Tekrardan merhabalarrrr.
Nasılsınnnnn?
Yeni bir bölümle geldim sana. Olayların başladığı noktadayız diyebilirim. Herkesin gizli bir yönü vardır. Bunu sakın unutma. İleride bazılarının gizli yönlerini göreceğizzzz.
İyi okumalar❦
°
°
°5. BÖLÜM: Kabuk Bağlamayan Yara
❦
❝Ruhumda kabuk bağlamayan yaralar açan Katil Ressamlar bir gün kendi kanlarıyla bunun bedelini ödeyecek.❞
~Dila Turhan~
❦
İnsanın nefesi kendine zehir olur muydu? İnsan kendi kendini zehirler miydi? İnsan ölüme isteyerek gider miydi?
Nefesim bana zehir olduğu an henüz 12 yaşındaydım. Zehirlenmem için küçük bir yaştı ancak beni zehirleyenlerin, hayatımı karartanların bu umrunda olmadı. Onlar için benim henüz çocuk olmam önemli değildi. Onlar için önemli olan ellerinde tuttukları ve istediklerini yaptırdıkları bir silah olmamdı.
Onlar istekleri olsun diye beni zehirlerken ben de düşüncelerim ile kendimi zehirlemeye başlamıştım. İntikam bir çocuğun kalbine işlememeliydi. Benim kalbim intikamla dolmuştu. Masumluğum benden canımı yaka yaka alınırken yerine intikam geldi. Masum Dila'nın yalnızca hatırası bende kalırken intikam benden hiç gitmemek üzere gelmişti.
Yavaş yavaş, intikam ateşi ile büyüdüm. Seneler sonra, 18 yaşıma geldiğimde bir çocuk değildim artık. İlk yaptığım intikamımı almak oldu. 18. yaş doğum günümde iki kişiyi öldürdüm. Ellerim kan ile ilk kez o gece buluştu ve bir daha da çıkmadı.
O günden sonra her attığım adımda ölüme yaklaştım. Bilerek ve isteyerek yaptım bunu...
Azad Asil'in gözleri Altan'ın üzerinde onu parçalayacakmış gibi dolanıyordu. Elleri yumruk olmuş, damarları belirginleşmişti. Altan'a baktım. Amacına ulaşmış gibi bir gülümsemesi vardı yüzünde.
"Yürek mi yedin Altan Ekin? Sen kimsin ki benim karıma böyle laflar edebilirsin? Seni ölmekten beter hale getiririm."
Azad'ın gözleri halen daha Altan'ın tuttuğu elime kaydığında hızla yanıma gelip Altan'ın bileğini hırsla kavradı ve yana ittirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Kalbe Girebilir misin? (Yeniden Yazılıyor)
General Fictionİntikam... Yıllarca süren, nice canların katili olan duygu. Dila'nın yaşamasındaki tek amaçtı intikamını almak. Bunun için savaştı yıllarca. Bunun için nefes aldı, bunun için kalbi attı. Çok bedeller ödedi intikamını almak için. Çok canı yandı bu i...