geçmişi silemezsin ki

911 61 101
                                    

"H-hyunjin kalk üstümden lütfen" bazen aklıma olup olmadık her yerde eskide yaşadığım olaylar geliyordu.İste yine aynısı olmuştu, o adamla yaşadığım şeyler yine aklıma gelmişti ve yine güzel bir anın içine sıçmıştı.

"Hey noluyor? Niye durup dururken böyle yapıyorsun zorla bir şey yaptığım yok" altından kayıp yere attım kendimi.

"Üzgünüm ama şuan hazır değilim" yaşadığımız şey çok saçmaydı oda şaşırmış olucak ki bir süre boyunca konuşmadı.

"Özür dileme bir tanem tek ben sikismiyorum zaten ama niye birden sevisme yerinde vazgeçtin" yanıma çömeldi elleri dizlerimde oyalanmaya başladı, ellimi elinin üzerine koydum ve başımı omzuna yasladım.

"Hyunjin korkuyorum"  kafasını yana eğerek göz göze gelmemizi sağladı, kaslarını çattı ve çok tatlı bir yüz ifadesi takındı.

"Sert değilim ki canını çok yakmazdim" her şeyi fesat anlayan bir Hyunjin vardı karşımda dertleşmek bile zor.

Gözlerimden yaşlar akmaya başladı, boğazımdan hıçkırık sesleri yükseldi.Bir melodi gibi yayıldı bütün odaya sesim, daha da gürleşti ses tonum.

"Hey lan amk noluyor" Hyunjin sanırım tassak geçtiğimi sanıyordu ama ben cidden tassak gibi bir durumdaydım.

Ellerini yanaklarıma koydu gözümden akan yaşlarımı öpmeye başladı, farklı bir şekilde seviyordu.

"Bebeğim bana ne olduğunu anlat, sanırım ben her şeyi yanlış anladım.Bana sorunu anlatmalısın!"

Göz yaşlarımı sildi eliyle, yavaş yavaş gezdirdi parmaklarımı yüzümde anlatmam için salladı kafasını.

"Geçmişi silemiyorum, olmuyor yapamıyorum.Ben o günü unutamıyorum."

Anlamazca baktı boş gözlerle gözlerime.

"Olayı açıklayıcı bir şekilde anlatır mısın?" Dizlerimi daha çok çektim kendime.

"Ben annemin sevgilisi ile zorla cinsel ilişkiye girdim." Kafamı çekti göğsüne çok sıkıca sarıldı belime.

Saçlarım ile oynamaya beni daha çok ağlatmaya neden oldu.İste orada bütün geçmişimi anlattım ona, karanlığıma ışık olmuştu o benim güneş ışığımdı.

Orada uzanıp güzel bir uykuya daldık.

...

"Yazardan"

Bazen hayattımız istediğimiz gibi gitmeyebilir.Bazı şeyler bizi çok yorar, uykunuz yoktur ama yorgun hissedersiniz ya ondan bahsediyorum.Birine aşık olmak güzeldir ama bu aşkı plotonik yaşıyorsanız aynı şeyi söyleyemem.Hyunjin ve Felix birbirlerini ne için seviyorlar? Sadece cinsellik için mi?

Hmm sanmam, cinsel ihtiyaçlarını giderecek çok kişi var zaten.Birbirleri ile vakit geçirmeye zorlamaya değmez.

Hiç okurken düşündünüz mü? Bunlar niye birbirlerini seviyorlar, birbirlerine iyi geliyorlar mı?

Hayır.Asıl sebep sebep olmadan sevmekte zaten.Ne dış görünüşü ne de sevişmede iyi olması hiç biri değil.Birbileri için en iyisi olmaları da değil.

Onlar biz diyebilmek istiyorlar.Beraber mutlu olmayı hayal ediyorlar.

Belki Hyunjin geçmişi sildi, ama Felix için aynı şey söylenemez.Ona göre Hyunjin güvenilcek biri değildi haklı da.

daylight /hyunlix/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin