^Hatırlatma^
Raven : Neden ben değil de o?
Emy : Çen kıskandın mı çen.😙
Raven : Hıh hiçte bile.
Lidya :Film izlicek miyiz?
Nat : Geç oldu bence başka zaman izliyelim.
Steve :Bencede hadi uyumaya.
Herkes uyur ve sonnn.-----------------------------------------------------------
Sabah 4:30'da uyandım.Tabi korkutucu kabuslar yüzünden ne kadar uyuyabildim bilinmez ama... Siyah bir tayt ve sporcu atleti giydim ve kulenin etrafında koşu yapmaya başladım.
Koşudan sonra spor salonuna geldim. Isınma hareketlerinden sonra kum torbalarına yöneldim. Uzun süre çalıştıktan sonra odama çıktım ve sıcak bir duş aldım.Duştan sonra laboratuarıma geldim.
Kendime bir kahve yapıp sandalyeme geçtim. Saçımı topuz yaptım ve işe koyuldum. Bruce ile yaptığımız serumu geliştirmeye başladım.Jarvis : Bayan Emery sizi acilen kahvaltıya bekliyorlar.
Emy : Gelmeyeceğimi söyle.
Jarvis : Peki efendim.Neredeyse 3 saat boyunca günlerdir çalışmamın sonucunu aldım. Serum tamamdı ama kanım üzerinde deneme yapıp serumun yan etkilerini öğrenmem gerekiyor. Ama bunu daha sonraya erteleyeceğim. Salona gitmeye başladım.
Salona girice bana bakanlar sadece avengers ekibi oldu. X-men ekibi ise ona bakmaya tenezzül bile etmiyordu.
Emy ise bu durumu hemen anladı.Emy : Günaydın.
Nat : Günaydın Emy.
Emy : Bir şey mi oldu?
Charles : Evet oldu.
Tony : Şuan ne oluyor?
Emy : Emin ol bilmiyorum.Bu sıra Emy'nin gözüne Hank'ın başına yere eğildiğini görünce herşeyi anladı. X-menler zehirlenme olayını öğrenmişlerdi. Bruce ve Hank kesinlikle söylememişti böyle bir ihtimal bile yoktu. O zaman laboraturda bulunan testleri görmüşlerdi. Erik benim olayı anladığımı anlatınca konuşmaya başladı.
Erik : Ne zaman söyleyecektin?
Peter : Bence söylememesinin bir sebebi vardı.
Logan : Nasıl bir sebebi olabilir ya bu kadar önemli bir konunun.
Charles : O kadar sorduk önemli bir konu var mı diye.
Clint : Bize de birşeyler anlatabilir misiniz?
Emy : Sizi telaşlandırmamak için söylemedik.
Raven : Ne yani sen o durumdayken biz rahat mı olmalıydık?
Emy : Ortada durum falan yok çözüldü ve bitti.
Yelena : Sen ne durumundasın Emy?
Tony : Anlatın artık.
Nick : Neler oluyor bee.
Charles : Nasıl bir çözüm buldun?
Bruce : Ne zaman buldun?
Emy : Önce bi sakin olun. Bu sabah buldum ve olay kalıcı olarak çözüldü.
Logan : Bitti yani.
Emy : Evet.
Steve : Bir açıklamayı hakediyoruz.
Emy : Sizi ilgilendirmiyor.
Jean : Yani kısacası açıklama yapmıyoruz.
Logan : Aramızda ki özel konu.
Clint : Beraber yaşıyoruz bizden ayrı ne özeliniz olabilir.
Tony : Ayrıca öğrenmemiz fazla zamanımızı almaz.
Wanda : Emy'nin zihnine girerek ne olduğunu öğrenebilirim.
Charles : Ben ise hepinizin zihnine girerek kontrol ederim.
Wanda : Ama yine de öğrenirim.
Charles : Hayır öğrenemezsin çünkü Emy'nin zihni çok kuvvetli o istemezse giremezsin.
Erik : Ben de hepinizi yere montelerim.
Pietro : O zaman seni durdururum.
Peter : Emin misin bence iki defa düşün.
Nat : Sadece ne olduğunu anlatacaktınız.
Clint : Ne kadar büyüdü olay.
Thor : Ayrıca minik bir kız yüzünden.
Emy : Seni bu konuda uyarmıştım Thor.
Thor : Ne yaparsın.Thor miljorneri eline aldı ve bana yıldırım gönderdi. Ben ise hızlı bir atakla gücümle mor bir koruma kalkanı yaptım. Herkes bize dehşet içinde bakıyordu.
Emy : Ne yapabilirim görmek istiyor musun? dedim. Ona mor gücünle yaptığım bir top gönderdim. Thor gücün çarpmasıyla duvara çarptı. Duvarda bir göçük oluştu. Carol ise bu duruma sinirlenmiş olmalı ki ;
Carol : Sen fazla olmaya başladınn.
Emy : Bu konuda ne yapabilirsin ki? Ben söyleyeyim HİÇ BİR ŞEY.Son sözü söylemem ile birlikte Carol bana yumruk salladı. Yumruğunu tutup çevirdim ve Carol'u yere vurdum. Beli baya ağrıdığı belliydi keşke daha hafif vursaydım.
[Birşey yaptıktan sonra pişman olma sürem]Birden Nat üzerime koşmaya başladı.
Nat ise sanki bir ringte dövüş saati yapıyormuş gibi dövüşüyorduk. Ama ona zarar vermemeye dikkat ediyordum. Ama o bana pek acıyor gibi durmuyordu. Sonunda onu yerde hareketsiz bıraktım.Etrafıma baktığım zaman herkesin kavga ettiğini gördüm. Bu benim yüzümdendi be buydum işte insanların bana dedikleri gibi kargaşa ve kaos çıkaran bir UCUBE! Arkadaşlarım benim yüzümden zarar görüyor, yaralanıyolardı. Ben zaradan başka hiçbir şey değildim. Ben insanların korktuğu CANAVARDIM.
Hemen mor gücüm ile hepsini ayırdım ve 10 cm havaya kaldırdım.
Tam bu sırada burnumdan kan geldiğini fark ettim. Ama kan siyah ve kırmızı karışımıydı. Bu hiç olmamıştı. Nedeni ne bilmiyordum ama dayanılmaz bir şekilde başıma giren ağrı ve sanki göğsümü parçalayarak kalbimi çıkarmaya çalışan biri varmış gibi acıyan kalbim yüzünden herkesi yere indirdim ve vampir hızımla odama gittim.Kapımı arkadan kilitedim ve Marco'ya kimseyi içeri almaması için uyardım ve yatağımın yanına çömeldim. Sırtımı duvara yasladığım zaman sırtımda tarif edilemez derecede bir acı hissettim.
Gözlerim kararmaya ve ellerim titremeye başlamıştı bile. Gözlerimden istemsizce yaşlar akmaya başladı.
İşte yine oluyordu anksiyete krizine giriyordum. Nefes almakta çok zorlanıyordum. Vücudumu hareket ettiremiyordum ve kafamda kime ait olduğunu bilmediğim bir sürü ses vardı. Sesleri susturamıyordum ve başım çatlıyordu. Ölümü hiç tatmasam bile bunun ölüm olabileceği ihtimali aklıma geliyordu.
Kafamdaki sesler iyice artmıştı. Resmen dış dünya ile iletişimim tamamiyle kesilmişti sadece ben ve kafamdaki sesler vardı.Kafamdaki sesler artık artık dayanılmayacak bir hale geldiğinde çok acı bir çığlık attım. "SUSSS ARTIKK!!!" sanki benden başka hiçkimse duymamıştı. Ama sesler kesilmişti vu sefer herşey resmen ölüm sessizliğine bürünmüştü.
Tam o esnada karşımda bulunan aynada bir yansıma belirmişti. Bir kız vardı aynı bana benzeyen ama onun elbisesi mor ve siyah ağırlıklıydı. Saçları siyahımsı mordu. Gözleri ise simsiyahtı ve siyah damarlar vardı. Alnında ise bir taş vardı. Delirmeye başladığımı düşünmeye başlamıştım.
Ama sonunda cesaretimi topladım ve kız ile konuşmaya başladım.Emy : Sende kimsin?
Kız : Ben Achlys senin kötü tarafınım. dedi sert, soğuk ve acımasızca.
Emy : N-n-ne? dedim titreyen ve acınası çıkan sesimle.
Achlys: Anlamadın sanırım zayıf ucube.
Emy : Ben ucube değilim. Zayıf hiç değilim.
Achlys : Hayır öylesin Emery kendine bir bak sen acınası haldesin.
Emy : GİT BAŞIMDANN! dedim ve yanımda bulunan Bronte'nin içi boş su kabını aldım ve aynaya fırlattım.
Ayna parçalara ayrıldı. Ama yine o kızın sesi yankılandı kulaklarımda.Achlys : Aynada değil senin içindeyim aptal.{aklıma venomun sahnesi geldi.}
Emy : Sen nesin?.
Achlys : Ben senim Emery artık hep beraber olacağız. Benden kurtulamayacaksın Emery hep kulaklarında olan bir çınlama olacağım. dedi ve sonrası sonsuz karanlık...-----------------------------------------------------------
Kavga , kaos , dram , komedi herşey burada...(Reklam Time)
Arkadaşlarrrr avenger etiketinde 4. Sıradayımmmm💟💞💝💛💖 BİRAZ DAHA UĞRAŞIRSAM 1. SIRADA OLABİLİRİM LÜTFEN YARDIM EDELİM..
Çokkk teşekkürlerrr okuyan yorum atan oy veren herkese bolca teşekkür ediyorum. Bu olay beni çok mutluu etti💚❤💛💛💔💚
TAKİPÇİ SAYIM ÇOK AZ LÜTFEN TAKİP EDELİMMM.💜😘❤💙💚
AYRICA TAKİP EDERSENİZ YENİ HİKAYEMDEN HABERDER OLABİKİRSİNİZ😍😙😘😻😽💅💋❤💙💖💕💓💜💛💚💚💗💝💞💟💘🎀🎊🎉🎡🎨🎶🎼🎵🎤🎧🐇🐒🐾🍻🍹🍷🍦🍧🍨🍰🍩🍭🍬🍫🍟🍝🍎🍉🍓🍁🍀🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutant Kız Ve Loki💚
FanficBir anlaşma ile insanlar ve mutantlar arası barış ortamı oluşması sağlanıyor. Mutantlar ve Avengers birleşiyor. Sizce bu iyi mi , yoksa kötü mü olucak ? Afedersiniz kendimi tanıtmadım ben EMERY SASHA YALÇINKAYA. Soyadım ile isminin hiç alakası yo...