Ben bunları hakedecek biri miyim ? Ben bunları hakedecek ne yaptım ki ? Cem beklemediği tokatı yedikten sonra bana bakarak yanağını tuttu. Ben: Duygularımı anlıyor musun ?! Bu attığım tokat sana koydu dimi?!! Işte bana o zamanda attığın tokat da koymuştu ! Her güçlü olan adam böyle kadınlara el kaldırıcaksa.. A pardon adam mı dedim.?!! Cem susup sadece dinliyordu. Zaten bir şey derse !! Ben : Birdaha benim karşıma çıkma anladın mı !! Aileme dokunma !!! Ya sen hangi hakla kardeşime vurursun..?!! Daha fazla bu gereksize laf tüketemicem. Gidip kardeşim kendine geldiginde ona bu evde neler olduğunu sormam gerekiyo. Cem'e son olarak : Senden tek bir isteğim var. Git ve birdaha gelme. Cem bu lafı duyduktan sonra duraksayıp , arkasını dönüp gitti. Yürüsün gitsin. Te Allahım kimlerle uğraşıyorum.
CEM'İN AĞZINDAN ;
Şuan ne diyeceğimi bilemiyorum. Derin bana bu kadar nefret dolu gözlerle bakmamıştı. O tokat.. Derin bana ne kadar kızsada onun varlığı beni rahatlatıyo. Onun yaşadığını görmek beni mutlu ediyor.***
Ambulansın içine girdim ve Halil yavaş yavaş kafasını ovalayarak sedyede doğrulmaya başladı. Halil : Nerde o pislik herif.?! Ben : Sen onu boşver , ben hakkından geldim onun. Biraz bekledikten sonra Ben : Halil sana bir şey sorucam. Halil soruyu alayım der gibi baktı. Ben : Bu kadar insanın bizim evimizde ne işi var ? Halil boğazına bir şey kaçmış gibi ses çıkardı , ardından Halil : Arkadaşlarımı çağırdım işte. Böyle bir şey diyeceğini tahmin ediyordum. Ben : Peki ne sebeple geldiler ? Halil : Ya şey işte..eğlenmek için. Hmmm ne güzel eglenmişsiniz (!) Ben : Nasıl bir eğlence yaptınızda ev yandı Halil !? Yavaş yavaş kızmaya başlıyordum çünkü eğlencesi için böyle olduysa gerçekten çok sinir bozucu bir olay.! Halil söylemek istemez gibi çekindi. Halil : Abla.. bir şey söylicek diye bekledim sonra ardından devamını getirdi. Halil : Abla ben borç aldım birinden.. Ben : Eee..!!?? Halil: İşte şey oldu..ben..ben ödemedim.. Ben: Neee !!!! Halil: Sonra beni tehdit etti... Anlat sen anlat!!! Halil : Bende dedim ödicem birazdaha zaman ver dedim.. Allah seni kahretmesin Halil !!!!! Halil : Eğer ödemessen dedi beklemediğin anda değer verdiğin şeyler gider dedi. Ne diyeyim ben buna şimdi siz söyleyin !!! Ne diyeyim ben bu velede elimde kalıcak !!!!!! Halil : Bende dedim bana yarına kadar süre ver halbuki yani nasıl toplarım. Ula o zaman niye yarın diyosun aptal herif !!!! Neyse Derin sakin sen sus ve dinle daha neler çıkıcak bakalım. Halil: Sonra bugün ben unuttum toplamayı falan her şeyi. Dün söyledim ama sonra toplayamadım. Bugünde unuttum.. Sonra bir anda kapı açıldı adam nasıl bizim evi buldu hiçbir fikrimde yok. Bir anda silahlara kapıyı tekmeleyerek içeri girdiler. Yaninda tam bilmiyorum ama göz kararı 7 kişilerdi sanırım. Ben : Kim bunlar ve ne için borç aldın ?! Neyin borcu bu ?!! Halil: Dur oraya gelicem bekle bi. Bak bak bak beyefendi hem suçlu hem güçlü !!!! Öhöm sakinim. Susup dinleyeceğim. Halil: Sonra o borç aldığım adam kafama silah dayadı ve diger tüm arkadaşlarıma adamları silah dayadı. Adam bana nerde para dedi. Bende yok diyince elinde benzinle olan adam heryere benzin döktü ardından bana o zaman senin acı çekerek ölmeni istiyorum dedi. Adamlarıyla birlikte kapının dışına çıktıklarında bir kibrit yakıp içeri attılar ve ortadan hemen kayboldular. Ben : Öhöm.. peki bu borç ney ? Halil : Kız tavlamak için onlardan son model lüks bir araba kiraladım. Ben: Yani resmen bir zevk için öyle mi ?! Borç ne kadar ?!! Halil : 2 bin.. Neeee !!!!