3

55.6K 631 42
                                    

Kan tahlili verip hastanenin kantinine indim. Halam işi olduğu söyleyip yanımdan ayrılmıştı. Sabahtan beri bir şey yemediğim için karnım gurulduyordu. Kendime tost ve çay alıp bir masaya oturdum. Doktorun ultrason başlığını kadındığım üst tarafına sürüşünü sanki hâlâ hissediyordum. Bacaklarımı birbirine bastırdım. İçimden bir sıvı akıyor kilodumu ıslatıyordu. Bu düşündüklerim yüzünden kendime kızıyordum.

Test sonuçlarının çıkınca doktorun odasına ilerledim. Kendimi tuhaf hissediyordum. Bana dokunması hoşuma gitmişti, daha fazla dokunmasını istedim hatta bende ona dokunmak isterdim. Aklımdaki edepsiz düşünceler beni utandırıyor yüzümün daha da fazla kızarmasına sebep oluyordu.

Kapının önünde gelip kapı tıklattım. Sabahki hemşire kapıyı açtı. İçeri girdim, doktor masasında yoktu.

"Doktor bey birazdan gelir." dedi, hemşire. Masanın üzerindeki kağıtlara baktım. Ne kadar yığınla dosya vardı öyle. Bir doktor için bu dosyalar çok fazlaydı. Kapı açılınca başımı kapıya doğru çevirdim.

Doktor içeri girip masasına oturdu.
"Sen çıkabilirsin, Selma hemşire." hemşire oturduğu yerden kalkıp odadan çıktı. Odadan ikimiz kalmıştık, biraz sıcak olmuştu sanki.


"Sonuçlarınızı temiz görünüyor. Kadınlık hormonlarının gayet sağlıklı, erkeklik hormonlarınız da...

"Erkeklik hormonu?" kadınlarda erkeklik hormonu mu vardı. Daha önce hiç duymamıştı. Doktor gözlerini bilgisayardan çevirip bana baktı.

"Yani cinsellik hormonlarınız, halk dilinde erkeklik hormonu olarak açıklanıyor. Gayet sağlıklı görünüyor test sonuçlarınız." eminim ki yüzüm kıpkırmızı olmuştu.

"Neden adetim geçiyor o zaman? Kısırlık gibi bir durum var mı?" doktor sandalyesini geri doğru ittirdi, kollarını birbirine bağladı.

"Rahiminizden içeri girip bir aletle daha detaylı bakabiliriz, isterseniz?" aletinden mi bahsediyordu yoksa böyle bir makine falan mı vardı? Neden bugün aklıma bu kadar edepsiz düşünceler geliyordu. Doktor tek bir an bile gözlerini üzerimden ayırmıyordu. Sanki aklımdan geçenleri biliyor gibiydi. Dudakları iki yana kıvrıldı.

"Ultrasonda gayet normal demiştiniz. Başka bir yolu yok mu?" hâlâ gülmeye devam ediyordu.

"Kendiniz istediniz? Ben size her şey gayet normal diyorum. Kısırlık testi yaptırmak istiyorsanız o ayrı bir test." bir cevap bekliyor gibi gözlerimin içine bakıyordu.

"Nasıl yapacaksınız?" bütün testlerimden emin olmak istiyordum. "Ve şey.... Yani... Ben daha önce.... Kızlık zarına bir zarar verir mi?" gözlerimi dizlerimin üzerinde olan ellerime çevirdim.

"Küçük bir kamera ile yumurtalıklarınıza ve rahiminize bakacağız. Kızlık zarına zarar vermeyecek derece de küçük. Bir sorun olmayacaktır. Bana güvenebilirsiniz."

Seksi Doktorum +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin