katlanılmaz

1.5K 145 548
                                    

"Felix bu ne hal üstün başın hep boya?"

"Bir şey yok Jennifer ablam resim dersi vardı.Ondan biraz boya olmuş merak etme, benim biraz işlerim var odama çıkıyorum yemek yedim merak etme aç değilim çıkıyorum ben" onaylar bakışlarını aldıktan sonra odama adımladım.Ona Ugradığım zorbalıktan bahsettip moralini bozamazdım tek başıma halledebilmek zordu ama alıştım.Tek başıma olmayı fazlasıyla biliyordum.

Beni bu duruma sokan o Hyunjin denen kişiden nefret ediyorum.Hic merhameti yok kendini herkesten üstün görüyor orospu çocuğu.Tam Hyunjin'e soverken telefonuma gelen bildirim sesi ile duraksadım aslında kimse ile konuşmazdım.Merakıma yenik düşüp bildirimin üstüne tıkladım.
      

  -Instagram mesaj istekleri-

Hz.Hj
Nasıl bu kadar çirkin olmayı başarıyorsun?

Çillerin çok iğrenç onları kapat görünce hepsini tek tek sökmek istiyorum

Biraz kendine bak iğrenç gözüküyorsun

Çok çirkin kokuyorsun

Sen tam anlamıyla iğrençsin

LeeFelix
Ne istiyorsun benden?

Hz.Hj
Yaşamana gerek yok kendini öldür

LeeFelix
Haklısın iyi geceler
*Görüldü*

Hyunjin'in hiç bu kadar acımasız olduğunu tahmin etmemiştim.Ettigi kelimeler çok acıydı.Bir insanda etkisi büyük olabilirdi oda zaten bunu istiyordu.Birini ölüme sürüklüyordu bundan zevk alıyordu.Gercekten acınası durumda.Ben zaten her gün ayna karşısında kendimi sorguluyordum.Çirkin olduğumun farkındaydım.Ama kendimi öldürecek kadar insanların miğdesini bulandıracak kadar çirkin miyim?Artık aynaya bile bakamam.Yoksa onun isteğini gerçekleştirmiş olucam.

Gerçekten artık ben dayanamıyorum. Yetersiz olmaktan,sevilmemekten,
İnsanların istediği gibi biri olamamaktan, yargılara uğramaktan çok yoruldum.Bunların tek çözümü güzel olmak mı?

Zorbalık korkunç bir şeydir.Sonsuza kadar seninle yanar.Seni zehirler.Ama sadece izin verirsen.Ben izin verdim.Cevap vermeye korktum.Daha fazla yargı almamak için susmayı tercih ettim.Onlar gibi olmaya çalıştım ama yapamadım.
En zorlu görev buydu herkesin sizi başka biri yaptığı bu dünyada kendin olmak.Sessizlige boğulmayın asla bir kurban olmayın.Kimsenin hayatınız ile ilgili tanımını kabul etmeyin benim yaptığım gibi yapmayın.

...

03.30

Gecenin bir köründe uykumun kaçması ile ayaklandım.Yapıcak hiç bir şey olmadığından telefonumu alıp okulumuzun itiraf sayfasına girdim.Benim kimse ile isim olmadığından benim hakkımda itiraf yapılmazdı.Ya herkes Hyunjin'e aşkından bahsediyor ya da Jennie ve Hyunjin sevgili diye itiraf atıyordu.Merak ettiğimden dolayı itiraf sayfasına girdim.

İtiraf__GFLH

450.          3500            200
Post.        Takipçi       Takip

        Takipçi       Takip

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
daylight /hyunlix/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin