"Bak Hyunjin ben misafirim yatakta yatmalıyım sen ise yerde yat."ellerini cebine koydu, alaycı gülümsemesini takındı."Beraber yatalım." İkna etmek istercesine konuştuğun da tek kasımı havaya kaldırıp göz devirdim.
"Hayır" işaret parmağı ile yerde duran badaniye yi işaret etti ilk basta ne dediğini anlamamıştım ama sonra aklıma geldi."Ne yerde ben yatmam belim ağrır." Tatlı bir şekilde gülümsedi,"Tamam ben yatağın bir ucuna sende bir ucuna yat." Dediğim şeye kıkırdadı,"sen nasıl istersen" flörtöz bir şekilde cümlemi tamamladı.
-Jennie ve Hyunjin konuşması-
Jen_n
Hyunjin dün kimleydin?Hz.hj
Ne zamandır kimle olduğumu sana açıklıyorumJen_n
Bilmem Felix ile sahil kenarında üst üste sevgili gibi uyuduğunuz anların görüntüleri itiraf sayfasında yayılmış da ondan dedim.Hz.hj
İnandın mı cidden shoptur o ezikle isim olmaz.Jen_n
Ben çocuk değilim
Bana masal anlatma
Aklıma bu şarkı geldi
🤭👌
İyi yalan atıyorsun
Birde bunları ss alıp yayarsam.
Herkes senle dalga geçer.
Zorbalık yaptığı çocuğa aşık oldu
Şok şokHz.hj
Boş yapma
Böyle bir şey yapamazsınJen_n
Bana hiç bir şey sunmuyorsun bile👌Hz.hj
Ne sunmam gerekJen_n
KendiniHz.hj
Ne alaka eşya mıyım benJen_n
Sevgilim ol,
Şuan her şeyi kabul etmiş oldun.
Ss de aldım yayarım bak
Ve bir şey daha Gay olduğunu herkese söylerim.
Şimdi benim dediklerim geçerli.
Yoksa baban gibi birine dönüşürüm bilirsin kaç tane kişiyi öldürüp başkalarına iftira attığımı🤭
Babanın yanına gidersin bak.Hz.hj
Sadece sevgilin mi olmam gerekJen_n
Evet sadece bu gerek.👌Hz.hj
Tamam....
[Felix]
Gece boyu onu izledim,fazla masum görünüyordu.Herkesten farklı hissetiriyordu,pek bir anımız yoktu ama onunla geçirdiğim her an zihnime kazınmış her an aklımda dolanıyordu.Ona daha yakın olmak isterdim.
Farklı bir havası var.Yaptığı her şeyin bir açıklaması olmalı,o gece tek başına orada ağlaması gibi.Yaşadığı hayattı bilmiyorum.Zaten bana anlatır mı orası bile şüpheli.
O uyurken onu izlemek bile huzur doldurdu içime.Gözlerim kamaştı güzelliğinden,dokunmaya kıyamadım, gözünün altında ki ben fazla çekici duruyordu.Pürüsüz cildi fazla tatlılık katıyordu, dudakları anlatamam o özenle çizilmiş sanat eseri gibi sahip olmak istediğim bir eser.
O kusursuz,dış görünüşü cidden çok güzel ama içi kötü belki sakladığı şeyler vardır ama bu zorbalık yapması gerektiğini sağlamaz.O insanlara acı çektirmekten zevk almamalı,insanlar onun düşüncelerini fazla önemsiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daylight /hyunlix/
Fanfiction"Karanlık karanlığı gideremez: bunu sadece ışık yapabilir.Nefret nefreti ortadan kaldıramaz: bunu sadece aşk yapabilir."