Güvendiğin biri güvenini kırınca anlarsın kimseyi güvenmemen gerektiğini,sana ne yaparsa yapsın ona güvenirsen yine yanıltır seni.Her zaman altında bir planı vardır,hep seni yarı yolda bırakır.Seni üzen biri seni mutlu edemez.
Hep senden bir şeyler saklar,sana senin sandığın kadar değer vermez. Üzülen olmak istemiyorsan,kimseye güvenme kabaca gelebilir ama en yakının bile gün gelir seni sırtından vurur.
Ailevi sorunlarını kimseye anlatma,ya da anlat en fazla beklemediğin yerden vururlar, düşen sen olursun.
Hep düşen taraftım yine de yanımda kimse yoktu, yaşadığım her şeye rağmen yine ayaktayım, nasıl ayakta olduğum önemli değil, sonuçta ben hala yaşıyorum.Tek başıma hayatta tuttunuyorum.
Birine güvendim bana yaptığı her şeyi unutmaya çalıştım,ama hatırlamam için başka bir şey yaptı,yine güvenimi kırdı.Yine beni yanlız bıraktı.
Ona olan güvenim niye bu kadar fazlaydı bilemiyorum ama onun yanında kendimi kendim gibi hissetim, güvende,huzurlu ve sıcacık.
Ama sonuç olarak tekrar güven kırıklığı.Baska bir şey değil,kimseye güvenmemem gerektiği tekrardan çarptı yüzüme, sert bir darbe olarak hemde.
Bazen yediğin darbeler vücuda iz bırakmaz,ama kalbe büyük bir darbe bırakır,unutmak zor olur.Her zaman aklına gelir yemek yerken,ders yaparken,müzik dinlerken, öylesine otururken kısaca günlük hayatta yaptığın her şeyde aklına gelir.
İçime verdiği ısı kalbimi yakmaya başladığı zaman anladım,onu tekrardan affetmemem gerektiğini,ona tekrardan güvenmemem gerektiğini.
Tekrar tekrar geldi aklıma, yavaş yavaş yok oldu ona olan sevgim , benim için bir hiç olabilir mi?
Ben bunu biliyordum. "o benim icin bir hiç olamaz."~Lee Felix..
...
Jen_n
Nasılsın hayatımHz.hj
Jennie Felix'ten uzak dur
Bak seninle çıkıyorum zaten
Dediğin şeyleri yaptım sende dediğimi yap ondan uzak dur.Jen_n
Neden onu bu kadar düşünüyorsun??Hz.hj
Sebebi yok ona zarar verme
Jen_n
Ona mı aşıksın ben mi yanlış anlıyorumHz.hj
Aşık falan değilimJen_n
Okey ne zaman buluşuyoruzHz.hj
AkşamJen_n
Okul partisi için dedimHz.hj
Zamanı gelinceJen_n
Soğuk yapma.Hz.hj
Hayatımda olan insanlar zarar gelmesin diye seninle çıkıyorumJen_n
Ne zamandır Felix senin hayatında??Hz.hj
Gördüğüm andan beri hayatımdaJen_n
Öyle diyorsan öyle olsun belki bugünden sonra bir daha hiç göremezsin👎🤭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daylight /hyunlix/
Fanfiction"Karanlık karanlığı gideremez: bunu sadece ışık yapabilir.Nefret nefreti ortadan kaldıramaz: bunu sadece aşk yapabilir."