360 takipçi için çok teşekkür ederimm. Bir tanesiniz teker teker hepinizi kocamann öptüm. Önceki bölümlere oy vermeyenler verebilir mi? Boynu bükük kalmışlar :(
Bayramınız nasıl geçiyorr? Benim çok kötü geçiyor. Et yemeyen biri olarak yedi yirmi dört et kokusu çekmek berbat bir durum. Kendimi çok çaresiz hissediyorum sjsjsjjs. Birde her öğün et yiyip duran aile de cabası. Umarım sizin bayramınız güzel geçiyordur.
Remedy keyifli okumalar diler.
(⌐■_■)–︻╦╤─♥️
°
°
°Türkçe yazılmış bir şiiri
sana çevirircesinden°
°
°Jimin içinde hissettiği hisle sertçe yutkunurken Kral biraz eğilip ona alttan bakan çocuğun yüzü ile yüzünü eşitlemiști. "K-Kralım biri görecek" dedi Jimin yeşil gözleri titriyordu. "Görsünler." dedi Kral umursamaz bir tavırla. Ardından çocuğun yüzüne biraz daha yaklaştı. "Bu topraklar, bu ülke, bu halk hepsi, her şey bana ait. Ama" dedi duraksayıp çocuğun güzel gözlerine baktı bir süre. Jimin kalbiyse Kralın tamamlamadığı cümlesi için merakla daha çok hızlanmıștı. "Ama ben senin bana ait olmanı istiyorum Park. Sen bana ait ol istiyorum. Her şeyinle. Bana ait olursan bende her bir zerremle sana ait olacağım" diyerek alnen itirafta bulunup sözlerini tamamladığında Jimin olduğu yerde titredi. Bu duygu çok yoğundu. İçinde hissettiği lakin tarif edemediği bu duygu çok yoğundu.
...
"Si-siz?" diyebildi sarı saçlı çocuk. Lakin cümlesinin devamı gelemedi. Kralın gözlerine kitlenmiş bakıyor aklından en ufak bir kelime bir harf dahi geçmiyordu. Ne diyeceğini bilemiyordu öylece kalakalmıștı!
Kral ise çocuğun afallayan haline tebessüm etti. Karşısında bu kadar tatlı bir yüz ifadesi ile durması ise işleri zorlaştırıyor kalbini daha da hızlı attırıyordu. Tıpkı sarı saçlı çocuğun kalbi gibi. "Sadece üç kelime Park. Sadece üç kelimede her şeyi değiştirecek güce sahipsin." dedi ardından çocuğun yüzüne biraz daha yaklaştı. Sıcak nefesleri birbirine karışırken Jimin yutkundu. Koskoca Kral ile sürekli burun buruna geliyordu, zalim kral ile.
"Sana ait olacağım. Bu üç kelime o kusursuz dudaklarının arasından çıkıp kulaklarıma ulaştığı an her şey değişecek Park" diye ekledi Kral. Çocuğun gözleri saniye saniye büyüyüp nefes alış verişleri heyecandan kesintiye uğrarken Zalim Kral bu defa çocuğun ince belini kavradı. Büyük eli bir yapboz parçası gibi ince beli tamamladığında çocuğun bedenini kendine biraz daha çekti. Dudaklarının birleşmesine çok az kalmıșken Kral arzuladığı dudakları zorda olsa es geçip başını eğerek çocuğun kıyafetinden açıkta kalan narin boynuna yaklaştı. Zordu. Her an yakınlaştığı dudaklara kendi koyduğu kaideleri yüzünden ulaşamamak zordu.
Burnuna dolan çiçeksi ferah bahar kokusu içini rahatlatıp beynini uyuștururken sıcak nefesleri çocuğun boynunda dağıldığı için çocuğun içinin titremesine sebep oluyordu. Öyle ki Kral belinden tutmasa tam şuanda yere yığılıp kalacaktı. İçinde hissettiği o his her salise daha da yoğunlașırken Kral çocuğun kokusunu içine daha çok çekti. Jimin Kralın açıkça onu kokladığını anladığındaysa ne yaptığını bilmeden sağ elini kaldırıp Kralın sol koluna sıkıca tutundu, tutunduğu yeri saniye saniye daha çok sıktı.
Kral çocuğun bu hareketine karşı keyifle tebessüm ederken sıcak nefeslerini bu defa bile isteye çocuğun narin boynuna üfledi. Çocuk eli altında ufak bir yaprak gibi titrerken Kral tuttuğu beli biraz daha sıkıp çocuğu kendine çekerek bedenleri birleştirdi. Jimin dudakları arasından garip bir ses çıkarken Kral eli altındaki beli usul usul çıldırtacak yavaşlıkta okșadı. "Park Jimin" dedi fısıldar bir şekilde. Sesi fısıldasa bile boğuk ve kalın çıkarken Jimin gözlerini sıkıca kapatıp sıktığı kola düşecekmiș gibi ihtiyaçla daha sıkı tutundu. Park Jimin ismi en çok Kralın ağzına yakışıyordu tıpkı elinin altındaki bel gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Different Worlds ¦ Yoonmin ✔️
Historical FictionBilim insanı Park Jimin uzun uğraşlar sonucu icat ettikleri zaman makinesi ile geçmişe gitmek adına gönüllülerden oldu fakat zaman makinesine girilen yanlış tarih ve arıza sonucu Park Jimin 1400lü yıllarda en zalim kralın hüküm sürdüğü zaman gitti. ...