Son iki bölüm...
24 gün olmuş bölüm atamyalı çocuğunuz kesinlikle unuttu fici hdhhdhddh. Final çok yaklaştı :(
Yazım yanlışlarını falan düzeltmek için finalden sonra kitabi kaldıracağım birden giderse şaşırmayın.
Remedy keyifli okumalar diler.
(⌐■_■)–︻╦╤─♥️
°
°
°Aşkı kalp mi hisseder?
Yoksa beyin aşkı anlayıp ilmek ilmek işleyip kalbin daha güçlü atmasını mi sağlar?Kalp ile mi aşık olur insan? Beyin olmadan çalışamayacak kalp ile.
°
°
°Jimin hissettiği soğukluk ve boşlukla affalarken gözleri kendi organını çekmeye başlayan Kralı buldu. Kralın yüz ifadesi içini titretirken dakikalar sonra Kralda öz sıvısını çocuğun karnına akıttı. Rahatlıkla derin bir nefes verirken kendini toplamaya çalıştı. Ardından çocuğun bacak arasından çıktı. "Haydi" dedi derin bir nefes daha çekti içine. "Banyo yapalım bebeğim." dedi. Lakin Jimin gözlerini açık tutmakta zorlanıyordu. "Sabah yapsak olmaz mı?" diye sordu kızarmış yüzünde dağılmış pırıltılarla Krala bakan çocuk.
Kral eşinin ne kadar yorulduğunu tahmin edebiliyordu bu yüzden ısrar etmek yerine yorganı açıp yatağın içine girdi. Üstlerini örtüp eşini kolları arasına alıp söz verdiği gibi sarmaladı sıkıca. Jimin orgazmın verdiği rahatlık mayışmayla kapattı gözlerini. Yaşadığı en şehvet ve zevk dolu geceyi zalim Kral Min Yoongi ile yaşamış, zalim kralın eşi olmuştu...
...
Güneş ışığı Ay'ı söndürdüp dünya üzerindeki her bir noktayı aydınlattığında Kral Min yavaşça, yüzüne vurup onu rahatsız eden ışık yüzünden gözlerini açtı. Kısık bakan koyu gözleri kolları arasındaki küçük bedeni bulduğundaysa dudak kenarları aheste bir şekilde yukarı kıvrıldı. Kollarının sıkı sıkı sardığı çıplak ince beli usul usul okşadı. Güne en güzel görüntü ile başlamıştı.
Aklına dolan muhteşem gece nefesini sıkıştırırken gözleri kapalı masum masum uyuyan eşini izledi bir süre. Min Jimin çok güzeldi. İlahi bir varlık gibi eşsiz, kusursuz ve güzeldi. Süt beyazı teni içeriye sızan güneş ışığı ile parlıyordu, sarı saç tutmaları ise Kralın yastığına dağınık bir biçimde beceriksizce düşmüştü.
Koyu gözleri eşini izlemeye devam ederken ince beli saran elinden birini çekip yorganın altından çıkararak çocuğun dağınık sarı saçlarına götürdü. Eli sanki kırılacak bir eşyaya dokunuyormuşcasına saç tellerini usul usul okşarken Kral eşinin sakin nefes alış verişlerinin dinlemeye başladı. Zira eşi ile olan her bir saniye onun için çok özeldi.
Cadı ona kehanetini söylediğinden beri eşini kolları arasında hayal ediyordu. Sahi kaç yıldır bekliyordu onu? Üç, dört, beş? Uzun çok uzun süredir bekliyordu. Kaderini bekliyordu, kalbini, biricik eşini, göz yaşlarının mutluluğunun her bir zerresinin ebedi sahibini uzun yıllardır kolları arasına bekliyordu.Şimdiyse o günler geride kalmıştı çoktan , göz yaşlarının sahibi hayal ettiği gibi kolları arasında uyuyordu. Kral hayran hayran ne kadar izledi Jimin'in nefes alış verişlerinin ne kadar dinledi bilmiyordu. Dakikalar saniyeler bir bir geçerken Kral derin bir nefes verip yüzünü eşinin yüzüne daha çok yaklaştırdı.
Sıcak nefesleri birbirine karışırken Kral dudaklarını öne doğru büzüp eşinin dün gece öpmeye doyamadığı, doyamadığı içinde bir hayli şişirip morarttığı dolgun pembe dudaklarını öpmeye başladı. Öpücüğünü gece olduğu gibi uzun tutmuyor sürekli öpüyordu. Jimin ise şiş dudaklarına değen öpücüklerle usul usul göz kapaklarını açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Different Worlds ¦ Yoonmin ✔️
Ficción históricaBilim insanı Park Jimin uzun uğraşlar sonucu icat ettikleri zaman makinesi ile geçmişe gitmek adına gönüllülerden oldu fakat zaman makinesine girilen yanlış tarih ve arıza sonucu Park Jimin 1400lü yıllarda en zalim kralın hüküm sürdüğü zaman gitti. ...