travma

3.5K 173 377
                                    

Beyaz her yer beyaz sadece annem ve o adam hep yanında olan o adam yine o adam kim o adam?"Anne o adam mı yine" diye anneme bağırarak sordum.Annem çoğunlukla o adam ile beraberdi annemin o adam ile ne yaptığını bilmiyordum ama merak ediyordum niye sürekli o adamla birlikteydi babam kıskanmaz mıydı babamla annem yoksa birbirini sevmiyor muydu? Böyle bir şey olamazdı anneler babalar her zaman birbirini severlerdi.

Yüzümde büyük bir merak ifadesi yer almıştı hem çekiniyor hemde annemin o adam ile ne işi olduğunu anlamaya çalışıyordum "Felix buraya gel şuan onun sana ihtiyacı var" Annem hafif alay edermiş gibi gülümsemesini takıp konuştuğunda bu adamın benimle ne işi olabilicegini anlamamıştım.

Niye bana ihtiyacı vardı ki benden su falan mı istiyordu cidden su almaya bile mi üşeniyorlardı aptallıktı.Annem bağırarak ismimi bağırınca irkilmiştim bağırmasından korkmuştum  ama yine de annemin yanına gitmek istiyordum çünkü burada hiç bir şey yoktu bembeyazdı her yer bembeyaz ve ürkütücüydü.Korkuyordum sadece annemin yanına gitmek istiyordum.Annem bana sarılmak istiyordur değil mi?Annemin yanına gidicektim ki sahiden annem ve o adam onlar nerede?Onlar yoktu sadece annemin sesi vardı korkmaya başlamıştım.Çaresizce etrafa bakınmaya başladım çok korkuyordum.Dizlerimi kırıp yere eğildim anneme bağırmaya başladım. Her yer bembeyazdı.Gozlerimden yaşlar akıyor tek istediğim annemin yanına gidip ona sığınmak."Lix sesime gel"Annemin dediği şey ile göz yaşlarımı silip beyaz zeminden destek alıp ayağı kalktım annemin buraya gel diyen sesini takip etmeye başladım biraz yürüdükten sonra  üzerinde yatak odası diye yazılı bir kapı ile karşılaştım"Oraya girmek istemiyordum"Öyle bir şeyi hiç bir zaman görmemiştim.Orası kimin odasıydı."Anne neredesin lütfen neredesin söyle yanına gelemiyorum yerini bilmiyorum ANNE"

"Felix yatak odasındyız seni bekliyoruz sana ihtiyacı var buraya gel küçük bebeğim"Konusurken alaycı bir şekilde gülüyor ve aynı zamanda emir veriyordu.Dedigi şeyden hiç bir şey anlamıyorum.Ama annemi istiyordum korkuyordum belli ki annem beni merak ediyordu o adam da beni merak ediyordu.

Gitmek ile gitmemek arasında seçim yapamazdım.Küçüğüm daha 7 yaşındayım annemin yanına gitmem gerek ona ihtiyacım var.Annemin sesi ile pür dikkat onu dinledim ve yine hep söylediği o şeyi söyledi  "Haydi Felix o adamın sana ihtiyacı var" kahkahalar arasında ismimi haykırıyordu her yer bembeyaz ve sessiz sadece annemin kahkahaları ve tekrarladığı dört  kelimenin sesi vardı. "onun sana ihtiyacı var onun sana ihtiyacı var onun sana ihtiyacı var onun sana ihtiyacı var."

Onun bana niye ihtiyacı var?Benden ne istiyorlar "Felix hadi olm cici babayı bekletme seni bekliyor yatak odasında gir içeri" Annemin dediği şey ile kapıyı açtım ve  annemi görüceğim için mutluydum . Gördüğüm şey ile miğdem bulandı annem ve o adam yani bana cici baba diye tanıttığı adam çıplaktılar görüntü ile aklımda oluşan bir ton soru ve korku hissim ile baş başa kalmıştım o adam ve annem yatakta çıplaklardı bu olaya bir kez şahit olmuştum ama annem ve babamı böyle görmüştüm birbirlerini öpuyorlardı ama şuan bu adam vardı ve bu kim bilmiyordum tek bildiğim annem bu adamı bana bu senin cici baban diye tanıtmış olmasıydı.Meraklıydım niye bana ihtiyacı vardı yani ne istiyorlardı benden "Anne napıcaz bana  neden ihticayınız var?" Annem büyük kahkalar ardından alaycı yüz ifadesi ile "Cici baban senin tadını merak ediyor."dedi ve eli ile gel işareti yaptı.

Korktum geri adım attım ama benim geri adımım ile o üstünde hiç bir şey olmayan yüzünde alaycı gülümsemesi olan annemin cici baba diye tanıttığı o adam üzerime geliyordu.

Korkuyordum çok korkuyordum bana ne yapıcaklardı geri gitmemle birlikte kapanan kapı ve sırtım birleşti.Adam bunu firsat bilip tek hamlede beni  kucağına aldı.Bagırdım kucağından inmeye çalıştım ama gücüm yetmedi korkuyordum onlar gülüyordu ben ise korkuyordum."Beni mi öldürüceksiniz yemeyin beni anne yapmayın ben senin çocuğunum"Ne yapakcaklarını bile bilmiyecek kadar küçüktüm.Çaresizdim onların bana ne yapacağını bilmiyordum annemin gülerek konuşması ile gözlerimden yaşlar akmaya ağzımdan hıçkırıklar ve bana dokunmayın diye haykırışlarım odayı kaplıyordu."Benim ve babanın burada yatak ta yaptığımız şeyi hatırlıyor musun? Aynısını cici baba ile yapıcaksın cici baba seni istiyormus bebeğim.."

daylight /hyunlix/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin