Tayland'a geleli birkaç gün oluyordu. Sabahtan akşama kadar süren gezmelerimize hiç doyamıyorduk. Beraber vakit geçirmekten zaten hep zevk almıştık.
"Yıldızlar çok güzel."
"Sen daha güzelsin."
Jimin bana döndü. Gülümsedi. Gülüşüne ömrümü verebilecek kadar çok seviyordum. Ona karşı beslediğim hisler somutlaşsa, kimse ağırlığı altından kalkamazdı.
"Senin güzelinim."
"Benim güzelimsin."
Beline sarılı ellerimi sıkılaştırdım. Ensesine bir öpücük bıraktım. Saat gece ikiye geliyordu. Sahildeki şezlonglardan birinde oturuyorduk. Tüm güzelliğiyle yıldızları izliyordu.
"Sana ne kadar hayranım tahmin bile edemezsin Jimin. İyi ki benimsin. İyi ki tanıdım seni."
"İyi ki sevgilim."
Başını omzuma yasladı. Ben de çenemi onun omzuna yasladım. Denizin sakinleştirici sesi içimizi rahatlatırken hayattan aslında yıllarca beklediğim şeyin bu olduğunu fark ettim.
Adım sesleri ufak ufak gelirken Taehyung girmişti bakış açıma. Kuma, yanımıza çömeldi. Jimin'in elini tuttu. Gülümsedim.
"Bu karanlıkta bir Batman'e ihtiyacınız vardı bence. Korkarsınız diye geldim."
"Korkmayız ama gelmen iyi olmuş. Son gecemizi beraber burada geçirmek huzur verici."
"Sanki bir daha üçümüz bir arada olmayacakmışız gibi konuştun Jungkook."
"O yüzden değil..."
"Öyle cümleler kurup korkutma beni." dedi Jimin rahatsızca kıpırdanarak. "Biz üçümüz, hiç ayrılmayacağız. Ne olursa olsun."
"Ayrılsanız bile mi- ah! Vurmasana Kook!"
"Ayrılmayacağız. Salak salak konuşup durma."
"Ne var? Evlenecek değilsiniz ya? Sıkılıp bitireceksiniz eninde sonunda."
Düşündüm. Sahi... Jimin gönül eğlendireceğim birisi değildi, asla olmamıştı. Onu tanıdığım günden beri de sevgim bir kez olsun azalmamıştı. Öyleyse nasıl kopardım ki ondan? "Jimin." dedim.
"Hm?"
Elimi saçlarına attım. Geriye doğru ittirirken boynuna bir öpücük bıraktım.
"Benimle evlenmek istemez miydin?"
"İsterdim."
"Gerçekten mi?"
"Gerçekten."
"O zaman evlenelim mi? Benimle evlenir misin? Bir ev alırız. Bahçesine çiçeklerini dikersin. Ağacımız olur, salıncak yaparız. Kendimize ait bir odamız olur. Her sabah gömleğimin düğmelerini iliklersin. Her iş dönüşü sana dondurma alırım. Belki bir bebek sahipleniriz ileride. Kızımız ya da oğlumuz olur. Beraber büyütürüz. Taehyung'u evimizden kovar."
"Hayale bak! Beni neden evden kovuyor o çocuk! Bana aşık olur bir kere."
Jimin dikelip arkasını döndü. İlgiyle baktı bana. Kafasını yana eğdi. Ciddi olup olmadığımı anlamaya çalışıyordu. Dudaklarına bir öpücük bırakıp gülümsedim. Gülümsedi. Kollarını sıkıca boynuma sardı.
"Seninle her şeye varım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fuego, jjk&pjm
FanfictionJungkook, Taehyung'un kardeşine karşı çok kıskançtı. Jikook #1 - 280422 Kookmin #1 - 300422