🖤CHAPTER 24 🖤(Final)

667 84 40
                                    


ජීසියොක් මහ හඬින් හිනාවෙලා මිකීව මරන්න පිහිය උස්සනවත් එක්කම........

එකපාරටම හැමතැනම අදුරු වෙලා ගියා.ඒ අදුර අතරින් මිකී දැක්කේ ...

Micky pov,

ඔව් ඒ එයා තමයි ඩ්‍රැක්..
මට ඩ්‍රැක්ව දැක්කා විතරයි ඇඩෙන්න ගත්තේ මට මෙච්චර ආදරේ කරන කෙනෙක් ගැන මන් හිතන් නැතුව දවසක් හම්බෙලා යාලුවො වුන මගේ idol ව විශ්වාස කරපු එකට මන් මටම බැන ගන්න ගමන්.
මට එහාපැත්තේ සෙනූ මගේ උරහිසට හේත්තුවෙලා හිටියේ ගොඩක් අමාරුවෙන්.

සෙනූ සෙනූ ඇස් අරින්න..

🖤නූනා..

යොන්ජුන් ..ඉක්මනට සෙනූව හොස්පිටල් එකකට අරන් යන්න..ඉක්මනට ..

🖤ඇයි මගේ සෙනූට මොකක්ද වෙලා තියෙන්නේ නූනා?

කතාකරන්න වෙලාවක් නැහැ ඉක්මනට යොන්ජුන් .

🖤ආයිශ් ඔය ඇල්ෆාව ඉවරක් කරනවා මන්..

යොන්ජුන් ඒයි ඔහොම ඉන්න.

🖤ජීසියොක් එනවා එලියට

යොන්ජුන් සෙනූට අමාරුයි.
ආයිශ් මේකාට කියන දෙයක් තේරෙන්නැහැ නේ ..
මන් සෙනූවත් උස්සගෙන දොර හොයන් යන්න කියලා හද්දිම එකපාරටම ඔක්කොම ලයිට්ස් ඔන් වුනා ආයේ..ඒත් ඩ්‍රැක් නම් පේන්න හිටියේ නැහැ එතකොට ඒක මන් නිකන් දැකපු දෙයක්ද?🙂💔එයා මාව බේරගන්න ඇවිත් නැද්ද ?

😈ඔන්න මම ආව ..
කෝ ඩ්‍රැකියුලා මන් ආවේ එයාව හම්බවෙන්නනේ.ඩ්‍රැකියුලා බයටද මේ පොඩි එකෙක්ව එවලා තියෙන්නේ මාත් එක්ක හැප්පෙන්න😂.

🖤කටවහනවා ජීසියොක් .

😈මට ඔහේ එක්ක තරහක් නැහැ පොඩි එකෝ ඒ නිසා බොරුවට මාව තරහ ගස්සලා විදවන්න ලෑස්ති වෙන්න එපා.

🖤ඔහේට මම..

යොන්ජුන් එකපාරටම ජීසියොක්ට ගහපු දරුණු පාරක් ජීසියොක් සාර්ථක විදියට මගඇරියා.ඊටපස්සේ ජීසියොක් එයාගෙ පවර්ස් පාවිච්චි කරලා යොන්ජුන්ගේ පපුවට ගහපු පාරක් නිසා යොන්ජුන් ඇදන් වැටුනා.
ඊටපස්සේ මායි සෙනූයි දිහා හැරිලා බලපු ජීසියොක් එකපාරටම ඇවිත් මගේ කොන්ඩෙන් ඇදන් ගියේ සෙනූ ෆෙන්ට් වෙලා ඇදන් වැටෙද්දී .

ᵀᴴᴱ ᴸᴵᶠᴱ ᴼᶠ  ට්‍රැන්සිල්වේනියා😌🖤(COMPLETE ✔️)Where stories live. Discover now