trettiofyra

226 4 39
                                    

"Hur går det?" Noel gör tumme upp och fortsätter sedan kolla på Alma och Ludwig som står vid en soffa . Tror det är meningen att det ska se lite romantiskt ut. Hela dagen har killarna varit i huset de hyrt och spelat in olika scener till musikvideon. Själv kom jag nyss hit. "Vad gör de?"

"En av Ludwigs idéer som han tyckte var jättebra. Lite skådespel till videon."

Jag ska precis svara när Ludwig kommer skuttandes. "Hej fransyskan!" Jag kramar om honom och undrar om han ens kommer ihåg mitt riktiga namn. "Vad händer? Hur mår du?" Även Alma kommer och är om möjligt längre med sina klackskor på.

"Kom precis hit! Ser ut att gå bra." påpekar jag och Ludwig ler stort. "Nästa steg är skådespeleri eller?"

"Sånt har vi ju redan testat på lite." ler Ludwig mot Alma som ser oförstående ut. "Fast med mindre kläder." Både Ludwig och Noel flinar stort och lever på det skämtet tills de ska spelas in scener igen och det verkar som Alma oj Ludwig ska låtsas bråka eller något. Tänker att de inte borde behöva låtsas så ofta som de är oense.

-

En ny låt Ludwig förbjöd Noel att spela för mig går nu på repeat i högtalarna här i lokalerna där vi är. De ska spela in en musikvideo till låten de släppte idag. 'Alla våra minnen' är faktiskt ganska bra.

Just nu står vi utanför med en jävla massa statister som omger bilen Noel tydligen ska sitta och se cool ut i under sin vers.

"Förlåt men jag kan inte ta dig seriöst om du inte tar av dig de där glasögonen." berättar jag och Noel ser tveksam ut, för vem hade kunnat tycka att hans solglasögon är fula?

"Man ska inte tro på allt som är sant." inflikar Ludwig med ögonbrynen höjda till en seriös min.

"Är det därför Noel inte ska tro på att jag sket i trosor så han kan bli klar här fortare och vi kan dra hem?" Noels huvud dras som en magnet mot mig och spricker upp i ett leende.

Ludwigs seriösa min är bortblåst och han hoppar exalterat på mig och klappar mig u ryggen. "Legend du är Mollie. Bara lägger den sådär! Noel tänker redan på vad som kommer ske när ni väl kunnat dra hem."

"Alla i position! Nu blir vi klara här tycker jag." ropar Noel samt följer mitt tips och lägger bort solglasögonen.

-

Jag stänger fönstret och slänger min tändare och paket med cigarretter på köksbordet. Min lägenhet är helt mörklagd och solen gick ner ganska nyligen. Noel sitter i soffan och släcker sin telefon med ett snett leende.

"Hur mår du?" frågar han tyst och jag går mot honom för att sätta mig gränsle över honom. Med armarna lutade mot hans axlar knyter jag händerna bakom hans huvud.

"Jag mår bra." viskar jag tillbaka och flinar svagt när jag ser koncentrationen han lägger åt att hålla sina ögon mot mina och inte glida ner med blicken någon decimeter till mina bröst som just nu bara täcks av en tunn spetsbehå. "Hur mår du?"

"Bra." mumlar han, nu mot min hals, och känner sen hans läppar som pressas mot mitt högra nyckelben. "Väldigt bra."

Jag får tag i linningen till hans t-shirt och drar långsamt av den innan jag lutar mig fram och omsluter hans läppar med mina, nu med mina händerna mot hans bröstkorg och hans vid mina höfter. Han drar de uppåt och stannar där min behå börjar. Med tungan ber han om att jag ska öppna munnen och jag särar smått på läpparna.

Han flyttar ner händerna till mina jeans som han knäpper upp och jag börjar stiga ur utan att släppa kontakten jag har med honom både genom läpparna och händerna. Och som sagt, inga trosor. "Du är så jävla vacker." viskar han och smyger med fingertopparna över min rygg för att knäppa upp min behå och tar av mig den. Jag drar båda händerna genom mitt hår och slänger svagt med huvudet för att inte behöva ha det i ansiktet.

Hans fingrar glider ner mellan mina ben och jag lägger ner huvudet mot hans axel när han börjar med ett finger och strax ytterligare ett.

Hans långsamma rörelser mot exakt rätt ställe får mig att kväva stön genom att trycka läpparna mot hans hals. "Helvete Noel." Jag känner hur han drar ner sina kalsonger och stönet från att han tränger sig in i mig hinner jag inte kväva så det vandrar fritt i mitt tomma vardagsrum.

-

ALDRIG IGEN MOLLIE TVINGADE MIG TILL DET SISYA INGET JAG GJORDE FRIVILLIGT

Långt bort härifrån (n.f)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt