Selam:)
Nasılsın?
Yeni bölüm, yeni heyecannn.
Büyük bir aile olma yolunda ilerliyoruzzzz.
Bu kitabı sana bir umut olmak adına yazıyorum. İnan, tüm kötülükler içinde bir iyi her zaman vardır.
Benim de iyikim bu kitap ve okuyucularım :)
İyi okumalar❦
°
°
°3. BÖLÜM: Çıkmaz Yol
❦
❝ Sessizliğe boğulmuş ve karanlığın içinde unutulmuş yüzlerce insandan yalnızca biri olan ben, belki de diğerlerinin sesi ve umut ışığı olacaktım...❞
~Kupa Kızı~
❦
Hayaller hayatın temelini oluştururdu. Hayaller olmadan yaşamak anlamsızdı. Anlamsız yaşamımın içinde intikam ateşimin beni sürüklediği yöne doğru gidiyordum. İstemli veya istemsiz yaşıyordum bir şekilde. Yaşamak nefes almak ile oluyorsa yaşıyordum...
Kopan alkış ve zılgıt sesleri birbirine karışmıştı. Kulağıma boğuk bir şekilde geliyordu tüm sesler. Onlarca sesin arasında net duyduğum tek ses Azad Asil'e aitti.
"Öfkene sahip çık Asil gelini."
Gözlerimi ona diktiğimde toprak harelerim öfke ile harmanlanmıştı. Şu anda tek isteğim karşımdaki sınırlarını aşarak konuşan adamı öldürmekti.
Bunu isteyen Kupa Kızı değil Dila idi...
Elime dokunan el ile gözlerimi ondan çekerek koluma altın bilezik takan Selma Asil'e diktim. Yüzünde geniş bir gülümseme vardı. Bunun nedenini bilmiyordum. Mutsuz olması gerekmiyor muydu? Sonuçta oğlu istemediği bir evlilik yapıyordu. Yoksa o da bunu umursamayan, töreye boyun eğenlerden miydi?
Koluma taktığı altınlar bittiğinde yan taraftaki kızından aldığı kolyeyi boynuma taktı. Büyük ve gösterişli idi. Ki başka bir şey beklemem de anlamsızdı.
Takı faslı sonunda bittiğinde yan tarafımdaki Azad Asil'e döndüm ve yalnızca ikimizin duyacağı şekilde "Sahip çıkmam gereken öfkem ile seni yakacağım Azad Asil." dedim. Güldü. Yalnızca güldü. O gülmenin altında yatanları bilmiyordum ama bilmek istiyordum. Bu sınır tanımayan adam neden böyle davranıyordu bilmek istiyordum. Amacı neydi bilmek istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Kalbe Girebilir misin? (Yeniden Yazılıyor)
General Fictionİntikam... Yıllarca süren, nice canların katili olan duygu. Dila'nın yaşamasındaki tek amaçtı intikamını almak. Bunun için savaştı yıllarca. Bunun için nefes aldı, bunun için kalbi attı. Çok bedeller ödedi intikamını almak için. Çok canı yandı bu i...