İçeriyi sanki düğünümüz varmış gibi hazırlamıştı.Duvarlarda asılı balonlar, yerlerde mumlar, süslenmiş perdeler, masanın üzerinde ki içkiler ile tam bir düğün yeri gibiydi.Wooyoung'ın yanlış anlamısı normaldi.
"siz evleniyor musunuz? Bura ne böyle amk."
"Hayır ne alaka"
"Felix Hyunjin'in sevgilisi var Jennie öğrenirse nolur?
"Söylemezsen öğrenmez Wooyoung" Hyunjin olumlu bir cevap beklercesine konuştu.
"Hyunjin bi gelsene ya"birden Wooyoung'ın dediği şey ile meraklanmistim.Hyunjin ve Wooyoung yanımdan uzaklaştılar.Merdivenlerden üst kata çıkıp bir odaya girdiler.Ne konuştuklarını çok merak ediyordum ama onları gizliden dinliyecek kadar saygısız değildim.
"Hyunjin Felix seni sevmiyor bunu aklına sok Felix'e 2 aydır his besliyorum ve onunda bana karşı hisleri var.Ve seninle sadece arkadaş, bunu sana söylemedi çünkü okulda yayılsın istemiyor okey?"
"Kendi kafanda ne kurdun yine Felix seni sevmiyor nereden çıkarıyorsun"
"Senin sevgilin yok mu ya?"
"Ee sanane kardeşim sanane Jennie'nin avukatı mısın? Siktigimin çocuğu seni ne kadar ilgilendiriyor tamam Felix'e en aşık sensin"
"Eevt benim anladın sonunda, oda bana aşık"
"Benle öpüşüyordu geçen gün ya"
"Ne"
"Ne inanmadın mı baya baya öpüştük hatta dudaklarımı çok beğenmis bugün gelmeseydin belki sevişirdik ha zoruna mı gitti?" Alaycı konuşmamın ardından büyük bir kahkaha bıraktım.Wooyoung tam cevap vericekken kapının çalmasıyla duraksadı.
"Şey gelebilir miyim?" Felix'in nazik sorusu ile tebessüm ettim ama tek ben değil o orospu da güldü.
"Gel Felix " Wooyoung'a yandan bakış attim.Oda bakışıma karşılık gözlerini devirdi.
"Ne konuştunuz?"
"Askimizi konuştuk Felix" Wooyoung'ın konuşması ile kaslarım çatıldı, sinirle Wooyoung'ın ayağına bastım.Wooyoung acı ile inleyip bir adım geri atti.
"Ha ha Wooyoung doğruyu söylemiş aşığız demek." Wooyoung bile Felix'in bu dediğine şaşırmıştı.Gozlerim açılmış Felix'in dediği şeyi sindirmeye çalışıyordum.Cidden bu aptala mi aşıktı ya da ne ara aşık olmuştu?
"Ne şaka yapıyorsun değil mi Felix daha demin sevgili değildiniz inanmam kanıtla sevgili olduğunuzu kanıtlayın değilsiniz yalan söylüyorsun oyun oynuyorsun benimle."
"Hayır sevgiliyiz sana söylemek istemedik, değil mi Wooyoung"
"Evet sevgiliyiz biz" içimde hissettiğim sızı tarif edilemezdi, resmen benimle oynamıştı ben onun bende hoşlandığını düşünürken o Wooyoung ile mi sevgiliydi?
Saka mı bu olanlar evet benimde sevgilim vardı ama ona gram hissim yoktu sadece Felix'e zarar gelmesin diye bir birlektiligimiz vardı başka bir şey değil.Bunu Felix'e söyleyecektim her şey kusursuz oldun diye ama beyefendinin sevgilisi varmış ve çok aşıkmış.
"Hyunjin Jennie gelicekmiş mesaj attı da." Wooyoung'ın alay edermişcesine konuşmasina dayanamayıp kapıyı sertce vurup çıktım.
Salona indiğimden 10 dk sonra Wooyoung ve Felix'te peşimden indi.Merdivenlerden neşeli neşeli indiler ve sonra gelip hiç bir bok olmamış gibi yanıma oturdular.Felix bana inat yapıyormuş gibi Wooyoung'a yanaşıyor sinirlerim ile oynuyordu.
İkisini de evden kovmak için kendimi zor tutuyordum ama siktigim gibi hissetmeme sebep olan biri bu kadar mutlu olamaz oda yaşadığım şeyi yaşamalı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daylight /hyunlix/
Fanfiction"Karanlık karanlığı gideremez: bunu sadece ışık yapabilir.Nefret nefreti ortadan kaldıramaz: bunu sadece aşk yapabilir."