Hadi herkes başlamadan önce buraya, bu ficde sevdiği sözleri ya da sahneleri yazsın (๑→ܫ←)
Buraya da en sevdiğiniz rengi yazıp o renkte kalp koyun bakalım.
Remedy keyifli okumalar diler.
(⌐■_■)–︻╦╤─♥️
°
°
°Işık tutuyorum gelecekten. Geçmişten göremiyor musun?
°
°
°Lord aldığı tavsiyeyle gülümserken hemen ilerde yere düşen iki mavi çiçeği fark etti. Aklına gelen fikirle karnında kelebekler uçuşurken duraksayıp düşen çiçeği aldı. Hemen ardından ondan uzaklaşan çocuğun peşinden koşturdu. Elindeki çiçekleri tamamen masumane bir hisle Jimin'e uzattı. Çocuğun gözleri mavi çiçekeleri bulurken Lord gülümsedi. "Biri sana teşekkürüm olsun. Diğerinide benim adıma Seokjin'e iletsen olur mu?" diye sorduğunda Jimin ne kadar sinirli de hissetse Lordun bu masumane isteğine karşı tebessüm edip çiçekleri aldı. Lord çiçeğin sevdiği erkeğe ulaşacağı düşüncesi ile kıkırdarken Jimin lordun bu haline daha çok güldü.
" Park Jimin! "
Lakin uzaklardan duyulan tanıdık gür ses hiçte hayra alamet değildi.
İkilinin gözleri onlara sinirle yaklaşan Kralı bulduğunda ikiside bir şey anlamamış lakin Kralın onlara bahşettiği sinirli ifade ve ses tonundan dolayı ürküp başlarını yere eğmişlerdi. Kral onlara biraz daha yaklaştığında tek bir kelime bile etmeden çocuğun önünde birleştirdiği üstte kalan sağ kolunu tutu. Jimin bu ani hareket karşısında affalladığı için başını kaldırıp şaşkınca Krala baktı Kral ise çocuğun kolunu daha sıkı kavrayıp bakışlarını hemen yanındaki lorda çevirdi. "Seninle sonra görüşeceğim!" diye gürledi.
Lord olduğu yerde korkuyla titrerken Kral derin bir iç çekip kolunu tuttuğu çocuğu daha fazla vakit kaybetmeden peşinden sürüklemeye başladı. Jimin ise sadece adımlarını yere düşmemek için Krala uydurmaya çalışıyordu. Bu süreçteyse içinde hissettiği adrenalin, heyecan ve birazda korkuyla yüzü çoktan al al olmaya başlamıştı. O bunları hissederken Kral sadece kıskançlık ve öfke hissediyordu...
En nihayetinde Kralın adımları ağaçlık alanda durduğunda peşinden sürüklediği çocukda adımlarını durdurup yorulduğu için düzensizleşen nefes alış verişlerini düzene sokmak amacıyla derin derin nefes alıp vermeye başladı. "Ne var Lord Namjoon ile aranızda?!" diye sordu Kral arkasını dönüp derin derin nefes alan ve yüksek çıkan sesinden ürkmüş pembe yanaklı çocuğa baktı. Lakin Jimin cevap veremeyecek kadar şaşkındı bu yüzden o sadece kocaman açılmış yeşil gözleri ile Krala bakarken Kral sinirle derin bir iç çekti.
Gözleri biraz aşağıya kayıp çocuğun hâlâ daha elinde tuttuğu mavi çiçekleri bulduğunda sanki hiç sinirli değilmiş gibi daha da çok sinirlendi. Öyle ki öne atılıp çocuğun elinde tuttuğu mavi çiçeği çekip aldı. Çiçek çocuğun narin elleri arasından kayıp giderken Kral çiçeği yere atıp üstüne bastı. Dokunmaya kıyamadığı mavi çiçeği şimdi karşısındaki çocuğa karşı hissettiği kıskançlık yüzünden ayakları altında eziyordu
"Söyle!" dedi yeniden derin bir nefes çekip çocuğa doğru bir adım atarak biraz daha yaklaştı. "Lord ile aranızda ne var?! Seviyor mu seni? Aşık mı sana?!" diye eklediğinde çocuk panikle ellerini iki yana salladı. "Ha-hayır" dedi Kralın kaşları şüphe ile çatıldı. "Bana değil Seokjin hyunga aşık" diye eklediğinde Kralın kaşları düz bir hâl aldı. "Ne demeye çiçek verdi o vakit?" diye sordu şüpheyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Different Worlds ¦ Yoonmin ✔️
Historical FictionBilim insanı Park Jimin uzun uğraşlar sonucu icat ettikleri zaman makinesi ile geçmişe gitmek adına gönüllülerden oldu fakat zaman makinesine girilen yanlış tarih ve arıza sonucu Park Jimin 1400lü yıllarda en zalim kralın hüküm sürdüğü zaman gitti. ...