Derin'den
Sabah gözlerimi üstümdeki yük ile açtım şu hale bak adamın bir eli üstümde kafası boynumda. Hayır yani gören de aşık olduğu kadın ile evli sanacak. Üstünden itmeye kalktım ama beni kendine daha çok çekti. Hayır yani bari üstünde birşey olsa koca koca kasları ile baş başa olmak ayıp ya ayıp adamın her yeri baklava ben geleneksel göbekli erkekleri ve bıyıklı severim bu ne bunda sakal var ve baklava. Kimi kandırıyorsun adam taş diyen iç sesime küfür ettim. Sonra da Kerim e dönüp.
"Kerim üstümden kalk"
"Ne "
"Üstümde yatıyorsun."
"Eee yani ?"
"Ne yani rahat bırak beni ayrıca gece de üstüne tişört giy ben seni çıplak görmek zorunda mıyım ya."
Bir anda üstüme çıktı. İtmeye çalıştım.
"Rahat dur sen benim karım olduğuna göre üstüne de çıkarım başka şeyler de yaparım. Evet beni çıplak görmeye de mecbursun kocanım. Zamanı gelince gerçekten bu evlilik tamamen gerçek olacak."
"Ne ? Nasıl gerçek olacak ?"
Kulağıma doğur eğildi ve şunları fısıldadı.
"O it dokundu sana ve ben bunu hatırladıkça deliriyorum onun izlerini senin vücudundan tamamen silmek istiyorum. O yüzden bu gün kendini hazırla benim karım olmak için."
"B-bebek için sağlıklı değil."
"Ben hani doktorun yanına gittim ya o zaman sordum sorun olmaz dedi sen bu gece bu gecelik ile hazır ol karım olmaya."
Dedi. Ağlamaya başladım daha da sinirlendi.
"Lan sen o it le yatarken de böyle ağlıyor muydun ? Bana bak bu gece hazır ol itin izlerini tek tek siliceğim üstünden." Diyip boynumdan öptü ve gitti. Bulursan silersin Kerim bey üstümü giyip aşağı indim hep birlikte kahvaltı masasına oturduk.
"Yenge bugün dışarı çıkalım mı ? gezeriz "
Dedi Sevda.
"Bence olur." Kerim e baktım.
"Gidebilirsiniz ama sizi benim şoför götürecek getirecek."
"Tamam abicim e herkse görsün dimi Derin Kerimoğlu nu." dedi Sevda.
"Dikkat edin." Dedi Kerim sonra da gitmek için kalktı bende peşinden gittim. Sonuçta kocam ve burada kocanı geçirirsin kapıya kadar. Tabi bu beni son görüşü olacak. Bir yolunu bulup kaçıcam buradan.
"Her aradığım da aç. Dikkat et kendine ve bebeğimize."
Karnımı okşadı. Alımdan öptü.
"Tamam iyi günler sana."
Gitti. Hoşçakal Kerim Kerimoğlu bu birbirimizi son görüşümüz.
10 yıl sonra
Derin'den
Odasında uyan çocuğuma bakıp aşık olduğum adamın yani Levent in yanına gittim. O gün kaçtım. Ve Levent i buldum. Bebeğimizi söyleyip yeni bir hayat kurduk kendimize. Kerim den tabi boşanmak kolay olmadı. Ama Levent e aşık olduğumu anlayınca vazgeçti benden oda evlendi. ve bir kızı oldu. Adını da Derin koydu tabiki böyle olmadı. Kerim gittikten sonra bizde dışarı çıktık. Biraz dolaştık falan sonra da eve geri döndük. Neden mi ? Çünkü Şermin annenin biz gitmeden önce söyledikleri yüzünden. Çıkmadan önce yanın çağırdı beni."Derin güzel gelinim bir gel bakalım."
"Anne ya çıkıcaz şimdi." .
"Sevda annem sen git üstünü değiştir hadi yeşil yakışmamış."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel Mucizesi
Novela Juvenil"Ben ben senin karın olamam " Dedi genç kız ağlayarak. "NE DEMEK OLAMAM LAN BEN SENİN KOCANIM SENDE BENİM KARIM ARTIK BANA AİTSİN KABULLEN BUNU. " Ben senin olamam çünkü ben "Çünkü sen ne ? " "Ben hamileyim" "Ne ?" Bu Berdel kurbanı iki insanın...