17.Bölüm

204 9 0
                                    

"Derin tak şu yüzüğü saçmalama."

Diyip yüzüğü eline aldı ve parmağıma taktı.

"Bu yüzük ile mi tutacaksın beni yanında ben istemesem senin yanında kalmam Kerim."

"İstiyor musun ?"

"Ya sen deli misin ben seni istemesem sevmesem durur muyum yanında? Defalarca kaçma şansım varken yanından gittim bir an olsun ve sen hala bana güvenmiyorsun."

"Çünkü sen hala bu bebeğin benim olduğunu kabul etmiyorsun korkuyorum onu da alıp gitmen den."

"O senin oğlun değil Kerim bir gün pişmanlık duyarsın diye korkuyorum ondan bu kadar dile getiriyorum belki bir gün onu istemice-"

Beni kendine çekti ve öpmeye başladı. Şok olmuş bir şekilde ondan ayrılmaya kalksam da izin vermedi daha sonra bende ona karşılık vermem için bekledi karşılık vermem ona onu bırakmıcam demek oldu. Ayrıldıktan sonra konuştu

"Sizi asla bırakmam Derin asla görmüyor musun ölüp bitiyorum sana karnındaki için de Allah a binlerce kez şükürler ediyorum olduğu için." 

"Kerim bak ileride."

"İlerisi yok Derin benim geçmişim de geleceğim de sizsiniz ve ben istiyorum ki seninde geçmişin ve geleceğin ben olayım."

"Öyle zaten sen ve bebeğim varsınız benim için. O yüzden korkma hiçbir yere gitmicem."

"Gitmene asla izin vermem Derin unutma bunu."

Diyip alımdan öptü.

Sabah

Kalktığımda da Kerim yoktu sonra
komodin in üstünde

Acil işim çıktı güzelim ordan da işe gidcem akşam görüşürüz yemek yemeği unutma dışarı da çıkma.

Diye bir not gördüm dışarı çıkma ne ya ben bütün gün tek başıma hayır alışık da değilim yalnızlığa evlenmeden önce her gün dışarıda olurdum evde olduğum günlerde de annem olurdu hep Mardin de Şermin anne ile Sevda vardı ama burda kimse yoktu ve ben yalnız kalmayı hiç sevmem o yüzden kerim ne derse desin bugün dışarı çıkıcam hem kendime ve bebeğime de bir kaç birşey alırım sonuçta artık karnımı saklamak zorunda değilim rahat rahat hamile kıyafetleri alırım.

Kahvaltıdan sonra üstüme güzel bir elbise giydim. Karnımı sevdim minik yavrum artık kendini daha çok belli ediyordu. Aşağı indimde dışarı çıkacakken kapının kilitli olduğunu gördüm şaka dimi bu Kerim bunu yapmadı yapmaz dimi hemen onu aradım.

"Efendim güzelim ?"

"Kerim kapı kilitli."

"Evet güzelim."

"Anahtar nerede ?"

"Biri bende diyeri korumada."

"Bende neden yok ?"

"Birşey olursa korumalar kapıyı açar merak etme hem ben seni görüyorum burdan merak etme."

"Nasıl ?"

Etrafa baktım kamera vardı. Deli mi bu adam ?

"Kerim bu ne demek oluyor."

"Bebeğim hamilesin kapı kilitli yalnızsın ya birşey olursa o yüzden kamera var."

"Ya sen deli misin ya birşey olursa ben nasıl çıkıcam buradan açtır şu kapıyı."

" O yüzden kamera var bebeğim ben seni 10 dakika da bir kontrol ediyorum merak etme."

"Saçmalama açtır şu kapıyı."

"Gerek yok güzelim hem sen niye giyindin rahat rahat pijamalarınla otursaydım hem neden çanta taktın ?"

"Kerim sen benimle alay mı ediyorsun dışarı çıkıcam açtır şu kapayı."

"Birşey mı lazım? çocuklar alır. sen yorma kendini ve bebeğimizi."

"Hayır hava almak istiyorum kıyafet bakıcam gezicem o yüzden açtır kapayı."

"Ben gelince çıkarız bebeğim. Sen şimdi dinlen bak şöyle de yapabiliriz internet den alışveriş yap ne dersin ? "

"Kerim saçmalama açtır şu kapayı."

"Güzelim toplantıya girmem gerekiyor eve gelince konuşuruz bunları seni seviyorum."

Diyip kapattı. İnanmıyorum resmen beni esir aldı Kerim neden bu kadar değişti ki ?

Saatler sonra Kerim gelmişti.

"Güzelim."

Yüzüne bile bakmadım

"Noldu güzelim neden yüzüme bakmıyorsun."

"Neden mi ne mi oldu Kerim sen beni eve kilitledin."

"Güzelim yorma beni öyle gerekiyor ki yapıyorum."

"Ne demek gerekiyor ya remsen kaçmam dan korkuyorsun sen."

"Derin."

"Konuştuk bunu seni bırakmıcam dedim neden güvenmiyorsun bana."

"Derin lütfen güzelim böyle olucak bunu kabullen ona göre davran."

"Ne zaman a kadar."

"Mardin e dönene kadar."

"Ben bu evde aylarca esir mi olucam."

"Esir değil güzelim kendi evinde bebeğimiz için."

"Kerim saçmalama ben senin esirin değilmi eşinim yapamazsın bunu bana izin vermem."

"Derin uzatma artık bu böyle olucak."

"Öyle mi bende giderim o zaman sen beni tanımıyorsun Kerim zorla tutamazsın sen beni bu evde."

Tam gidicekken.

"Nereye kapı kilitli ayrıca çıksan bile korumalar benim iznim olmadan seni çıkarmazlar ha birde sen unuttun galiba biz ayrılırsak abin de ölür çünkü onların yaşaması bizim evlilitmize bağlı."

Yanına gittim.

"Ya senin kardeşin o da ölücek buna izin vermezsin sen."

"Evet o yüzden de gitmiceksin he gitsen bile ben evet bir yolunu bulur kardeşim i yaşatırım peki abin o yaşar mı sanmam."

"Sen beni tehdit mi ediyorsun?"

"Hayır güzelim sadece gidersen olacakları söylüyorum."

"Sen böyle bir değilsin."

Göz yaşlarım düşmeye başladı.

"Böyleyim Derin böyle sadece sana daha masumca yaklaştım korkma diye."

Beni kendine çekti.

"O sinirli adam seni ilk gördüğü an tutuldu sana yoksa abini öldürüdüm Derin bu bebeğin başkasından olduğunu bilip susmazdım Derin bunların hepsi sana olan aşkım dan sineye çektim abini rahat bıraktım bebeğini bebeğim bildim."

"Peki ya şimdi ne değişti."

"Sen sen bana oyun oynadın."

Geçmiş zaman

Kerim e bunu yapamam onu ona ait olamayan bir bebek e mecbur bırakmam hem ben onu sevmiyorum ki dokunmak da istedi bana olmaz olamaz

Şimdiki Zaman

Aylar önce bana dokunmak istediği zamanlarda yapmıştım böyle bir konuşmayı onu duymuş ama şimdi herşey farklı ben ona aşık oldum."

"Kerim bak o zamanlar farklıydı yani ben sana aş-"

"Yeter bu kadar ben senin kocanım ne dersem o bu evden çıkılmicak."

Berdel MucizesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin