İsimsiz

355 9 0
                                    

Ya şimdi ben kaçtım kaçmasınada ne yapıcaktım. Anaaammm !!! Ben günlüğümü evde unuttum ya ! Yoksa yoldamı düşürdüm ? Cem denen zengin züppe erkeğe çarparken düştü mü ki ? E o zaman ben neden bir şey almadan... kafam karıştı ya ?? Şimdi siz günlüğün ne olduğunu bilmiyorsunuz tabi ? Anlatırız sorun değil. Benim babaannem araba kazasından dolayı öldü. Şimdi ben kendimize fakir dedik ama eskiden zengindik. Babannemle arabada giderken babannem benim elime bir kitap verdi. Bana : Bunu bakınca beni hatırlarsın . Ben ölünce derdine derman bulamassan buna yaz ben senin yazdıklarını görürüm derdinde derman olurum torunum. demişti . Bana bakarak konuştuğundan dolayı önümüze bir tır çıktı ve araba kazası geçirdik. Araba kazasında babaannem ölmüş bende yaşamıştım. Aslında insanlar bu hayatta beş paralık etmez varlıklar. Bir demir parçasının senin kalbine girmesiyle ölürsün. Bu bahsettiğim şey silah. Tabi benim psikoloji gitti. Araba kazasında 6 yaşındaydım. Neden fakir kaldık. Babaannemle annem birbirlerine düşmanlardı çünkü babannem öldüğünde mirası Osmanın yani benim babamın karısına Elaya bırakırsa hayırsız şeylere kullanır dedi. Ondan dolayı onun bir oğlu daha vardı Cihan diye ona miras bıraktı. Cihanda dayımda babannem ölünce kumara başladı. Para kazanamadı , paraların hepsini kaybetti. Donunda kadar resmen . Adamın eşi bile yoktu. Adam kızları istemeye zorla evlerine gidiyordu. Tabi zorla gittiği içinde onu kızların evinden zorla çıkartıyorlardı. Ama sonra öldü. Çok içki içmekten , sigara içmekten öldü. Ne hastası olduğunu bilmiyorum. Ama öldü. Zaten sevmiyordum bir kere cebinden para alıp dondurma alınca beni dövmüştü. 6 yaşında çocuğum dayak yedim ya. Para üstünüde geri verdim biliyo musunuz ? Bilmiyosunuz tabi bende ne akıllıyım. Yani böyle. Şimdi ben Erola teslim mi oliyim ? Teslim olursam vay benim halime olur ? Ama boşver ya teslim olmiyim gidiyim, kaçıyim. Derin nereye kaçıcan ya kaçıcak delik arıyorum birde gidiyim diyorum. Allahım ya. Ya şimdi ben teslim oliyimde gerisini hallederim. İnşallah. Erol beni görünce : Derin bekle azıcık bea . Yoruldum. Ya çok kro ya off... Bea ne ya . Ya allahım ya... Asıp öldürücem kendimi ya. Birde araba tamircisi. Ben doktor düşünüyorum bunlar araba tamircisi diyo. Doktor dedimde sanırım fazla havalara uçtum ? Ben size dedim benim minik bir hayal dünyam var ben orda yaşıyorum. Kafamda var olan şey aslında gerçekte yok.  Aslındada değil yani resmen yok. Ben çok güçlü bir kızım aslında. Sorma Derin çok güçlüsün. Geçen sene 17 yaşındayken benimle dalga geçtiklerinde ağlamıştım. Ne güçlüyüm dimi (!) . Herneyse ya.  Şimdi kollarımı bağlayıp gözlerimi kaydıra kaydıra durdum. Erol : Niye gidiyon bea . Sana çiçek almışem,  çikileta almışem daha ne istiyirsen. Şiveni değiştir diyesim geliyoda kalbi kırılmasın diye susuyorum. Hatta seni istemiyorum diyesim var ama NEYSEEE... Ben : Ben çikolataa vee çiçeeek is-te-mi-yo-rum !!! dedim. Elini arkaya götürdü ve o soluk çiçeklerin bir tanesini koşarak yanında getirmiş. Ya sokak ortasındamı isteme olur ya. Aldım çiçeği şöyle bir kokladım. Allahım kokarcayı getirseler yeminlen daha güzel kokar. Iyy suratımı buruşturdum böyle. Midem ağzıma geldi ya. Çiçeği aldım kulağına koydum. Kulağına koyarkende gülüyordum. Annemler ve Hatice teyzelerde köşede merakla bize bakıyordu. Suratımı bir anda astım elimde suratına vurdum. Erol yanağını tutara : Ne yapıyorsun bea. Nabtım sana ben bea.  Artık dayanamadım eninde sonunda bunu öğrenmesi gerekiyordu. Onunla evlensem bile iyi davranmicaktım. Ben : YA SEN HALA BENİ ANLAMIYORMUSUN. YA SENİN YAŞINDA BENİM AMCAM VAR RESMEN YA. SANA MERHABA AMCA DİCEM RESMEN YA. SEN GELMİŞSİN 30 YAŞINA NE EVLENMESİ YA. ŞAKAMISIN SEN KARDEŞ. dedim. Hayır yani tamam odunluk bende okey ama benide anlayın ya . Düşünsenize siz 18 yaşındasınız ve 12 yaş büyük adamla sizi evlendiricek. Bakın erkek demedim adam dedim ya. Hayır yani baba dicem adamada yani. Tövbe yarabbim ya. Bu lafları diyince resmen gözleri doldu. Hiç mi bir kızdan hakaret duymamış birde bana gelmiş : Hiç bir kız bana böyle dememişti...  dedi. Bende : Hiç bir kız senle olmak istemediği için olabilirmi Erol ABİ !!  diyince çok bozuldu. Sanırım dayak yicem dedim. Çok mu havaları girdim bende ya . Vallaha erkek gücü diye boşuna demiyorlar sanırım. Bir dayımdan dayak yedim hayal meyal hatırlıyorum ama bu unutamayacağım bir dayak sanırım dedim... Köşede ailesi duruyodu ya hani... Ailesinin ağzı açık kaldı ve hemen köşeyi dönüp gittiler ailemde onun peşinden açıklamada bulunuyordu sanırım...

Masum BalerinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin