Wanna be yours 🎶
Hyun_n
Felix lütfen yanıma gelLeeFelix
Noluyor?Hyun_n
Hiç bir şey olmuyorLeeFelix
Ee o zaman niye yanına geliyorum?Hyun_n
Sıkıntı bu hiç bir şey olmuyor
Dayanamıyorum amk
Lütfen gel
Sana ihtiyacım var/LeeFelix
Siktigimin azgınlığın mi tuttuHyun_n
Hayır annemi özlüyorum
Gözlerim acıyor ama sarılacak kimsem yok sikeyimLeeFelix
Ne annen neredeHyun_n
Derin uykudaLeeFelix
Hyunjin özür dilerim sikeyim
neredesin
Ve şuan ağlıyor musun?
Siktigim kalbin acıyor yani
Cildircam bana cevap verHyun_n
EvdeyimLeeFelix
Sikeyim seni ağlama, bana artık bazı şeyleri anlat siktigim sn azından yanında olurumHyun_n
Felix yanıma gel
Lütfen benim yanıma gelLeeFelix
Geliyorum senin yanına geliyorum
LeeFelix çevrimdışı.Sikeyim ki ailem ile aram yarrak ötesi, şimdi onlara dışarı çıkıyorum desem döverler amcıklar tek çare habersiz gitmek, ailem disiplinli olduğu için 10.00 da herkes odasına çekiliyor, bu yüzden habersiz gitmek daha da kolaylaşıyor.
Çantama gri hırkamı ve pijamamı attip sessizce aşağıya indim, dediğim gibi herkes odalarına çekilmişti bile küçük adımlarla kapıya ilerleyip kilidi açıp çıktım.
Durağa doğru ilerlemeye başladım, hava karanlık ve bı o kadar soğuktu.
Otobüs gelince hızlı bir şekilde binip yolu tarif ettikten sonra.Arka koltuklardan birine oturup Wooyoung ile karşılaşmamak için dua etmeye başladım.
Otobüsün durakta durması ile geldiğimizi fark edip hızlıca indim.
Hyunjin'i merak ettiğim için daha hızlı adımlar atmaya başladım, onun ağladığını düşünmek bile kalbime sızı veriyordu yaşadığı şeyleri bilmiyordum hayatının nasıl olduğunu da bilmiyordum yanında olmak için daha hızlı attım bu sefer adımımı.
Hyunjin'in kapısına gelince sertçe vurmaya başladım kapıyı, kapının açılması ve arkasından duran bitkinlik ile bana bakan gözleri görünce bir şey koptu içimde, direkt içeri girip Hyunjin'i kendime çekip kollarımı sardım ona.
Gözlerini kendi gözlerim ile birleştirdim, gözleri kan çanağı olmuş, ağlamaktan dudakları dahada kırmızılaşmıştı.
"G-geldin" ellerim ile yanaklarını okşamaya, arada sıkmaya başladım.
"Geldim güzelin senin yanına geldi."Belime sarıldı ağlaması daha da derinleşti, parmaklarım ile saçlarını okşamaya ellim ile sırtını pat patlamaya başladım.
"Felix seni seviyorum seni çok seviyorum" yüzünü kendi yüzüm ile aynı hizaya getirdim beklemediği anda dudaklarına küçük öpücükler bırakmaya başladım oda beklemiyordu bende.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daylight /hyunlix/
Fanfic"Karanlık karanlığı gideremez: bunu sadece ışık yapabilir.Nefret nefreti ortadan kaldıramaz: bunu sadece aşk yapabilir."