Psikiyatri Uzmanı Bayan Sadie'nin odasında bulunan sedyeye uzanmış 5 dakikadır tavanı izliyorum. Doktor Hanım ise benim hareketlerimi inceliyordu. Ama artık başlamaya karar vermiş olmalı ki konuşmaya başladı.
Sadie : Evet Emery başlamak ister misin?
Emy : Nasıl başlayacağım?
Sadie : Biri ile tanışırken nasıl davranıyorsan bana da öyle davran. Sade bir şekilde tanışalım.
Emy : Aslında herkesle tanışmam.
Sadie : O zaman şöyle düşün ben şok durumundayım ayrıca korkmuş bir haldeyim. Seninle beraber güvenli bir yere gitmeyi bana ikna ettir.
Emy : Tamam sana öncelikle adımı söylerim daha sonra mesleğimi böylelikle beni tanıdığın için zaten güven duygusu yavaş yavaş oluşur.
Sadie : Evet başla Emery.
Emy : İsmim Emery Sasha Yalçınkaya. Aslında ikinci ismimi pek söylemem ama siz öğrenebilirsiniz. X-men ekibindeyim yani dolaylı olarakta bir Avengerım.
Sadie : Dünyanın kurtarıcılarından olan bir kahraman.
Emy : Evet insanlar öyle de tanımlar.
Sadie : Peki ya sen nasıl tanımlarsın?
Emy : Ben Mutant, Güçlü, Başarılı, Dahi olarak tanımlarım.
Sadie : Hayır öyle tanımlamazsın Emery.
Emy : Nasıl yani?
Sadie : Bu insanların sende görmek istediği sıfatlar Emery ben eski minik bir çocuk olan Emy'nin bu halini tanımlamasını istiyorum.
Emy : Şeyy o büyük ihtimalle yanlız, mutsuz, kırılmış, kaybolmuş, gülüşü çalınmış bir gelecek olduğumu söyler.
Sadie : O zaman bu söylediklerini inceleyelim sence neden yanlızsın? Ya da neden kendini yanlız hissediyorsun?
Emy : Aslında ekiptekiler hep benim yanımdalar hemde her zaman ama yine de bilmiyorum.
Sadie : Ya da dillendirmek istemiyorsun.
Emy : Ben yanlızım çünkü küçükken hiç anne-baba veya arkadaş sevgisi hissetmedim. Ben hayatımda yanlızım çünkü ailem yok.
Sadie : Seni anlıyorum diyemem Emery ailesiz olmak nasıl hiçbir zaman bilmek zorunda kalmadım.
Emy : Umarım hiçbir zamanda öğrenmezsin.
Sadie : Peki ya bana küçüklüğünden bahseder misin?
Emy : Küçüklüğüm?
Sadie : Mesela 3-4 yaşlarında neler yaşadın?
Emy aklına gelen anılar ile dolan gözlerinden yaş akmaması için gözlerini yukarı çevirdi. Sadie ise Emy'i zorlamadan konuşuyordu.
Emy : O yaşımda çok yanlız, acı dolu ve çaresizdim. Yada zayıf, mahcup ve üzgün olarakta anlatabilirim.
Sadie : Yetimhane hayatın kötü geçmiş anlaşılan. Peki acı dolu derken neyden kastediyordun?
Emy : Çığlıklar, korku, umutsuzca bekleyiş, karanlık ve soğuktan.
Sadie : Peki ya şu ana kadar ki hayatında en çok değer verdiğin kişi kimdi?
Emy : ...
Emy bu soruya cevap vermemişti çünkü ondan bahsedemezdi. Bu ona ve onunla olan anılarına ihanet olur diye düşünüyordu Emy.
Sadie : Peki fazla sıkmak istemiyorum peki ya bana yetimhaneden kurtulduğun günü anlatır mısın?
Emy bu soru ile gözlerini sıkıca yumdu ve hatırlayarak anlatmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutant Kız Ve Loki💚
FanfictionBir anlaşma ile insanlar ve mutantlar arası barış ortamı oluşması sağlanıyor. Mutantlar ve Avengers birleşiyor. Sizce bu iyi mi , yoksa kötü mü olucak ? Afedersiniz kendimi tanıtmadım ben EMERY SASHA YALÇINKAYA. Soyadım ile isminin hiç alakası yo...