10. BÖLÜM: Sevda Ateşi

7.1K 428 187
                                    

Selamlar efenimmm. Ben geldim, kendimle beraber bölümde getirdim sana.

Bölüm sonlarına doğru heyecanlanacağın için şimdiden yanına su almanı tavsiye ederimmm.

Yüzünden gülümseme, kalbinden umut eksik olmasın. ♡

İyi okumalar
°
°
°

İyi okumalar❦°°°

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

10. BÖLÜM: Sevda Ateşi

Hayatımı çalan, beni döktükleri kanda boğan Katil Ressamlar bir gün benim tuvalimin içinde yer alacaktı.

~Kupa Kızı~

Sevgi neydi? İnsanı hayatta tutan mı, hayattan koparan mı? Nefes aldıran mı yoksa aldığı nefesi zehir eden mi?

Sevgisiz yaşayabilir miydi bir insan? Yaşasa ona yaşamak denebilir miydi?

Çocukluğum annemin gözlerinde sevgiyi aramakla geçti. Yıllarca onun gözlerinde sevgi kırıntısı aradım. Bulamadım. Yıllar geçti, büyüdüm. Annemin karşısına geçtiğimde hala sevgi kırıntısı arıyordum. Yine bulamadım. Her daim nefret vardı onun gözlerinde. Yıllar geçtikçe azalmak yerine daha da artıyordu.

Canım yanıyor muydu? Çok. Bunu durdurabiliyor muydum? Hayır.

Yıllarca arayıp bulamadığım sevgiyi kendime haram belledim. Hiçbir sevdaya tutulmadım, birinin bana sevdalanmasına da izin vermedim.

Şimdi ise hayatım öyle bir yola girmişti ki ne olduğunu anlayamıyordum. Azad'ın her bir sözü, hareketi, bakışları... Hiçbirinin ne anlama geldiğini bilmiyordum. Bana acıyor muydu? Merhamet mi ediyordu? Ondan mıydı bütün bu yaptıkları?

Yoksa başka bir şey mi vardı?

Ben ne hissediyordum? Onun dokunuşlarından rahatsız olmamam nedendi? Hayatıma müdahale etmesine neden izin veriyordum? Onu neden düşmanım olarak göremiyordum?

Ellerim arasına aldığım başımı geriye attım. Gün batmaya yaklaşmıştı. Dün geceden bu yana masanın başında yaptığım tek şey düşünmekti.

Hayatını kontrol etmek zorunda olan ben şu an kontrol edemiyor gibi hissediyordum. Hayatımı kontrol etmezsem düşeceğimi bilirdim. Yaşamıştım, bir kez daha yaşamamak için savaşıyordum.

Güneşi izlerken çalan telefona kaydı gözlerim. Melahat annemdi arayan. Aramayı cevaplandırıp hoparlöre verdim.

"Kuzum, Dila'm nasılsın, ne yapıyorsun?"

Bu Kalbe Girebilir misin? (Yeniden Yazılıyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin