Çok mahçup hissediyorum. Bölümü çok geciktirdim bekleyen herkesten özür dilerim. Yb diye diye önceki bölümü bin yorum yapmışsınız bu istikrarı normalde de görmek isteriz yahu.
Şaka şaka hxhxhshsHavalar sıcak diye rüzgarda kalmayın sakın. Yaz hastalığı çekilmiyor.
Bu aradaaaa en beceriksiz olduğum şeyi yazdım. Smut... ° şu işaretten sonrası smut haberiniz olsun.
Remedy keyifli okumalar diler.
(⌐■_■)–︻╦╤─♥️
°
°
°Düşünebilir misin?
Düş*ne bilir misin?°
°
°Kralın gözleri bu defa hemen tahtının yanına mindere oturmuş sarı saçlı çocuğu buldu. Kral çocuğa tebessüm etti. Jimin ise heycandan ölecekti. "Evet" dedi Kral "Eşimi buldum." diye eklediğinde yaşlı adam içinde hissettiği mutluluk ile titredi. Yıllardır bunu bekliyordu. "Sakıncası yoksa eşiniz olacak şanslı kişi kimdir?" diye sordu.
"Park Jimin. Genç yamaklardan" dedi. Yüzündeki gülüş biraz daha genişledi. Jimin ise duyduğu şeylere karşı çıkmasın diye elini kalbine bastırdı.
...
Yaşlı adam aldığı emirle çıkıp Kral ve müstakbel eşini yalnız bıraktığında Kral Min derin bir iç çekip tahtına yaslandı. Üstünden yük kalktığını belli edercesine parlayan gözleri müstakbel eşini bulduğunda tebessüm etti. "Yanakların kızarınca daha da kusursuz oluyorsun" diyerek alenen iltifat ettiğinde Jimin'in heyecandan titreyen elleri yanaklarını buldu. Avuç içleri yanakları ile temas eder etmez cayır cayır yandığında ellerini yanaklarından çekip yüzüne doğru savurdu.
Eliyle yaptığı yelpaze hareketi çocuğu olduğundan daha şirin gösterirken onun bu hallerine Kral kıkırdadı. "Park Jimin" dedi derince iç çekip parmaklarını tahtın altın kaplama kolunda gezdirdi. Ardından oturduğu tahtından kalktı. "Takip et beni" diyerek yürümeye başladığında Jimin beklemeden yerinden kalkıp Kralı, müstakbel eşini takip etmeye başladı.
Kralın adımları geniş terasta durduğunda Jimin'e hemen Kralın yanında yerini aldı. Kral Min gözlerini kapatıp temiz havayı içine çekti. Neredeyse tüm ülke görünüyordu. Evler ufak kutular gibi dizilmiş insanlar serçe parmak kadardı. Jimin bu görüntüyle büyülenirken Kral kapattığı göz kapaklarını açtı.
Garip sessizlik garip bir şekilde uzun sürerken Kral sessizliği bozmak için iç çekti. "Ufuk çizgisini görüyor musun Park?" diye sual ettiğinde Jimin'in zümrüt yeşili gözleri Kralın koyu gözlerinin odaklandığı gökyüzü ve okyanusun kesiştiği çizgiyi buldu. "Görüyorum" dedi Jimin toz pembenin beyaza çaldığı çizgiden ayırmadı gözlerini. "İşte benim ülkem oraya kadar. Bu gördüğün insanların evi o çizgiye, o sınıra kadar ama" dedi başını uygun açıyla sağına çevirip ufuk çizgisini izleyen erkeğe baktı. "Benim evim sana kadar." diye eklediğinde Jimin tekleyen kalbi ile bakışlarını onu izleyen adama çevirdi.
Zümrüt yeşili gözler koyu gözler ile bir olurken Kral bu defa bedenini çevirip müstakbel eşine yaklaştı. Bir eli kuşkusuz ince beli bulurken diğer eli yanakları al al olmuş yüzü buldu. Jimin'in başı utandığı için aşağı eğilirken Kral elini kusursuz yüzde kaydırıp çocuğun çenesini buldu. Baş parmağı çocuğun çenesini okşarken usulca yüzüne bakması için başını kaldırdı. "Başını eğme. Gözlerini gözlerimden esirgeme." dedi tebessüm etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Different Worlds ¦ Yoonmin ✔️
Historical FictionBilim insanı Park Jimin uzun uğraşlar sonucu icat ettikleri zaman makinesi ile geçmişe gitmek adına gönüllülerden oldu fakat zaman makinesine girilen yanlış tarih ve arıza sonucu Park Jimin 1400lü yıllarda en zalim kralın hüküm sürdüğü zaman gitti. ...