^Hatırlatma^
Hank : Peki nasıl bir tedavi bulacağız.
Bruce : Eğer isterseniz bu gece bir kaç test yapalım. Yarında sizin serumu geliştirmeye çalışırız.
Emy : Olur.
Hank : Hadi başlayalım o zaman.*4 saat sonra*
Bruce : Bu gece bu kadar yeterli bence hadi uyumaya siz de çok yoruldunuz.
Emy : İtiraz yok günlerdir doğru düzgün uyumadım.
Hank : Bence de hadi odalara.-----------------------------------------------------------
Gözlerimi güçlükle açtım. Kaç saattir uyuyorum bilmiyorum ama hala uykum var. Odama giren güneş ışığı beni uyutmayacağa benzediği için banyo gidip yüzümü yıkadım.
Siyah bol bir tişört ve yine siyah bir eşorfman giydim ve odadan çıktım.
Mutafağa geldiğimde Wanda, Vision, Kate, Jean, Isaac, Stiles, Yelena'nın kahvaltı hazırlamak ile uğraştığını gördüm. Charles ve Nick birşeyler konuşuyor. Clint, Pietro, Liam, Peter playstation oynuyor. Thor; Erik, Tony, Steve ve Logan'a bir şeyler anlatıyor. Nat, Hope, Allison, Raven kendi arasında sohbet ediyorlardı. Ben ise hala uyku sersemi bir haldeydim.
Charles : Günaydın Emery.
Peter : Bu kadar hızlı metabolizma ile nasıl bu kadar uyuyabiliyorsun anlayamıyorum.
Hope : Günaydın tatlım.
Emy : Günaydın herkese ayrıca beni neden daha erken uyandırmadınız.
Logan : Çok tatlı uyuyordun uyandırmak istemedik.
Nat : Bizimle yapacaksın kahvaltıyı değil mi?
Emy : Evet hem de hazırlamanıza yardım edeyim.
Hank : Türk yemeği mi yapacaksın?
Emy : Çok istiyorsanız-
Clint : Evet evet çok istiyoruz öyle değil mi?
Yelena : O halde buyurun Emery Hanım. Bende sana yardım edeyim.
Emy : Başlayalım o halde.Emy domates, soğan, biber doğramaya başladı. Menemen yapmayı düşünüyordu. Sebzeleri doğramasına Yelena'da yardım ediyordu. En sonunda masa tamamen hazırlanmıştı. Herkes masaya oturdu.
Thor : Bu Migsard'da yediğim en iyi yemek olabilir.
Clint ağzına bir ekmek daha atarken konuştu : Katılıyorum.
Steve : Tam olarak adı nedir?
Emy : Adı menemen.
Nat : Emy ben Allison ve Lidya'ya dövüş dersi veriyorum sana da vermemi ister misin?
Emy : Şeyy bu aralar daha çok bilime zaman ayırıyorum bu yüzden belki sonra.
Charles : Evet Hank ile ne üstünde çalışıyorsunuz?
Hank : Önemli değil.
Erik : Bu sorunun cevabı değil.
Emy : Şeyy dna kodlaması yani güçlerim ile yapabileceklerim üzerine analizler.
Logan : Bunu neden bize söylemediniz.
Hank : Çünkü dediğim gibi önemli değil.
Tony : Kurduğun tüm cümleler önemli değilden ibaret.
Peter : Ne zaman bitecek ben sana bulaşmayı özledim.😣
Emy : Daha doğrusu dayak yemeyi özledin.😎
Wade, Isaac : Hahahhah😂😂
Peter : Ha ha ha çook komik.
Hank : Üzgünüm Peter ama bi kaç güne daha ihtiyacımız var.
Emy : Neyseki Bay Benner'da yardım ettiği için uzun sürmüyor.
Nick : Harika.
Steve : Ney harika Nick?
Nick : Baksanıza ne kadar iyi anlaşıyorsunuz. Ayrıca mutantlara karşı yapılan protestolar %29 oranıyla azaldı.
Emy : Burda durmamıza değdi yani.
Jean : Bir şey soracağım.
Antman : Tabi sor.
Jean : Siz neden hiç göreve falan gitmiyorsunuz?
Nat : Görevlerimiz bu aralar sık olmuyor. Ama yinede devriyelere gidiyoruz.
Jean : Teşekkürler açıklama için.
Emy : Ben doydum size afiyet olsun.Emy ardından da Hank ve Bruce geldi ve serum üzerinde çalışmaya başladılar. Neredeyse 3 saat sonra içeri Tony girdi. Tony'nin girdiğini gören Emy hemen hologramı kapattı ve dosyaları kaldırdı.
Tony : Ne oldu ben gelince rahatsız mı oldunuz?
Bruce : Hayır Tony alakası yok.
Hank : Ayrıca ne için gelmiştin.
Tony : Harika bir şekilde konuyu değiştirdin.
Emy : Bence de biraz bu konu üzerine çalış Hank.
Hank : Nasıl isterseniz hanımefendi.
Emy : Sağolun doktor.
Tony : Tamam tamam akşam film gecesi olucakmış sizde gelmek zorundaymışsınız.
Emy : Konusu nedir?
Tony : Bilmiyorum ortak bir film seçeceğiz.
Bruce : Tamam bu günlük bu kadar yeter gelin bizde salona inelim.
Hank : Olur Emy hadi.
Emy : Aslında ben odama gidicem.
Hank : Geri gel ama tamam mı?
Emy : Off tamam.Emy laboratuardan çıkıp odadına gelince kedisini kucağına alıp sevdi. Bronte onun için çok değerliydi. Aslında her ne kadar diğerlerine onları sevmediğini söylesede aslında içinde onları seviyordı ama bir daha güveninin kırılmasını istemediği için uzak durmaya çalışıyordu ne kadar ise yaramasa da ...
Bu düşünceleri düşünürken Hank'ın dediğini hatırladı ve eskiz defterini aldı ve salona geldi.
Salona gelince her zamanki gibi Logan'ın yanına oturdu.
Herkes birşeyler konuşuyordu ama bu konular Emy'nin ilgisini çekmiyordu. Eskiz defterini çıkardı ve karakalem moodunda çizim yapmaya başladı. Biraz sonra diğerleri Emy'nin ne çizdiğini merak edince Yelena dayanamayarak sordu.Yelena : Ne yapıyorsun Emy?
Emy : Sıkıldığım için çizim yapıyorum.
Tony : Ne çiziyorsun?
Logan : Asıl soru ne değil kimi olucaktı.
Wanda : Çok merak ettik gösterir misin?
Emy : Off tamam. Dedi ve elindeki defteri onlara döndürdü ve resmi gösterdi. Görenler baya şaşırıyorlardı.
Pietro : Bayaa iyi.
Clint : Harika olmuş.
Emy : Evet biliyorum çünkü ben çizdim.
Thor : Bu konuda baya yeteneklisiniz Bayan Emery.
Antman : Katılıyorum.
Emy : Teşekkür ederim.
Raven : Neden ben değil de o?
Emy : Çen kıskandın mı çen.😙
Raven : Hıh hiçte bile.
Lidya :Film izlicek miyiz?
Nat : Geç oldu bence başka zaman izliyelim.
Steve :Bencede hadi uyumaya.Herkes uyur ve sonnn.
Aklıma fikir gelmiooo. Napıcammm.
Sakinimm. Offffffffffffff.
Artık hiç hikaye yazasım yok.
😘💜😘💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutant Kız Ve Loki💚
FanficBir anlaşma ile insanlar ve mutantlar arası barış ortamı oluşması sağlanıyor. Mutantlar ve Avengers birleşiyor. Sizce bu iyi mi , yoksa kötü mü olucak ? Afedersiniz kendimi tanıtmadım ben EMERY SASHA YALÇINKAYA. Soyadım ile isminin hiç alakası yo...