Bölüm 34

5.5K 431 202
                                    

Merhabalarrr biz geldik

Keyifli okumalar dilerim

Ormanın derinliklerinde, dolunayın parlak ışıkları altında iki kurt vardı. Omega olan ön iki patisinin üzerine başını koymuş yaşlı gözlerle alfanın yerdeki bedenini izliyordu. Alfa olan, Jungkook, ise acı içinde yerde kıvranıyordu. O, beş yıl boyunca dönüşüm geçiremediğinden dolayı hak etmediği bir bedeli bedenindeki dayanılmaz acı ile ödüyordu.

Omega daha fazla alfayı bu şekilde görmeye katlanamayacağını düşündü ve gözlerini kapattı. Çaresizce kısık bir sesle uluyor, alfanın bir an önce iyi olmasını umut ediyordu. Yapabileceği hiçbir şey olmadığı için de kendisini berbat denebilecek bir seviyede kötü hissediyordu.

Aradan bir kaç dakika geçtikten sonra alfa dönüşüm geçirmeye başladı. Omeganın kulaklarına alfanın kırılan kemik sesleri ulaştığında korkuyla yaşlı mavi gözlerini araladı. Hızlıca ayağa kalktığında alfanın acı dolu haykırışları kulaklarını doldurdu. Dehşete düşmüş bir ifadeyle alfanın nasıl dönüşüm geçirdiğini izliyordu. O kadar ürkmüştü ki bütün vücudu zangır zangır titriyordu.

Alfanın kırılan kemiklerinin çıkardığı çıtırlar gittikçe yükseldi. Bu sırada da kolları ve bacaklarında beyaz tüyler yerini almaya başladı. Omurgası paramparça olduğunda beraberinde üzerindeki bütün kıyafetler de yırtıldı. Vücudu o ana kadar dönüşümü reddettiği için acı çekiyordu. Fakat vücudu dönüşümü kabul ettiğinde acı birden kesildi ve saniyeler içinde alfanın dönüşümü tamamlandı. Her şey o kadar kısa bir süre içinde gerçekleşmişti ki omega ne olup bittiğini anlayamamış, aniden alfayı dört ayağı üzerinde görmenin şaşkınlığıyla dona kalmıştı.

Dönüşüm bittiğinde alfa beyaz kürkü ve yapılı bedeniyle dört ayağı üzerinde duruyor, gecenin karanlığında birer ateş parçası gibi yanan kırmızı gözleriyle omegaya bakıyordu. Sanki dakikalardır acı içinde haykıran kişi o değilmiş gibi bütün heybetiyle omeganın tam karşısında dimdik bir şekilde duruyordu.

Onlar eskiden beri tanışıyorlardı. Birbirlerinin feromonlarını ezbere bilir, uzak mesafelerden bile diğer kurtların kokuları arasından birbirlerinin kokularını ayırt edebilirlerdi. Fakat bunca zamana rağmen ilk kez kendi bedenleriyle karşı karşıya gelmişlerdi. Omega da alfa da fazlasıyla heyecanlıydı.

Alfa büyük bir heyecan ve istekle omegaya doğru bir kaç adım attı. Sonra ise hiç zaman kaybetmeden omeganın üzerine doğru atladı. Omega alfanın aniden üzerine doğru atlamasından dolayı kontrolünü kaybetti ve zarif bedeni yeri boyladı. Alfa da onunla birlikte yere düştüğünde ikilinin bedeni bir süre yerde yuvarlandı ve beyaz kürkleri kire bulandı.

Alfa tekrardan ayağa kalktığında burnuyla omeganın bedenine dürttü. Omeganın tekrardan ayağa kalkmasını istiyordu. Omega ise alfanın dediğini yapmadı. Dört ayağı üzerine oturdu ve alfanın kendisinden bir buçuk kat daha büyük olan bedenine bakmaya başladı.

Omega alfadan ilgi bekliyordu. Alfa omegayı elde etmek için kur yapmalı ve omegayı etkilemeliydi. Omega bu şekilde alfanın doğru eş adayı olup olmadığına karar verecekti. Bir yanı bunu düşünürken diğer yanı da alfanın kurt formundayken ne kadar büyük göründüğünü düşünüyordu. İnsan formundayken Jungkook biraz daha iri olmasına rağmen boyları Taehyung ile aynıydı. Şimdi ise alfa hem iriydi hem de omegadan çok daha büyüktü. Bu durum açık bir şekilde omeganın hoşuna gitti.

Yine de alfaya hiçbir şey belli etmedi. Ona karşı ilgisiz davrandı ve alfanın ne yapacağını merakla beklemeye koyuldu. Omeganın umursamaz tavırları karşısında alfa önce kulaklarını dikleştirdi. Sonra ise omeganın ne istediğini anlamaya çalıştı. İç güdüleri ona omega için kur yapması gerektiğini fısıldadığında omeganın etrafında bir tur attı.

Ravenge Of Love | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin