Merhabalar ben geldimmm
Herkese iyi akşamlar
Hehehe bu sefer erken geldim
Keyifli okumalar~
5 yıl sonra
Yirmi altı yaşındaki genç adam arabasını güvenli bir şekilde park ettikten sonra, yolun hemen karşısındaki iki katlı eve doğru yürümeye başladı. Adımları hızlı ve seriydi. Aynı zamanda da, arkadaşlarının küçük kızlarıyla bir hafta boyunca ilgileneceği için mutlu ve heyecanlıydı. Çocuklarla ilgilenmeyi fazlasıyla çok seviyordu. Öte yandan Namjoon ve Hoseok'un kızı olan Eunsoo ile fazlasıyla iyi anlaşıyordu. Henüz iki yaşında olan küçük kız diğer insanlara karşı fazlasıyla hırçınken, Taehyung'u gördüğü gibi kıkırdamaya başlıyor, adeta etrafa neşe saçıyordu.
Taehyung, evin dış kapsının önüne vardığında zile bir kaç kez bastıktan sonra, soğuktan dolayı kızarmış burnunu atkısının altına saklayarak beklemeye başladı. Kulaklarına ulaşan adım seslerinden bir kaç saniye sonra kapı aralandı ve Hoseok, "Hoşgeldin." Diyerek Taehyung'u yüzündeki gülümsemeyle karşılayıp içeriye davet etti. Aynı sıcak gülümsemeyi Taehyung da Hoseok'a sunmuş ve içeriye geçmişti.
"Çok bekletmemişimdir umarım sizi." Dedi Taehyung paltosunu çıkarırken. "Trafiğe takıldım biraz."
"Sorun değil. Biz de anca hazırlanabildik zaten." Dedi Hoseok, Taehyung'un paltosunu alıp partmantoya astığı sırada.
Taehyung, "İyi o zaman." Dedi ve salona doğru ilerlemeye başladı. Hoseok da onu arkasından takip ediyordu. İkili salona vardıklarında Taehyung'un gözleri Namjoon'un kolları arasındaki Eunsoo'yu buldu. Küçük bebek her an ağlayacakmış gibi çattığı kaşlarıyla ağzındaki emziği hırsla emiyor, alfa babasının kucağında olmaktan pek memnun olmadığını açık bir şekilde belli ediyordu. Taehyung, bu görüntü karşısında eriyecekmiş gibi hissetti. Küçük çocuklara karşı zaafı vardı. Omegası ne zaman küçük bir çocuk görse, Taehyung'un ruhunun şefkatle dolduruyordu. Eunsoo'ya karşı ise daha farklı bir tavrı vardı. Doğduğu andan beri her boş vaktinde Eunsoo ile ilgilendiği için onunla arasında ister istemez bir bağ oluşmuştu.
Hızlı adımlarla Eunsoo'ya doğru ilerlemeye başladığında, küçük alfanın burnuna ulaşan feromonlar nedeniyle gözleri Taehyung'u buldu. Henüz iki yaşında olsa da sonuçta bir alfaydı ve sürekli kendisiyle ilgilenen iki omeganın kokusunu net bir şekilde ayır edip, tanımlayabiliyordu. Eunsoo, omega babası Hoseok'a karşı ne kadar hassas ise, Taehyung'a karşı da bir o kadar hassastı. Yaşlı gözleri Taehyung'u bulduğunda kucağına gitmek için küçük, tombul kollarını öne doğru uzattı ve alfa babasının kucağında debelendi.
Taehyung, Eunsoo'nun hareketleri karşısında kıkırdadı. "Birileri bugün fazla hırçın." Dediğinde büyük elleri bebeğin vücudunu sardı ve onu hemen kucağına aldı.
"Her zamanki halleri." Diye söylenen kişi hiç şüphesiz Hoseok'du. Fakat Hoseok'dan daha çok isyan eden biri vardı. Zavallı Namjoon hem Hoseok'un hem de henüz iki yaşında olmasına rağmen omega babasının tavırlarını aratmayan kızının hırçın tavırlarıyla uğraşmak zorunda kalıyordu. Bu yüzden "Kime çekmişse artık." Diyemeden duramamış, saniyesinde de Hoseok'dan bu sözlerini kanıtlar nitelikte olan sert bakışlar kazanmıştı. Yine de bu durumdan memnun olmadığını söyleyemezdi. Küçük asabi ailesini fazlasıyla seviyordu. Onun sözleri tatlı küçük isyanlardan ibaretti.
Bu sırada Taehyung ise Eunsoo'yu sakinleştirmek için onun kollarında sallamaya başlamıştı. Bir eli minik bedenin sırtındayken diğer eli de başını arkasından tutmuş ve omuzuna yaslamıştı. Fakat küçük alfa bu durumdan memnun olmadığı için huysuzlandı ve ayaklarını sallamaya başladı. Taehyung, dikkatli bir şekilde bebeğin başını omuzundan ayırdı ve kendisinden biraz uzaklaştırdı. Eunsoo, Taehyung'un yüzünü görmesiyle bir elini Taehyung'un yanağına yerleştirdi ve kıkırdamaya başladı. Taehyung'un yüzünü göremediği için huysuzlanmıştı. Bunu fark eden Taehyung koltuklardan birine yerleşti ve Eunsoo'yu dizlerine oturttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ravenge Of Love | Taekook
Fiksi Penggemar-omegavese / texting & düzyazı / tamamlandı- Bütün okul tarafından zorbalık gören Taehyung, yıllar önce kendisini aşağılayarak terk eden sevgilisi Jungkook'la tekrardan bambaşka biri olarak karşılaştığında, intikamını Jungkook'u kendisine aşık edip...