüne bile bakmadım odadan çıkıp aşağı indim kahvaltı hazırdı galiba yardımcı gelmişti. Gelip yemek hazırlayıp gidecekmiş Kerim bey masaya otururken söylemişti. Çayı bitmişti ama umurmda bile değildi gidip kendine çay aldı yanında bir bardak süt ile geldi.

"İç bakalım."

"İstemiyorum."

"Derin bebeğimiz için."

"Canım istemiyor isteyince ben alırım çay içiyorum şuan."

"Çok çay içiyorsun bebeğimiz e zarar."

"Sadece 2 bardak içiyorum kahveyi bıraktım."

"Sabahları 2 öğlen ve akşamla beraber 3 4 oluyor güzelim bari sabahları çay yerine süt veya meyve suyu içsen."

"Of peki. Ama sen dedin diye değil bebeğim için." Diyip içtim

"Tamam benim inatçı karım."

Kahvaltıdan sonra gider diye düşündüm bende sofrayı toplamaya başladım.

"Sen kendini yorma birazdan yardımcı gelir halleder."

"Gerek yok ben hallederim zaten evden dışarı da çıkamıyorum en azından zaman geçer. Hem sen ne zaman gidiyorsun ?"

"Güzelim bugün evdeyim seninle daha doğrusu seninle beraber gezmeye gidicez."

"Allah razı olsun."

Dedim dalga geçerek.

"Ben gelmiyorum."

"Derin."

"Ben senin tasma takıp gezdiriceğin süs köpeğin değilim Kerim."

"Derin kim sana böyle birşey diyor değilsin tabiki üzme beni hadi bak hem doktor a gideriz bebeğimizi görürüz. O kadar yoldan geldik ne olur ne olmaz"

Beni nereden vuracağını biliyor tabi.

"Tamam ama bebeğim için."

Doktor a gelmiştik. Nedense yine doktorum kadındı kıskanç hödük işte"

"Ne hikmetse yine doktorum kadın. Neden acaba"

"Ben geri kafalı değilim Derin. Tabiki erkek doktor a da muayene olabilirsin ama yinede eğer seçme şansım varsa kadın doktoru tercih ederim."

"Anladım."

Doktor yanımıza geldi.

"Merhaba Derin hanım Kerim bey ben Jale kadın doğum doktorunuz buyrun isterseniz bebeğe bakalım."

"Merhaba memnun oldum tabi."

Karnıma gelen soğuk jel den sonra ultrason aletini karnıma getirdi. İşte oradaydı benim güzel bebeğim oradaydı. Önce kalp atışını duyduk gözlerim doldu Kerim ise elimi tutuyordu hiçbir şey demedim nasıl derim ki bu heycan varken küslük kimin umurunda.

"Bebeğinizin cinsiyetini öğrenmek ister misiniz."

"Nasıl belli oldu mu diğer doktor bize bir iki hafta daha var demişti. " Dedim

"Bebeğiniz 14 haftayı geçmiş muhtemelen diğer doktor tam 4 aylık olmasını beklmek istemiş ama şuanda duruş pozisyonu cinsiyetini belli ediyor."

"Tamam o zaman söyleyin doktor hanım bebeğimizin cinsiyeti nedir ?"

"Evet evet çok merak ediyoruz ne ?"

Dedim Kerim e katılarak.

Doktor

"Bebeğiniz."

Evet ben geldim sizin tahminleri alalım sizce bebek kız mı erkek mi ?

Berdel MucizesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin