YAN HİKAYE PART 2

949 53 19
                                    

Tanrım bu adam cidden başıma bela olucak.

"Bak adamım ben bir alfayım ve betalar-"

"Beta değilim. Yapılı gözüktüğümü biliyorum ama değilim ben bir omegayım."

Ne saçmalıyor bu yine. Birden yayılan koku ile bacaklarımın bağı çözüldü. Tanrım o gerçekten omega ve çok güzel bir kokusu var.

"K-kes şunu."

"Şimdi inandıysan kesicem."

"İ-inandım kes artık!!"

"Sertleştin."

"KAPA ÇENENİ!"

Lanet olsun gerçekten onun kokusu yüzünden sertleştim ve hala çok sıcak hissediyorum. 

Hızlıca kafeden çıktım. Bastırıcı ilaç almam lazım. Ruta girmek üzereyim.

"Bekle!! Bu benim yüzümden oldu ve sana yardım etmek istiyorum."

"Saç-saçmalamayı ahh bırak ve defol."

Tanrım tekrar kokusunu yayıyor. Bu adam kafayı sıyırmış. Vücudumun ağırlaştığını hissediyorum. Gözlerim kapanıyor.


Ahh bu-bu çok iyi. NEEEE!!

"Ne yapıyosun?"

"Seni rahatlatmaya çalışıyorum."

Deli adam sikimi yalıyor. Aniden kalkmak başımı döndürdü ve hala ruta girmek üzereyim. E ğer böyle devam ederse dayanamicam. Kokusu gerçekten güçlü. O baskın omega olmalı.

"Kendini tutma bana istediğini yapabilirsin."

Bunu o istedi. Onu altıma aldım ve kıyafetlerini çıkarttım. Bundan sonrası onun için gerçekten kötü olucak.




"Ye-yeter ahh. Ben ben dayanamı-mghh yorum. 2 saat oldu."

"Bunu sen istedin."

Tam 2 saattir hiç kesintisiz bu adamı sikiyorum ve gerçekten çok iyi ihssediyorum. Tanrım bu harika. Hiç almadığım kadar çok haz alıyorum. Evet o benim olmalı.

İçine tamamen girdim. Düğümlenme başlarken boynundan onu işaretledim. İç güdülerimle yaptığım bu şey gerçekten kötü sonuçlanıcak. Buna pişman olucam.



Uyandığımda yanımda yoktu. Kalkıp etrafı gezdim. Mutfakta yemek yapıyordu.

"Ah uyandıysan duşa gir. Sana havlu ve temiz kıyafet getiricem."

"Boynun!"

"Aaa şey evet dün sen beni işaretledin. Ben gerçekten çok mutluyum."

Kızarmış yüzü ile bana gülümserken çok tatlıydı. NE DÜŞÜNÜYORUM BEN BÖYLE? Kendine gek Atsumu. Banyoya ilerledim ve duş aldım. Kurulandıktan sonra yanına gittim. Masa hazırlamıştı ve beni bekliyordu. Masaya oturduğum gibi konuşmaya başladım.

"Biliyorsun ben ruta girdim ve alfalar bunu ruttayken çok yapar. Yani bu içgüdü seni isteyerek işaretlemedim."

"Olabilir evet ama ben artık senin omeganım. Hem dün kondom kullandın mı? Ben hatırlamıyorum. Kokumun o kadar güçlü olmasının iki sebebi var. Birincisi baskın bir omega olmam ikincisi ise kızgınlıkta olmam. Yani hamile kalmış olabilirim. Sorumluluk alman gerekicek. Sonuçta dün gece kaç defa içime boşaldın."

Bu adam bunları planladı mı be. Napıcam ben ya hamileyse? Ben bunu Hinata'ya nas- Bir dakika neden onu düşünüyorum ki? O sadece Kageyama ile aralarında sorun varken geldi benim yanıma. Onu sevdiğimi bildiği halde beni kullandı. Tsumu da haklıydı. Şimdi başka fırsatlara yönelmem gerekiyor.

"Önce doktora gidelim mi?"

"Hemen belli olmaz."

"O zaman birlikte yaşayalım. Sana alışmak istiyorum."


Geri Dönüş Yok   { Kagehina }Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin