10.Bölüm

1K 27 0
                                    

Artık karnım tamamen belli oluyordu kimse anlamasın diye Kerim ile bir iki hafta sonra Ankara'ya iş için diye gidip bebek doğan a kadar gelmicektik orada sanki bebek 7 aylık doğmuş gibi olucaktı karnım belli olmasın diye bol kıyafetler giyiyordum. Kerim banyo dan yine çıplak bir şekilde çıktı. Allah dan altında pantolon u vardı. yalnız ben daha önce kasları var dedim mi ? Aman tamam ya dedim ise dedim ne var bunda benim kocam istediğim zaman söylerim. Üstüne gömleğini giydi.

"Beni incelemen bitti ise aşağı inelim mi karıcım ?." Dedi dalga geçerek

"Senin gibi mi kocacım ? Sakın itiraz etme beni her gün inceliyorsun"

Bana yaklaştı. Beni duvar ile arasına aldı.

"Ben seni her gün inceliyorum zaten güzelim bunu niye saklıyım. Karım deyil misin."

"E şey aşağı inelim mi ?"

"Yo ben gayet iyim böyle."

Dudağıma yaklaştı.

"Acıktım."

"Bende."

Dedi ima ile bakarak. Yapma be adam öpmemek için zor duruyorum.

"Vişne dudak."

"Ne."

"Dudakların vişne dudaklar."

"Sapık adam."

"O adam kocan yalnız."

"Sahte kocam."

"DERİN KAÇ KERE DİCEM AYRILIK DİYE BİRŞEY YOK BİZİ SADECE ÖLÜM AYIRIR KABUL ET BUNU ! "

Diyip gitti.

Ah Derin ah şurada iki romantizim yaptı adam hemen boz dimi.

İç sesim sus.

Ya adam sana yürüyor sen anca mel mel bak. Ne halin varsa gör bıktık ya bıktık.

Sus ya

Kız adam gitti koş peşinden.

Ne dicem ki ?

Doğaçlama yap onuda ben mi bulayım. Koş hadi koş

Kerim in peşinden gittim.

"Kerim'dur Kerim. Ah"

Merdiven den inerken düşecek gibi oldum Kerim tuttu.

"Dikkat et düşüceksin."

"Kerim ben öyle demek istemedim özür dilerim."

"Tamam Derin sorun yok."

"Kerim ben sadece senin kendi kanından olan bir çocuğun olsun istedim."

"O benim çocuğum Derin ben onu kanımdan olarak görüyorum."

"Özür dilerim."

"Tamam hadi kahvaltıya."

"Sen nasıl istersen kocacım."

Diyip yanağından öptüm. Ve aşağı indim. Kerim de peşimden geldi. Aşağı indimizde şok olduk çünkü Kenan abiler aşağıda asıl şok ise Nihat baba ile kahvaltı sofrasında kahvaltı yapıyorlardı.

"Derin ben doğru mu görüyorum. Yoksa sen beni öptün diye heycandan halinasyon mu görüyorum."

"Ne ?"

"Şaka yaptım."

"Doğru görüyorsun."

Sofraya geçtik. Nihat baba konuştu

"Bundan sonra bütün ailem yanımda olacak Derin kızım sende kusura bakma sinirimi senden çıkardım."

"Estağfurullah efendim."

Arda bana baktı. Sonra annesine döndü.

"Anne çok güzel kız. Aşık oldum."

Nihat baba dışında herkes güldü. Oda güler gibi oldu ama sonra kendini toparladı

"Karım o benim küçük bey ona göre."

Dedi Kerim.

"Tüh ya evlenmiş kaçırdım."

"Arda oğlum ayıp."

"Ne var anne ya hayatımın aşkını kaçırdım zaten."

"E napalım aslan parçası kapan kaptı Derin i."

"Kerim uğraşma torunumla."

"Ne var ana ya amcası değil miyim uğraşırım."

"Bu durumda bende hala oluyorum dimi ?" Dedi Sevda hala çekiniyordu ve anlamıyordu Kenan abinin varlığına. Haklıydı bir anda bir abisi daha olduğunu öğreniyordu.

Evet canım dedim elini tutarak.

"Derin sen benim neyim oluyorsun."

Dedi Arda.

"Yengen oluyor aslan parçası benim karım olduğuna göre."

Şaka gibi beni küçücük çocuktan kıskanıyor. Kulağına yaklaştım.

"Şaka gibisin küçücük çocuk o daha."

"İnsan yedisinde neyse yetmişinde de odur Derin hanım."

Kahvaltı bitti. Kahve içtik daha doğrusu ben ve Arda dışındaki herkes içti. ama Kerim bey ben hamileyim diye içirmedi bana. Arda ile çikolatalı süt içiyorduk.

"E bebeğin cinsiyeti ne zaman belli olacak." Dedi Kenan abi.

"Daha var ona. Bu arada yarın doktor a gidiyoruz kan sonucun çıkmıştır. Dedi Kerim.

"Olur."

Gece herkes yattıktan sonra odama gittim duşa girdim. Çıktıktan sonra kıyafetlerimi almadığım aklıma geldi. Neyseki Kerim abisi ile sohbet ediyordu aşağıda bende rahat rahat odama gittim. Ama tabiki olmayan şansım ile Kerim e yakalandım.

"Ay. KERİM SENİN NE İŞİN VAR BURADA ?"

"Odama geldim gayet normal değil mi Derin."

"Ben şey geç gelirsin diye ben şey yaptım yani şey yani öyle ben üstümü alayım."

Almya gideceğim zaman elimden tuttu. Arkamdan sarıldı boynumu öptü kokladı.

"Miss kokulum. Kaçma benden artık."

"Ben şey."

"Hadi ama Derin yapma böyle seni seviyorum artık izin ver bana."

"Ben hazır değilim."

"NE ZAMAN HAZIR OLUCAKSIN DERİN ! O ADAMLA OLUNCA HAZIRSINDA NİKAHLI KOCANLA OLMAYA MI HAZIR DEĞİLSİN ?"

"Bağırma duyacaklar."

"DUYSUNLAR UMRUMDA DEĞİL BEN SANA SAHİP ÇIKTIM SENİ SEVDİM ONU KABUL ETTİM AMA SEN SEN BANA KARŞI SADECE TEK YAPMAN GEREKENİ YAPMIYORSUN ANLAYIŞ GÖSTERDİM HAZIR HİSSET İSTEDİM AMA SENİN ÖYLE BİR NİYETİN YOK DERİN."

"Ben istedim mi bu evliliği bu bebeği de kabul etme umrumda değil bana sordular mi seni istiyorum diye hayır abim için mecbur kaldım eğer sırf bebek için sana minnet ediceğimi sanıyorsan yanılıyorsun çünkü ben senden böyle birşey istemedim hatta seni de istemedim."

Devamını söyleyemedim çünkü Kerim bir anda dudaklarıma yapıştı. İttim ve tokat attim.

"Uzak dur benden istemiyorum seni."

Kerim beni bırakıp dışarı çıktı. Bende üstümü giyip yatağa yatıp ağlamaya başladım.

Kerim'den tutamadım kendimi seviyorum onu karım olsun istiyorum yaptığım yanlıştı onu istemediği halde zorladım ama dayanamıyorum hele ki bugün havlu ile karşımda iken nasıl engel olurum kendime o sinirle arabaya bindim ben kabul ettim artık Derin e aşığım bir anda önüme bir araba çıkıtı yanlış yola girmişim arabayı duvar a doğru sürmeye başladım.

"Ahhhh"

Berdel MucizesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin