මායාවන්

22 6 0
                                    

අකිකොට දැනුණේ එයාගේ හදවත නතර වුණා වගේ.එයාගේ ඇස් ඉදිරියේම සුරඟන රැජිණ දූවිල්ලක් බවට පත් වෙලා සුළඟට එකතු වුණා.මීට කලින් කවදාවත් මුණ නොගැසුණත් අකිකො දුක් වුණේ මෙච්චර පිරිසක් තුවාල ලබලා වැටිලා ඉන්නවා නේද කියලා..

මෙඩූසා එයාගෙ සෙබළුන් එව්වේ අකිකොව අල්ලගන්න කියලා අකිකො හීනෙන්වත් හිතන්න නැතුව ඇති...

ඒත් අසරණ අකිකො මොනවා කරන්නද?ඒත් එයා එයාගෙ අසරණකම ගැන නොහිතා කෝපයෙන් වෙළුණා.මෙච්චර පිරිසක් පණ අදිමින් සිටිය දී ඔවුන් ඉදිරිපිට සිනාසෙන ග්‍රිෆින්ගේ හඬ අකිකොගේ කේන්තිය තව තවත් වැඩි කළා...

එක මිනිත්තුවක නිහඬතාවක් පැතිරුණා....

එසැණින් අකිකොට දැනුණේ එයාගේ ඇතුළේ තිබිච්ච යමක් එළියට එන්න දඟලනව වගේ.ඒත් එක්කම අකිකොගේ ඇඟ තුළින විශාල නිල් පැහැ ආලෝක කිරණවල් විහිදෙන්න පටන් ගත්තා.අකිකොට තේරුණා තමන් තුළ විශාල බලයක් තියෙනවා කියලා.අකිකොගේ කෝපය එයින් ප්‍රයෝජන ගත්තා.එක්වරම අකිකොගේ ඇඳුම වෙනස් වුණා.එයාගේ දුඹුරු පාට කොන්ඩේ නිල් පාටින් දිදුලන්න වුණා.....

එයාගේ දුඹුරු පාට කොන්ඩේ නිල් පාටින් දිදුලන්න වුණා

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ඒත් එතනින් පස්සේ අකිකොගේ මතකය ගිලිහුණා...

මොකද එතනින් එහාට අකිකො නෙමෙයි ග්‍රිෆින් එක්ක සටනට ආවේ...

ඒ ආවේ......

👾:අහ්....තමුන්...?

:ඔව්.මන් තමයි.ග්‍රිෆින් එදා මට තමුන්ව පරද්දන්න බැරි වුණා.ඒත් අද මන් ඒ කරන්න බැරි වෙච්ච දේ කරනවා......

අකිකෝගෙ අත්වලින් අසිපතක් මැවුණා.ඒත් ඒ කිසිම දෙයක් ගැන අකිකෝ දන්නේ නෑ...ඒත් එක්කම ග්‍රිෆිනුත් එයාගේ කඩුව අරන් සටනට ආවා.බලන් ඉන්න බැරි තරම් වේගයෙන් කඩුව හසුරවන අකිකො එක්වරම කඩුව ග්‍රිෆින් දෙසට එල්ල කළා.ගොඩක් දුර්වල වෙලා හිටපු ග්‍රිෆින් හදවතට ඒ අසිපත එල්ල වුණා.ඒත් එක්කම ග්‍රිෆින් පොළොවට ඇද වැටුණා.මොහොතකින් ග්‍රිෆින් අවසන් හුස්ම හෙළුවා...

අකිකොගෙ අතේ තිබ්බ අසිපත එයාගෙ අතින් බිමට වැටුණා.ඒත් එක්කම එයා සිහිසුන්ව ඇද වැටුණා...










#Akiko's pov #

අහ්...මගේ ඔළුව...ගොඩක් රිදෙනවා....මට මොකද වුණෙ...?මට කිසිම දෙයක් මතක නෑනේ..

මන් හිටියේ හරිම සිත්ගන්නාසුළු පෙනුමක් තිබුණු කාමරේක.ඒත් ඒ හැමදේම දකින්න කලින් මන් දැක්කේ මගේ දිහාට යොමුවෙලා තිබ්බ ඒ ඇස්.ඒවා... ඒවා...හරිම ලස්සනයි.ඒවා නිල් පාටින් බැබළුණා.ඒත් ඒ කවුද කියලා මට හරියටම පැහැදිලිව පෙනුණේ නෑ.ඒත් කෙනෙක් මාව එයාගෙ සුමුදු අත්වලින් වඩා ගත්තා.ඒත් එක්කම මගේ බෙල්ලේ තිබුණු පෙන්ඩන්ට් එක ඇරියා.ඒත්...ඒක අරිනවත් එක්කම හැමදේම අපැහැදිලි වුණා.ටිකෙන් ටික මන් හරි සිහියට ආවා......

මන් දැක්කා කෙනෙක් මගේ ඇඳ ළඟ වාඩි වෙලා ඉන්නවා....

ඒත් ඒ.................................












🤜🤛🤜🤛🤜🤛🤜🤛🤜🤛🤜🤛🤜🤛

කොහොමද අද මේක..?

මොකක්ද අප්පේ ඒ වුණේ....?

ගොඩක් කාලෙකින් අප්ඩේට් දෙන්න බැරි වුණානේ....ඒක නිසයි 😁

ඊලඟ මේකේන් අවුල් ටික ලිහා ගන්න පුළුවන් වේවි.එතකන් ඉතින් චුට්ටක් ඉන්න වෙනෝ......

නැත්තන් ෂර්ලොක් හෝම්ස්ගේ වගේ දත්ත අනුව උපක්ල්පනයක් වත් ගොඩ නගා ගන්ඩෝ.....😉

ග්‍රිෆින් එක්ක සටනේ දී අකිකෝට ඇත්තටම මොකද වුණේ...?ග්‍රිෆින් ගේ පරන ගනුදෙනුකාරයෙක්ද දන්නෑ....

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ඔන්න අලුත් පොත....වෙනස් විදිහේ එකක් හොඳේ....

Cover එකේ පොඩි හොල්මන් පාටක් තිබ්බට හොල්මන් එකක් නෙමේ හොඳේ... 👻 👻👻👻

මේක thriller එකක්....ඔය මිනිමැරීම් වගෙ අනම් මනම් තියෙන් එකක් හොඳේ....කියෝලම බලන්නකෝ....

අද publish කරනෝ....

මන් තව එකකුත් ලියන්න හිතාන ඉන්නේ...

පොඩි ඉඟියක් දෙන්නම්...

ඒ පොත මන් ලියන්නේ ගේම් එකක characters දාලා....

The World Of Magic (Completed)Where stories live. Discover now