נקודת מבט כללית:
"אוח, מאיפה אני משיג את זה עכשיו ולמה הוא לא עונה?", פליקס שאל את עצמו כשישב בספה בדירה של היונג'ין, כשהוא התעורר היונג'ין לא היה בבית ולא ענה לטלפונים.
"טוב אולי ג'יסונג יעזור לי", אמר פליקס וקם ממקומו, יוצא מהדירה ודופק על הדירה ליד, הבית של ג'יסונג.
ג'יסונג פתח את הדלת אחרי אולי דקה ונראה דיי עייף, "ג'יסונג אה, יש לך מושג איפה היונג'ין?", שאל פליקס בבלבול וג'יסונג נתן לו להיכנס לדירה, משפשף את עיניו, "מה..? אני לא יודע... מינהו עדיין ישן... אני.. אני ישאל אותו שהוא יתעורר...", מלמל ג'יסונג ונכנס לאמבטיה, מצחצח שיניים.
"התעוררתי והוא לא היה בבית ואני חייב עוגות אורז אבל אני לא יודע מאיפה להשיג", אמר פליקס ביאוש, ג'יסונג גיחך ופתח את המקרר, מוציא קופסא עם עוגות אורז.
"תודה!!", צווח פליקס בהתרגשות וחיבק את ג'יסונג בחוזקה, ג'יסונג צחקק ואז שמע רעשים מהחדר.
"פאק נראה לי שהערנו את מינהו", אמר ג'יסונג ורץ לחדר, סוגר את הדלת מאחוריו.
"בייבי?", שאל מינהו בקול עמוק ועייף, ג'יסונג חייך ונשכב ליד מינהו.
"מי בחוץ?", שאל מינהו וג'יסונג נשכב עליו, "פליקס", לחש ג'יסונג ונשק ללחי של מינהו.
"ילד יפה", לחש מינהו בעיניים עצומות, "ממ?", שאל ג'יסונג בחיוך ושיחק עם שיערו של מינהו.
"אני רוצה לעשות אותך", אמר מינהו בכנות וג'יסונג נחנק על הרוק של עצמו, מגחך בחיוך ערמומי ואז נושק לצווארו של מינהו.
"ניסיון יפה", לחש ג'יסונג בחיוך וליטף את ראשו של הבוגר ממנו.
מינהו הכניס את ידיו מתחת למכנסו של ג'יסונג ותפס בישבנו בחוזקה.
ג'יסונג הזדקר והסתכל על מינהו במבט מהופנט לגמרי.
"מה אתה עושה?", שאל ג'יסונג בבלבול והוציא את ידיו של מינהו מהמכנס שלו.
הם יצאו ומינהו הלך לעשות את אירגוני הבוקר שלו בזמן שג'יסונג הכין לו קפה ודיבר עם פליקס.
לפתע הטלפון של פליקס צלצל ופליקס הוציא אותו מהכיס שלו, מסתכל על האיש קשר לפני שהוא עונה.
כשהוא הבין שזה היונג'ין מתקשר הוא ענה במהירות והצמיד את הטלפון לאוזנו.
"יונגבוקי~ יצאתי לעשות קניות ואני עכשיו בחנות שיש בה עוגות אורז, אתה רוצה?", שאל היונג'ין ופליקס צווח בהתרגשות, "כן!", אמר פליקס בחיוך והיונג'ין גיחך.
"אני בבית של ג'יסונג אז תבוא לפה אחרי שתחזור טוב בייבי?", שאל פליקס בחיוך והיונג'ין אישר, "אני אוהב אותך בייבי", אמר פליקס בחיוך, "גם אני אוהב אותך יפה שלי", אמר היונג'ין וניתק.
YOU ARE READING
האח החורג שלי
Romanceאחרי הפטירה של אביו האהוב של פליקס קרתה הוא כבר לא חזר להיות אותו בן אדם.. אחרי הכל הוא היה רק בן 15 ומאוד קשור לאביו. לפעמים דברים נראו כל כך חשוכים בעולם בשבילו, והוא קיווה שיום אחד זה כבר יפסיק מעצמו. אבל הוא לא ידע שהוא צריך בן אדם, בן אדם מסוי...