^Hatırlatma^
Wade : Sağol canım sürtüğüm. Dedi ve elimi tuttu ve ayağa kalktı.
Emy : Kazanacağıma zaten emindim dedim ve odama doğru ilerledim. Diğerleri ise seslere bakılırsa salona gitmişlerdi.
______________________________________
Ben odama çıktığımda hemen kıyafet dolabıma yöneldim. Üzerime gri bir eşofman ve beyaz bir crop giydim ve mutfağa gittim. Mutfakta Wanda kendi yaptığı tatlıyı tabaklara ayırıyordu.
Wanda : Selam Emy.
Emery : Selam.Emery buzdolabından bir kutu çikolatalı süt aldı ve pipetini takıp salona yöneldi. Salona gelince herkes ona bakınca kendini selam vermek zorunda hissetti.
Emy : Selam herkese.
Raven : Selam aşkım otursana.Emy her zaman olduğu gibi Logan'ın yanına oturdu. Avengers ekibi ona biraz soğuk davrandığını hissetti Emy ama uğraşmak istemedi.
Tony : Çok güzel kılıç kullanıyordun. Ne zamandır kullanıyorsun?
Wade : Ben 3 yıldır diye biliyorum.
Emy : Yok ya 3 yıldan fazla. Cidden ben kaç yıldır biliyorum?
Emy kafasını hafif yere doğru eğdi ve kafasında bir hesap yaptı. O kılıç kullanmayı 7 yaşında öğrenmişti. Herşeyi normal bir çocuğun öğrenme zamanından baya erken öğrendiği gibi bunuda çok erken yaşta öğrenmişti. Babası onunla kılıç düelloları yapardı. Emy içinden keşke o günlere geri dönebilsem diye düşündü sonra kafasını kaldırdı ve konuşmaya başladı.
Emy : 10 yıldır kılıç kullanıyorum.
Nat : 10 yıl mı?!
Emy : Evet kılıç kullanmayı 7 yaşında öğrendim.
Clint : Neden o yaşta öğrendin? Çok erken değil mi?
Emy : Babam bir Türk ve askerdi. Ayrıca babam Türk geleneklerine çok saygı duyardı. Eski Türkler kılıç ve at sürme gibi adetleri vardı. Babam bana da öğretirdi.
Yelena : At sürmeyi de biliyorsun yani?
Emy : At üstünde kılıç ile dövüşmeyi de biliyorum.
Stiles : Waoow bu inanılmaz dostum.
Emy : Evet inanılmaz😏.
Steve : Bir şey sorucam Emy neden düelloda Wade'e asker diyordun?
Emy bu soru ile istemediği geçmişini tekrar hatırladı.
^Geçmişş^
Emy'nin kollarından tutan iki adam onu ringe götürüyorlardı. Emy'i ringin tam ortasında bıraktılar. O zaman yanlarındaki ajan ringe geldi.
Emy neredeyse 7 aydır burada Hydra sırf istediği için dövüşüyordu. Bu onun için artık normal olmuştu. Ajan ile dövüşüyorlardı. Emy ajanı yere serdi ve "Kaybettin Asker" dedi.
Emy'i buraya getiren iki adam yine onu kollarından tuttular ve onu soğuk ve rutubetli odasına geri götürdüler.
^Şimdiki Zaman^
Emy hatırladığı anıyı düşünmeyi bırakıp Steve cevap verdi.
Emy : Eski alışkanlık babam ile dövüşürkende asker derdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutant Kız Ve Loki💚
FanfictionBir anlaşma ile insanlar ve mutantlar arası barış ortamı oluşması sağlanıyor. Mutantlar ve Avengers birleşiyor. Sizce bu iyi mi , yoksa kötü mü olucak ? Afedersiniz kendimi tanıtmadım ben EMERY SASHA YALÇINKAYA. Soyadım ile isminin hiç alakası yo...