Erol'un bu görüntüye dayanamayacağını biliyorum. Sonuçta oda beni seviyordu. Erol'Un saçma sapan düşüncelere kapılmasından korkuyordum , sinirle Cem'e zarar vermesinden ve onunla aramızda bir şey olduğunu sanıp bunu aileme kesin söyleyecekti. Erol oturduğu yerden hızlıca kalktı. Uçusan montu ve kızgın suratla bize doğru hızlı bir şekilde bizim üzerimize yöneliyo. Cem bunu fark edince bana sarılmaya bıraktı. Suratını kızgın bir ifade almıştı. Erol Cem'İn suratına bir yumruk çaktı. Ben : EROL NE YAPTIĞINI SANIYORSUN SEN !! Cem burnundan kan geldiğini fark etti onu elinin tersiyle sildi ve ayağa kalktı. Cem'de Erol'a bir yumruk çaktı. Onları ayırmaya çalıştım ama Erol beni her seferinde yere itiyordu. Cem'de benim yerde olan halimi görünce Erol'a her seferinde daha sert yumruklar atıyordu. Ayağa kalktım ve son sesimle aralarına girerek : KESİN BU KAVGAYI YETEEERRRR !!! Onları ayırmış olabilirim ama birbirlerine bakışlarını kesemedim. Cem hiçbir şey olmamış gibi benim elimden tuttu ve arabaya ilerleyerek arkasından çekti. Tam arabaya bincektimki Erol diğer elimi tuttu ve : Bana bir açıklama yapmadan hiç bir yere gitmiyorsun küçük hanım ! Cem : Ona zorla açıklamada yaptırma hakkına sahip değilsin ! Erol : Bak sen her kimsen Derinden uzak dur anladın mı !? Onu rahat bırak ! Ayrıca bu Derinle benim aramda bir sorun tamam mı !!? Cem tam bir şey söylicekti lafı ağzına tıkar gibi araya girerek Erol'a : Erol beni rahat bırakacak biri varsa oda sensin tamam mı ! Benim hayatım seni ilgilendirmez anladın mı ! Kimle ne yaptım , kim benim arkadaşım , kim ne etmiş falan filan bunlar sen ilgilendirmez farkındaysan bu sorular benimle ilgili yanım benim hayatım seni ilgilendirmez ! Sana daha bunu kaç kere söylicem ! SENİ SEVMİYORUM kelimesi senin çok hoşuna giden bir kelime mi ! Cem Erol'a sırıttı. Erol bana bir şey yapamayacağı için bir sorun yok. Hızlıca arkasını dönüp gitti. Cem arabanın kapısını açtı ve : Buyrun hanımefendi dedi gülerek. İlginç , bu kavgadan sonra bir sinirliliği yok. Kapımı kapattı ve kendide arabaya binip kapısını kapattı. Erol araba kaybolana kadar sinirli sinirli bakıyordu. Bu olayı kesin aileme anlatıcaktı. Kimin umrunda. Eve vardık. Cem büyük , köşeli koltuğa kendini attı. Bende tekli koltuğa oturdum ve : Yaralarının mikrobunu almamız gerekiyor. Cem bana baktı ve güldü. Ardından : Boşver bir şey olmaz. dedi ve kafasını tekrar koltuğa yasladı. Ben onu aldırmadım bile hemen mutfağa gittim ve temiz bez aldım. Bu işlerden anlamam ama elimden gelen yardımı yapıcam. Bir kasede sıcak su yanıma aldım ve Cem'in yanına oturdum. Cem tek gözünü açıp kafasını kaldırdı , tekrar kafasını koltuğa koydu. Ben : Bu olay benim yüzümden oldu lütfen bari şu yaralarının mikrobunu alıyim. Cem koltukta doğruldu. Bende bezi sıcak suya batırdım ve göz altlarına oluşan açık yaralarına değdirdim. Biraz canı yandı , geri hamleler yaptı. Ama sonra alıştı.
CEM'iN AĞZINDAN:
Bu lanet olası adamda kimdi böyle. Belliki iyi biri değil. Derini rahatsız eden biri. İyi benzettim he. Eve geldik ve ısrarla Derin suratımdaki yaraların mikrobunu alıcam diye tutturdu. Bana değer veriyormuydu acaba ? Boşver Cem kızın kim olduğunu bile bilmiyorsun. Ama iyi bir kıza benziyor. Suratımdaki yaraları temizlerken ona baktım. İlk biraz canım acıdı ama sonra onun suratına bakınca tüm acılarım dindi. Bu bir aşk mı yoksa hoşlanma mı ? Suratımın yaralarını temizlerken çok ciddiydi. Suratıma buzlar koydu. Soğuk geldi ama onun surat ifadesi içimi ısıtıyordu. Acaba oda benimle ilgili böyle düşünüyormu. Acaba beni seviyor mu ? Ama ona baktığımı biliyordu. Yanakları kıpkırmızı oldu. Bazen bana baktığında ona tebessüm ediyorum oda bana tebessüm ediyordu.
DERİN'iN AĞZINDAN :
Bana neden sırıtarak bakıyordu. Aşıkmış gibi bana bakıyordu. Acaba bana aşık mı ? Neyse bunlar boş düşünceler. Olmiyacak şeyler için kafa yoramam.
Kafasındaki yaraların mikrobunu alırken telefonum çaldı. O kadar dalmışımki irkildim. Doğal olarak yaraya elimle ittim. Cem baya anırdı. Ben : Pardon cidden. Çok özür dilerim. Cem kafasını eliyle tutarak geri çekildi. Bende hemen bezi bıraktım. Montumun cebinden telefonu aldım. Erol arıyordu ! Ya bu çocuğun amacı ne ?? Ne var Erol ?!! Erol : Seninle konuşmam gerekiyor. Ben : Erol yeter artık hep benimle konuşmak istiyorsun ve hep konuşmamız gerekiyor. Konuşuyoruz zaten ne diceksen söyle !! Erol : Ben... Bunu nasıl söyliyeceğimi bilmiyorum... Ben : Uzatmada söyle ! Erol : Başınızsağolsun... Ben : Erol ne diyosun ne başsağlığı diliyosun. Delimisin nesin ya ! Erol bağırarak : AİLEN ÖLDÜ DERİN TAMAM MI !! ÖLDÜLER ARABA KAZASI YAPMIŞLAR ARABA ÇARMIŞ AİLENE !! TAMAM MI !! İLLA SANA BÖYLE Mİ SÖYLİYELİM DERİN !!? Ben olduğum yerde donuk kaldım ve : Ö..ö..öldü mü ?? Cem koltuktan hemen kalktı ve yavaş adımlarla bana doğru yürüdü. Ben : E...e... Erol e....emin misin ? Ben..bence ki...kim bunu a..arayıp sö...söylediyse te..te...tekrar a...a..ra...ara...malısın.... yere düşüp bayıldım. Cem beni tutamadı. Benim az ötemdeydi. Telefon açıktı. Hala Erol'un sesleri geliyordu. Kulaklarım bunu duyuyordu ama ellerim telefona uzanamıyordu. Cem bağırarak yanıma koştu ve : DERİİNN !!! DERİNN NOLDUUU !!! DERİN İYİ MİSİN DERİİNNN !! DERİİNN !!!! Cem hemen Alo!! Derin ordamısın ? Sorularla dolu telefonu yerden aldı ve : KİMSİN !!! NE DEDİN DERİNE KİMSİN SEN !!?? Erol : ASIL SEN KİMSİN VE DERİNİN SENİN EVİNDE NE İŞİ VAR !! Cem : İSMİM CEM !!HEM SANANE BUNDAN !! BU SENİ İLGİLENDİRMEZ SENİN KİM OLDUĞUNU BİLE BİLMİYORUM !! DERİNE NE DEDİĞİNİ HEMEN BANA SÖYLE !! Erol : SENİN SESİN ÇOK TANIDIK GELİYO!! NEYSE BANA HEMEN DERİNİ VER !! Cem : DERİN BAYILDI !!! BENDE SANA NEDEN BAYILDIĞINI SORUYORUM !! NE DEDİN ONA !! Erol : NEE BAYILDI MI ??!! Cem : EVET BAYILDI !! NEDEN BAYILDIĞINI SÖYLE BANA !! Erol : Ailesine bir araba çarparak öldüler... Cem hemen telefonu kapattı ve monutmun cebine koydu. Beni kucağına alıp arabaya bindirdi , hastaneye götürdü. Gözlerimi açtığımda evde olmadığımızı anladım. Korktum. Cem yanımda elimi tutmuş uyuyordu. Kaç saatir ve ya kaç gündür burdaydık biz ?? Burnumda hortum , kolumda hortum. Doktorlar ve yanında elinde not tutmak için arkasından geldiği bir hemşire. Doktorun içeri girmesiyle Cemde uyandı. Ben: Nerdeyiz biz ?? Neden burdayız ?? Ailem nerde ?? Kardeşim nerde ?? Cem?? Cem nerde ?? Cem : Ben burdayım... dedi ve elimi sıkı sıkı tuttu. Gözlerim bulanık görüyordu. Doktor : Geçmiş olsun. Ani bir bayılma yaşamışsınız. Kafanızıda yere sert çarpmışsınız. Ondan dolayı kafanızıda bir bandajla sardık. Onu 3 gün kafanızdan çıkarmayın lütfen. Hemşire elindeki kağıtları , kalemleri kenara bırakıp. Burnumdaki hortumu , kolumdaki hortumları çıkardı. Cemde koltuğun üstünde duran kıyafetlerimi aldı. Doktorlar çıktı ve büyük cam olan yerdeki perdeyi Cem kapattı. Ben sedyede dik oturdum Cem beni giydirmeye çalıştı. Giydirkten sonra saçlarımıda arkadan at kuyruğu yaptı. Sekreter gibi duran bayanlara hastane parasını verdi. İki eliylede belimden tutup beni hastaneden çıkardı . Arabaya yatırdı ve Cem'in evine doğru ilerlemeye başladık. Ama ben hala ne olduğunun bilincinde değilim . Ne oldu bana ??