🎶 Lost on you
...
Nasıl bu kadar basit olabilirdi yaşadığımız şeyler ona kullandığım kelimele, olamazdı hiç bir şey basit olamazdı.
Güvenimi kırması basit olamazdı, onu olan sevgim basit olamazdı en önemlisi onu hala aynısı gibi sevmem de basit olamazdı.Onu kaybettiğimi hissettikçe daha kötü oldu her şey.
Daha boka gitti her şey, olmayan hayatım gitti sanki hayatımdan.Hiç bir sik yapmama rağmen çok yoruldum ben, sevgisizlikten, pişmanlıktan.
Sadece birini istedim ben, birine farklı davrandım, birini özel kıldım, ama onun için hiçmişim ne özeli, hayatında bile yokmuşum.Hiç almamış beni sikik hayatına hiç etkilenmemiş benden, sevgilisi varmış söylememiş, hayatı kötüymüş bahsetmemiş, sıradanmışım söylememiş, ne yapmış? Terk etmis.
Kimseyi sevmemiş, sıradan kılmış, bende onlardan biri olmuşum.Hiç bir hiç, ben onun için bir hiçmişim.Kimsenin dediklerini düşünmezdim ben, ama onun dediklerini günlerce unutamadım yine ben, sevgisiz bıraktı beni.Sanırsam o şuan olduğu kişi ile çok mutlu, herkes onu sevmeye başlamış arkadaşları da olmuştur. Peki ben? Ben ne olacağım onun hayatında, sınıf arkadaşı mi olacağım onun için yoksa beni zorbası olarak mı görücek? Aşkımı, ona verdiğim sevgiyi, ona olan aşkımdan kullandığım kelimeleri görmüyor.
Ama onun dış görünüşüne laf ettim çok kötü bir şey yaptım onu ölüme sürükleyebilecek şeyler yaptım, ama yaptığımın şeylerin kat katı sevgi verdim, bari onları da görseydi bari onları da düşünseydi.
Belki, belki affederdi o zaman, ama sanmam o düşünmez, o sevgilisiyle öpüşüp fotoğraflar atarken ben deftere F ♡ H yazıyordum.Onun adını bileğime yazıyor göz yaşım ile siliyordum.Annemin ölümün de beri akmayan göz yaşlarım aktı onun için, onun sevgisi için.
Onsuzluktan bıkmamak için aktı son yaşlarım, benimde dönücekti aşkım nefrete.
Geri dönücekti bende onu affedicektim.Ona olan aşkımdan affedicektim, karanlığımı aydınlatmasına izin vericektim, o benim gün ışığım olucaktı.Ama o gün ışığı daha doğmadı...
Felix gün ışığım çabuk dön olur mu ben seni her zaman beklerim, her zaman severim, yeter ki sen beni affet beni seni kimseyi sevmediğim kadar severim, seni hep korurum, sana şarkılar hediye ederim yeter ki sev sen beni.Baska bir şey değil ben seni hep seveceğim Lix'im minik kuşum.
Hwang Hyunjin~..
...
K
olumun altına sıkıştırdığım gitarım,
gök yüzünden akan yağmur damlaları, sokaklarda ki yapay aydınlatma da eşlik ediyordu, yanlızlığım onunla olan anıma sürüklüyordu beni.İlk konuştuğumuz gece, ilk onu yakından gördüğüm yere, sahil kenarına gidiyordum. Saat 03.45 olması umrumda değil di zaten merak eden de olmazdı, kimsem yoktu ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daylight /hyunlix/
Fanfiction"Karanlık karanlığı gideremez: bunu sadece ışık yapabilir.Nefret nefreti ortadan kaldıramaz: bunu sadece aşk yapabilir."