פרק 3~

579 47 38
                                    

נקודת מבט כללית:

"אוקיי, הן רדומות ואמא של ואבא שלך גם אבל הם בחדר של אמא שלי ואין מצב שהם יתעוררו לעזור לנו להרים אותן, רוצה שננסה בעצמנו??", שאל פליקס בחיוך מובך כשהוא והיונג'ין עמדו מול שתי אחיותיו של היונג'ין שנרדמו על הספה, "אני יכול להרים אותן אחת אחת", אמר היונג'ין ופליקס הרים גבה, "בזבוז של זמן אני יעזור לך", לחש פליקס והרים את נארי.

היונג'ין הרים את סו ג'ין והם עלו איתן במדרגות לחדר אורחים.

פליקס והיונג'ין הניחו את נארי וסו ג'ין על המיטה וכיסו אותן.

"בוא", לחש פליקס והוא והיונג'ין נכנסו לחדר שלו ופליקס סגר את הדלת.

היונג'ין פיהק טפליקס הבין שהוא כבר עייף, גם פליקס היה עייף אז הם נכנסו מתחת לשמיכה ללכת לישון.

"היונג'ין", אמר פליקס והסתכל על היונג'ין ששכב על הבטן לידו, פליקס שכב על הגב, "מממ??", שאל היונג'ין בחיוך קטן, "אפשר לקרוא לך היונג??", שאל פליקס והיונג'ין הנהן בחיוך.

"אז היונג, מה בא לך לעשות מחר??", שאל פליקס ושפשף את עיניו, "אתה לא חושב שכדאי שנחשוב על זה מחר??", שאל היונג'ין בקול ישנוני ופיהק.

לפתע פליקס הבין שהפנים שלהם קרובות, היה הבדל של גג חמש סנטימטר בין הראשים שלהם.

היונג'ין לא הבין למה פליקס שותק והרים גבה בבלבול עד שהוא גם הבין שהראשים שלהם קרובים.

עיניהם של פליקס והיונג'ין עברו בין השפתיים אחד של השני לעיניים.

"היונג??", שאל פליקס בחיוך קטן והיונג'ין החזיר את עצמו למציאות וריחק את ראשו משל פליקס.

פליקס גיחך וסובב את גבו אל היונג'ין, "לילה טוב היונג", לחש פליקס בחיוך קטן והיונג'ין חייך, "לילה טוב יונגבוק", לחש היונג'ין ופליקס סובב את ראשו, "אתה יכול לקרוא לי פליקס", לחש פליקס והיונג'ין הרים גבה, "זה השם חיבה שלי, כל החברים שלי קוראים לי ככה", אמר פליקס בחיוך והיונג'ין הנהן.

בבוקר:

פליקס מצא את עצמו מתעורר צמוד אל היונג'ין, בגלל שהוא רגיל לישון לבד או עם רו נה הוא הניח שבלילה הוא חיפש למה להיצמד.

פליקס הרים את ראשו ומצחו פגש בסנטר של היונג'ין שישן שינה עמוקה, פליקס מיד זז, לא מייחס מחשבה לכלום ומנסה להעיר את היונג'ין, זה היה כמעט בלתי אפשרי.

"היונג", נאנח פליקס והפסיק לנער את היונג'ין, "טוב אני הולך", לחש פליקס וקם לעשות את אירגוני הבוקר שלו, הוא כתב להיונג'ין פתק שהוא השאיר מברשת חדשה על השיש באמבטיה הכי קרובה לחדרו וישתמש במשחה שלו.

"בוקר טוב!", אמרו נארי וסו ג'ין פה אחד ואז חייכו אחת על השנייה ועל פליקס, הן ישבו בשולחן אוכל עם אביהן, קיו בוק, ואימו.

האח החורג שליWhere stories live. Discover now