9.Bölüm

1K 24 0
                                    

Hatırlatma
Derin yaptıklarım için üzgünüm ne olur affet beni evlendiğini duydum eminim ki hala beni seviyorsun zorla evlendiğini biliyorum izin ver seni de alıp gidelim buralardan ben her şekilde seni çok seviyorum.

Ne yapacaktım şimdi yanımda Kerim elimde ki telefon da bebeğimin gerçek babası. Peki hangisini seçicektim bana ve bebeğim e sahip çıkan adam a mı yoksa bebeğimin öz babası mı ?

"HAYIR YAPMA !"

Sabah gözlerimi korku ile açtık rüyamda Levent ile kaçmıştım ve Kerim bizi bulup Leventi ve bebeğim i öldürüyordu.

"Canım iyi misin ?"

"K Kerim ben şey."

"Kâbus mu gördün ? Kıyamam ben sana al canım su."Kerim in elindeki suyu aldım ve içtim.

"Sağol"

"Ne gördün."

"Ben şey bebeğimi gördüm ona zarar geliyordu." Gülümsedi

"Korkma ben sizin yanınızdayken ne sana nede bebeğimize hiçbir şey olmaz." Dedi ve karınıma dokundu anında elini itip ayağa kalktım.

"Derin ne oluyor sana ?"

"Ben şey midem bulanıyor." Diye yalan atıp. Lavobaya koştum.

Aynadaki yüzüm korkunçtu sararmış bir yüz ağlamaktan gözlerim şişti.

"Derin ben aşağıdayım sende hazırlanıp gelirsin."

"Tamam" diye bağırıp yüzümü yıkayıp makyaj yaptım şuanda insanlar yüzümü görse hayalet sanıp kaçarlardı o derece yani saçımı da taradıktan sonra üstümü giyindim beyaz sade ve uzun bir elbise giydim. Aslında o kadar uzun değildi dizimin biraz altındaydı. Ama benim için uzundu kendimi bildim bileli diz üstü giyerdim neredeyse ama Kerim Kerimoğlunun karısı olmak böyle birşey işte. Aşağı indim kahvaltı yapıyorduk Nihat baba konuştu.

"Bana bakın bir daha o Kenan denen adam eve girmicek."

"Baba"

"Kerim girmicek dedim. Sonra bana döndü "kızım sende görüşme o kadınla o kadar na-"

"Neden efendim yanlış bir evlilik yaptığı için mi ? yada eşi erkenden vefat ettiği için mi ? Oğlu var diye mi ? Tekrardan sevmek onunda hakkı değil mi peki ya erkek olsaydı böyle dermiydiniz ?"

"SEN KİMSİN DE BENİMLE BÖYLE KONUŞUYORSUN !"

Tokat atacağı zaman Kerim engel oldu.

"BABA KARIMA BİR DAHA BAĞIRMA BİLE YEMİN EDERİM ONU DA ALIRIM AĞLI DA BIRAKIR GİDERİM. BU AİLEYE BİR KURBAN YETER İŞTE ABİMİ DE RAHAT BIRAK !"

Dedi ve odaya çıktık. Haklıydı o bu hayatı istemiyordu. Kerim üstünü değiştirdi sonra bende üstümü değiştirmeye gidecekken kolumdan tuttu. yatağa oturttu.

"Derin bak babam ın yanında demedim ama sen bu konuya karışma olur mu ?"

"Teşekkür ederim beni koruduğun için."

"Sen benim karımsın tabiki korayacığım seni."

Gülümsedim.

"Uykum var."

"Tamam canım uyalım. Ben bir su içip geleyim. İster misin "

"Hayır teşekkür ederim."

Kerim gittikten sonra telefon uma mesaj geldi.

"Derin bir cevap ver lütfen bak ben çok pişmanım o kızla birlikte olduğumu bile hatırlamıyorum. İçki içmiştim. Bir hata uğruna yakma bizi.'

Cevap yazmadım cevabım Kerim e bağlı. Kerim geldi yatağa yattık. Kerim kollarını açtı bana gülümsedim ve göğüsune doğru yattım. Oda bir kolunu bana sardı diğerini de karnıma götürdü ve karnımı sevmeye başladı.

"Kerim abin ağa olmak isterse ne olacak ? Baban ile barışıp."

"O ağa olacak."

"Peki sen ?"

"Ben ağa olmak istemedim hiç o yüzden kurtulmuş olurum."

"Sence barışırlar mı ?"

"Abim hiç gelmedi buraya babam o yüzden dayanabildi ama artık burada bence dayanamaz oğluna."

"Yani sen boşuna evlendin diymi ?"

"O ne demek Derin."

"Yani benim gibi başkasından hamile kalan bir kadınla boşuna evlendin oysa sen istediğin kadınla evlenip kendi kanından olan çocuğa baba olabilirdin."

"Ben halimden memnunum Derin."

Daha fazla konuşmadım ve uyduk. Uyumadan önce Levent e mesaj yazdım.

"Benden ve kocam dan uzak dur lütfen eşim e söylemek zorunda bırakma beni. Ben kocam la isteyerek evlendim ve çok mutluyum."

Diyip engelledim. Ben olaysız bir şekilde bebeğim i doğurmak ve büyütmek istiyoru. Eğer ben buradan gidersem beni de bebeğim i de öldürürler. Buna izin veremem en azından o doğana kadar gidemem. Sonrasında zaten Kerim de kendi hayatına bakacak ama bebeğim ne öz babası olan o Levent le büyüyecek nede Kerim ile herkes ait olduğu hayatı yaşayacak. Levent baba olacak biri değil sorumluluk onun işi değil o yüzden o özgürlüğünü bırakmıcak bende bebeğim le kendime yeni bir hayat kurucam sadece ben ve bebeğim ve sen Kerim Kerimoğlu sende biz gidince kendi hayatına bakıcaksın sende özgür olacaksın tıpkı eskisi gibi tabi senin bana yardım ettiğin gibi bende sana edicem abin ile baban barışacak sende istediğin hayata bakıcaksın

Berdel MucizesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin