Merhabalar ve iyi geceler
Smut bölümü diye etkileşim vermemezlik yapmayın lütfen
:( Yorumlarınız benim için çok değerli.Keyifli okumalar dilerim ~
Jungkook, tamamen çırıl çıplaktı. Onun üzerinde hiçbir şey yoktu. En azından kıyafet olarak düşünüldüğünde hiçbir şey yoktu. Taehyung onun kucağına halinden fazlasıyla memnun bir şekilde yerleşmişti. Yerini hiç yadırgamıyordu. Hatta onun kucağından inmek bile istemiyordu. Jungkook'un kaslı uylukları oldukça rahattı.
Jungkook, iki eliyle Taehyung'un ince belini tuttuğu gibi onun sırtını yeşil çimlerle birleştirdi. Taehyung, Jungkook'un böyle bir hamle yapacağını önceden kestiremediği için neye uğradığını şaşırdı ve dudaklarında yüksek sesli bir çığlığın kaçmasına izin verdi. Alfadan böyle ani bir çıkış beklemese de onun kendisini domine etmesinden fazlasıyla hoşlandı. Taehyung için bu henüz yeni keşfetmeye başladığı bir yönüydü. O bambaşka bir Taehyung'u Jungkook'la beraber keşfetmeye başlamıştı.
Jungkook, elini Taehyung'un belinden ayırdı ve onu uyluklarını buldu. Hiç zaman kaybetmeden onun bacaklarını iki yana doğru ayırdı ve bedenini oluşan boşluğa yerleştirdi. Çıplak kasıklarını Taehyung'un kasıklarına dayadığında dudaklarını birleştirdi.
Alfanın kızgınlık dönemine ait feromonlarından fazlasıyla etkilenen Taehyung, Jungkook'un öpücüğüne keyifle karşılık verdi. Dolgun dudakları üzerinde alfanın ince dudaklarının sıcaklığını hissetmek onu kalp atışlarını rayından çıkardı ve arzuyla dolup taştı. Alfayı daha fazla hissetmek istediği için kollarını onun boynuna sardı ve bütün vücudunun kendisine temas etmesini sağladı.
Öpüşmeleri gittikçe daha da alevlendi ve büyüyerek dudaklarından dışarıya doğru taştı. Onlar öpüşmüyor adeta savaşıyorlardı. Dudakları birbirlerinin tenlerinde hoyratça hareket ederken kısık inlemeleri de erotik bir müzik parçası gibi kulaklarını dolduruyordu.
Jungkook'un dudakları Taehyung'un dudaklarında büyük bir açlıkla geziniyordu. Doyumsuz alfası daha fazlasını istediği için kontrolü ele geçirdi ve Jungkook'un gözlerini kan kırmızısı bir renge boyadı. Önce bir eliyle Taehyung'un çenesini kavradı. Sonra ise bir dil darbesiyle omeganın dolgun dudaklarını okşadı. Taehyung, Jungkook'un dokunuşları altında titrerken alfa sivri dilini onun ağzının içine yolladı ve ondan şehvet dolu bir inleme kazandı.
Jungkook'un dili Taehyung'un diliyle buluştuğunda sanki şekerli bir lolipopu emiyormuş gibi onun dudaklarını sömürmeye başladı. Bundan o kadar çok keyif alıyordu ki mırıldanmadan edemiyordu. Bu sırada kendini tamamen Jungkook'a teslim eden Taehyung ise beyninin pelte olduğunu hissediyordu. Jungkook'un diliyle buluşan dili, onu adeta sarhoş etmişti. Öyle ki nefessiz kalmasına rağmen hiçbir tepki vermiyor alfa ile öpüşmeye devam ediyordu.
Taehyung, ciğerlerine derin bir nefes çektiğinde göğsü titreyerek yükseldi ve alfanın göğsüne sürtündü. Taehyung'un bu temasını hisseden Jungkook, dilini Taehyung'un ağzından çıkardı ve onun dudaklarındaki ıslaklıkta gezdirdikten sonra geri çekildi. Bir eliyle yerden destek aldı ve Taehyung'a hafif yukarıdan bir şekilde bakmaya başladı. Kızgınlıktaki alfası Taehyung'un bu şekilde altında uzanırken ne kadar güzel göründüğünü düşündü ve sürekli onun üzerinde olmayı arzuladı. Onun öpüşmekten dolayı kızarmış dudakları nefessiz kaldığı için hafif aralıkken fazlasıyla leziz görünüyordu. Yüzündeki dağılmış ifade ve titreşen uzun kirpikleri ise Jungkook'un baştan çıkartıyordu.
"Titriyorsun." Diye mırıldandığında bir anlığına bile olsun gözlerini Taehyung'dan ayıramıyordu. Her saniye onu tam da şu an mahvetmek için gittikçe daha çok yanıp tutuşsa da kendine engel olmaya çalışıyordu. "İyi misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ravenge Of Love | Taekook
Fanfic-omegavese / texting & düzyazı / tamamlandı- Bütün okul tarafından zorbalık gören Taehyung, yıllar önce kendisini aşağılayarak terk eden sevgilisi Jungkook'la tekrardan bambaşka biri olarak karşılaştığında, intikamını Jungkook'u kendisine aşık edip...