sarmaşık

428 33 52
                                    

Mabel Matiz 🎵 sarmaşık

...

"Uyan bakalım sevgilim" dedi burnumun ucuna küçük bir buse kondurduktsn önce,
onun kolları arasında en huzurlu uykumu uyumuştum şimdi ise o uykudan uyanıyordum.

"Uyandım bakalım velet çocuk" sesim yeni uyandığımdan dolayı sessizdi, Hyunjin çıplak vücudu ile uzandı benim vücudumun üstüne, alttan baktı gözlerimin içine.

Gözleri parlıyordu resmen, onu böyle görmek cok tatlıydı, onunla böyle olmak daha da tatlıydı..

"Kalk üstümden hayvan" diye bağırdım mal mal bakıyordu.Saclarindan tuttum ve aşağıya doğru çektim."ahhh amino koyim yapma ah" demesi ile kahkalara boğuldum verdiği tepki çok garipti.

"Kalk o zaman kahvaltı hazırla" oflaya poflaya üstümden kalktı, bende yatağımdan doğrulduktan sonra ilk isim çıplak vücuduna bakmak oldu.

"Felix çok canın çektiyse sevişelim knk" dedi aşağılayıcı bir tavırla.Ayağımı kaldirdim ve penisine sert bir tekme attım.Acıyla ellerine penisine götürüp olduğu yerde bağırarak zıplamaya başladı.Ben ise ona bakarak kahkalar atıyordum.5-10 dk onun acı çekmesinden sonra ben lavaboya oda aşağıya indi.

Lavabodaki aynanın karşından kendime baktım, gerçekten çok kilo almıştım, bu beni istemeden üzüyordu.Aslında kilom normaldi ama fazlaydı işte böyle iri duruyordum.

Daha fazla düşünmek istemediğimde dolayı hızlıca yüzümü yıkayıp kapıyı sertçe çarpıp Hyunjin'in yanına mutfağa ilerledim.

Daha merdivenlerdeyken mükemmel kokular geliyordu, en basit şeydi ama en güzel şeydi.Ramen...

"Askimmmm sağol ya" dedim boynuna atlayarak, belimden kavrayarak kucağına alıp masanın üstüne koydu.

Hyunjin'in eli gerçekten lezzetliydi, gerçekten baya yani.Arkasını döndü ve bı çatal alıp ramenden ağzıma götürdü, tam yiyicekken aklıma kilo aldığım geldi.

"Felix niye ağzını kaçırıyorsun kötümü gözüküyor?" Dedi kırgın bir ses tonuyla, yanaklarını ellerimin arasına aldım, yanaklarını sıktığımdan dolayı sıkılaşan dudağına öpücük koydum.

"Hyunjin onla alakası yok sadece kilo almışım kilo vermem gerek", dediğimde anlıma saplak yapıştırdı.

"Sacmalama AMİNA KOYİM ya mükemmel şuan vallahi yerim seni ama sen ilk rameni ye" içerden gelen telefon çalma sesi ile ikimizde duraksadık.

"Ben hemen alıp geliyorumm" dedi Hyunjin ve çalan telefonu almaya gitti.

"Felix siktir baban" içimden binlerce siktir çekiyordum şu adamı öldürücektim

Koşarak yanıma geldi ve telefonu bana uzattı.
Telefonu tek hamlede açtım.

-ne var

-neredesin sen

-arkadasımda kaldım

-hemen eve gel

-niyeymis

-sana eve gel dedim, hem hangi arkadaşınmis o

daylight /hyunlix/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin