פרק 29~

216 20 21
                                    


היונג'ין התעורר באמצע הלילה לדפיקות היסטריות על הדלת של הדירה שלו.

הוא התעצבן על מי שדפק כל כך חזק באמצע הלילה כשהוא בדיוק נרדם.

הוא קם מהמיטה בדיוק כששמע את הדלת כניסה נפתחת וזה היה מתי שהוא קפא במקומו מפחד

הוא שמע רגליים רצות בכל הבית והוא מיד נכנס בחזרה למיטה וניסה להעמיד פנים שהוא ישן בתקווה שמי שזה לא יהיה יחשוב שהוא ישן ויעזוב אותו.

זיעה קרה טיילה במוקד המצח של היונג'ין כשהוא שמע מישהו נכנס לחדר שלו בשקט ומתקדם למיטה שלו.

'שיט.. שיט שיט שיט! אני אוהב אותך אמא!' היונג'ין חשב בדרמטיות ועצם עיניים בחוזקה.

היונג'ין הרגיש יד על הלחי שלו וברגע הזה הוא יכל לעצור את עצמו יותר ופתח בצרחות אימה.

הוא קפץ ממקומו בעיניים פעורות ונצמד לקיר בחוזקה והמשיך לצרוח לעזרה.

"שקט כבר!" היונג'ין שתק לרגע ואז המשיך לצרוח כשהוא ראה צל שחור מתקרב אליו, "היונג'ין, תשתוק!" פליקס צעק ונישק את שפתיו של היונג'ין בחוזקה.

היונג'ין פער את וישב בהלם במקום והסתכל על פליקס שנישק אותו.

"אתה כל כך דרמטי היונג'ין.." פליקס לחש והתנשף. היונג'ין עדיין התנשף והביט בו בהלם.

פליקס הביט בו בחזרה בדממה והתקרב קרוב אליו יותר.

היונג'ין נרגע טיפה והסתכל עליו בעיניים רגועות ומוקלות, "היונג'ין אה." פליקס התחיל והתיישב בין רגליו של היונג'ין.

"אני.. אני מצטער שהפרצתי ככה ביום הזה. אני.. אני לא התכוונתי להגיב ככה-" פליקס נקטע כשהיונג'יון נישק את שפתיו באגרסיביות וכוח כל כך חזק שפליקס יכל להישבע שהוא הרגיש את השיניים שלו מתנגשות עם של היונג'ין.

"פאק-" פליקס גנח ועטף את ידיו סביב עורפו של היונג'ין במהירות ומשך אותו קרוב יותר אליו.

היונג'ין התנשף והרים את פליקס לשבת עליו וחיבק אותו בחוזקה ונישק אותו שוב ושוב.

"יונגבוק.." היונג'ין לחש והתנתק, הוא הסתכל על פליקס ונישק את הלחי שלו.

"היונג'ין אה." פליקס לחש בחיוך וחיבק את היונג'ין בחוזקה, "התגעגעתי אלייך." היונג'ין לחש בקול שבור ומשך באפו.

"היונג'ין אנ- אני גם התגעגעתי אלייך.." פליקס לחש וניגב את הדמעות של היונג'ין. "אני כל כך מצטער על איך שפגעתי בך, ועל זה שפגעתי בך בכללי." פליקס לחש וליטף את הלחיים של היונג'ין בעדינות.

היונג'ין נשען למגע של פליקס ומשך אותו קרוב יותר אליו.

"אני רוצה להסביר לך למה-" פליקס נקטע כשהיונג'יון נישק אותו שוב והפך אותו על הגב.

"היונג'יני!" פליקס צחקק ונישק את היונג'ין בחזרה, הם נלחמו על שליטה אבל בסוף פליקס התייאש וויתר.

היונג'ין חייך ופתח את המכנסיים של פליקס, ופליקס כמובן לא התנגד.

"תפתח את זה כבר.." פליקס התבכיין והתקשה לפתוח את הכפתורים של החולצה של היונג'ין.

היונג'ין צחקק ועזר לפליקס, "תודה בייבי." פליקס לחש בחיוך.

פליקס הפך את היונג'ין והתיישב על המיטה בין הברכיים שלו, ותוך כמה שניות המכנס של היונג'ין ירד לברכיים שלו. ופליקס משך את הבוסקר שלו למטה.



"פאק.." היונג'ין נאנח ותפס בשיערו של פליקס בעדינות.

פליקס חייך ודחף את הראש שלו למטה יותר והיונג'ין צעק. "היונג'ין." פליקס לחש בחיוך והיונג'ין נשך את שפתו התחתונה. "כן?" היונג'ין שאל. "אנחנו צריכים לדבר." פליקס לחש והיונג'ין גלגל עיניים.

"עכשיו?" הוא שאל ביאוש. "אחרי שתגרום לי לצרוח." פליקס לחש בחיוך והיונג'ין משך אותו מעליו וחדר אליו באגרסיביות.

פליקס פער את פיו וגנח בצעקה, והיונג'ין תפס במותן שלו ומשך אותו קרוב אליו.

"היונג'ין- רגע!" פליקס צעק והיונג'ין צחק ותפס ביריכיים של פליקס והרים אותו לשבת על המיטה; וסובב אותו על ארבע.

"פאק.." פליקס לחש ותפס בסדין, ואחרי שנייה הוא הרגיש את היונג'ין בתוכו שוב ומיד עיגל את הגב שלו וגנח בצרחה.

"ששש, אתה רוצה שהשכנים ישמעו?" היונג'ין שאל ומחץ את התחת של פליקס בידיים שלו.

פליקס בכלל לא יכל לדבר יותר מרוב כל ההרגשות שהציפו אותו, אז הוא רק הניד בראשו לשלילה.

היונג'ין בשנייה אחת הפך את עצמו לשבת על המיטה ומשך את פליקס לשבת עליו עם הגב מופנה אליו.

פליקס מיד הפיל את ראשו אחורה ועצם עיניים בחוזקה והיונג'ין נשק לצווארו ותפס בפטמה שלו עם שתי אצבעות. (המילה הזאת מצחיקה💀).

פליקס עיגל את הגב שלו וגנח בצעקה כשהרגיש כדור בבטן שלו מתחיל להיות צמוד.

"תתחתן איתי, יונגבוק. תן לי לעשות אותך שמח לנצח." היונג'ין לחש באוזן של פליקס, ופליקס ממש עמד להתעלף.

"כ-כן- אה!!~" פליקס צעק והרגליים שלו רעדו כל כך חזק שהיונג'ין כמעט הפיל אותו.

"אני מסכים."






















"התגעגעתי אלייך." היונג'ין לחש ונשק לעורף של פליקס. "אני אוהב אותך." הוא המשיך.

"גם אני התגעגעתי אלייך, ואני כל כך מצטער." פליקס לחש והסתובב אל היונג'ין. "תן לי לפצות אותך." פליקס אמר וחיבק את היונג'ין.

"אתה לא צריך." "אני רוצה." היונג'ין חייך, "ואיך בדיוק תעשה את זה?" היונג'ין שאל. "בוא נצא ליום כיף ביחד, נלך אולי לחוף ים, למסעדה, מה שתרצה. הכל עליי."

"אהבה שלי." היונג'ין לחש, "אם לא הבנת, אתה המתנה שלי."

















"כל עוד יש לי אותך, זין על העולם. אני לא צריך עוד שום דבר."










זה הסוף זונות 😍🤞🏻
אין לי ממש איך להמשיך את הספר אני מצטערת ככ לאכזב אני יודעת זה הומואי מה אני יעשה אין לי המשך🤧
אם למישהו יש רעיונות להמשך תכתבו לי בפרטי ואני יפרסם ספר שני!! 3>
אל תשכחו להצביעעע💕🗣

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 03, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

האח החורג שליWhere stories live. Discover now