sen uke misin?

1.2K 103 177
                                    

"Felix bak bi bekle"

"Ha ha ne kadar komiksin ya beklerim hemen, sevgilini anlat sende bana"

"Felix isteğin ile dinlemezsen zorla
dinletirim"

"Bok dinletirsin" dediğim şeye, dudakları yukarı kıvrıldi.

"Denememi ister misin?"

"Neyi sevgilin varmış ya hani onla neler yaptığınızı mı? bana anlatmak zorunda değilsin senin hiç bir şeyin değilim"

Ani hareketi ile vücutlarımız birleşti.Elini belimi sıkıca sarmıştı ve haraket ediyordu.

gözleri dudaklarımda dili damağındaydı.

"Dinlemek ister misin? Yoksa ben onların tadına bakarım.

"Hayır hiç bir sey yapamazsın çünkü senin sevgilin var."

Belimdeki tuttusu sertleşti.Eli tişörtümün altına ulaştığı zaman hissetiğim soğukluk ile kıpırdandım.

"Etrafımızda sevgilin olabilir bir yerlerimi ellemeyi kes"

"Eve gidebiliriz evim boş"

"Ne hayır tabiki" gözleri dudaklarımı süzüyordu ardından dudaklarını yalıyordu.Eli çıplak vücudumda haraket ediyor ve içimdeki haraketlenmeyi artıyordu.Yükseliyordum ve buna engel olamıyordum.

"Tadına varabilir miyim?" Anlamazca açıldı gözlerim."ne-" sözümü kesti dudaklarıma varan dudakları.

Dudaklarım ile onun dudakları birleşmişdi o öpüyordu şaşırdığımdan dolayı ilk basta karşılık vermedim ama dudaklarının tadı damağıma varınca daha çok istedim dudaklarını.

Şuan düşünmek istemedim bana neler yaptığını, sadece şuan onun dudaklarını istiyordum.

Dudaklarım dudaklarını sertçe emmeye başladığı zaman kikirdadi.Ve daha sert öpmeye başladı, eli belimin içinde daire çiziyor arada sıkıyordu.

Nefesiz kalana kadar öpüştümüz ve ben çekilmez isem onun çekilmiyeceğini bildiğimden ilk çekilen ben oldum.

"Lezzetli" dişlerim ile alt dudağımı dişleyip gözlerimi kapatarak dudaklarımı sertçe emdim yaptığım harakete karşılık dudaklarını disledi.

"Beni baştan çıkarıyorsun yapma."

"Seni sevgilin baştan çıkarsın.Keyifli olduğu için yaptım"

"Hey tek ben öpüşmedim ya" dediği şeye kıkırdadım.

"Seni hâlâ affetmedim." Arkamdan dokunan el ile arkamı döndüm.Siktir

"Sevgilimi baştan çıkarmak nasıl bir duygu Felix" Kahkaha attım,cevap vermedim elimi cebime koyup adımımı çıkışa doğru attım.Burada durup bununla kavga edemezdim.Bileğim de sıkılmış parmaklar ile arkamı döndüm.

"Onu baştan çıkarmak nasıl bir duygu sevgiline sor ilk öpen oydu ben sadece keyfini çıkardım." Gülüşleri yayıldı etrafa."sen ne ara bu kadar cesur oldun git evde ağla igrenc pislik" gözlerimi yana devirdim umursamaz bakışlarımı ona gönderdikten sonra tekrardan çıkışa doğru adım attığım da yine bileğimde duran el ile sinerle döndüm arkamı.

"Felix benimle geliyorsun." İgrenirmis gibi kahkaha attım. ardından elimi Hyunjin'in elinden kurtardım.

"Sadece öpüştük senle geleceğim falan da yok git sevgilinle seviş azgın mısın nesin okey?" Başını yere eğdi ve ellerini cebine koyduktan sonra onaylar şekilde kafasını salladı ve  arkasını dönüp gitti.

Fazla mı ileri gitmişim? Ama haklıydım onun sevgilisi vardı benimle ilgilenmemesi gerekiyordu.Ona hislerim belki vardı ama sevgilisi varken ona gösteremezdim oropsu damgası yemek istemiyordum.Ama Hyunjin Jennie'yi sevse niye beni öpsün ki? Jennie'den niye ayrılmıyor hiç bir şey bilmiyorum ama Hyunjin'in üzülmesini istemiyorum.

daylight /hyunlix/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin