|19|

854 45 0
                                    

رحيم و هو يحتضن حور"مراتي" ثم مال عليها و همس لها قائلاً "قسم بالله لو اعترضتي ع حاجه و لا فتحتي بؤك ماهخلي الدبان الازرق يعرفلك طريق فاهمه"
توحه"انت بتقول اي يا زفت انت"
رحيم و هو ينظر لأيهم لكي يتحدث
ايهم"اه اه هو فعلا هيتجوز امال هو كان غطسان فين الايام دي دا حتي هو قالي هات توحه لهنا عشان المأذون زمانه جاي مش عارف اتأخر ليه هروح اشوفه"
رحيم في نفسه ~اه يا ايهم الكلب عكتها زياده و النعمه لأنفخك~
توحه"الكلام دا صحيح يا رحيم"
رحيم"طبعا يا توحه انا هكدب عليكي يعني"
توحه"و انتي مين اهلك و هم فين"
حور"اهلي ف..."
رحيم"اهلها متوفين و هي شغاله عندي ف الشركه فأعجبت بيها و طلبت ايدها و اهو هنتجوز"
توحه بشك"تتجوز ثم نظرت لملابس حور و قالت و انتي مستعده بقميص النوم الي انتي لبساه دا لا و اسود كمان"
رحيم"دا فستان يا توحه "ثم وجه بصره لحور و قال"دي يا حور خالتي و امي و كل ما ليا ف الدنيا انا حكتلك عنها سلمي عليها يلا "
توجهت حور اليها و قالت"ازيك يا طنط"
توحه"لا واضح انك حكتلها عني"
رحيم"اي طنط دي يا حور مش قولنا توحه"
حور"اه اه معلش نسيت"
ايهم"المأذون وصل "
جلس المأذون و جلست حور و الجهه الاخري رحيم و بدأ المأذون في عقد قرانهم
المأذون"بارك الله لكم و بارك عليكم "
ايهم"ألف مبروك يا عريس اعبالي كدا"
رحيم و هو يحتضنه ثم همس له و قال"اعبالك دا انا هموتك بقا تدبسني ف جوازه"
ايهم"مش انت الي قولت مراتي انا مالي يا لمبي الله "
رحيم"و ليك عين تهزر حسابك معايا بعدين"
رحيم و هو يقبل يد توحه"مفيش مبروك "
توحه"مع ان الموضوع مش داخل دماغي بس مبروك"
رحيم "برضوا بتشكي فيا يا توحه "
توحه"لو عاوز تأكدلي انك صح و تمحي الشك دا من دماغي تجي تعيش معايا انت و مراتك و ساعتها هشوف و هحكم"
رحيم و هو ينظر لتلك الواقفه ثم عاود النظر لتوحه و قال"ع الاقل يومين كدا و هتلاقيني عندك عريس بقا و انتي عارفه"
توحه و هي تقف"هستناك متتأخرش" ثم نظرت لأيهم و قالت"يلا "
خرج الجميع و لم يتبقي سوي رحيم و حور
كانت حور تقف لا تشعر بشئ سو انها تم عقد قرانها
وقف رحيم ينظر لها ثم قال "هتفضلي وقفه كدا كتير"
نظرت له حور و لم تتحدث
جلس رحيم علي الكرسي و وضع قدم فوق الاخري ثم قال"الي انتي عملتيه دا اديكي شايفه نتيجته احب ابشرك بأيام اسود من الي انتي لبساه بس دلوقت الي كنتي جايه علشانه لازم انفذه و انتي اول واحده تنول الشرف انه يكون ف الحلال "
تسلل الخوف في جسد حور و لم تستطع ان تتحدث
وقف رحيم و اقترب منها و حملها و اخذها علي الغرفه
وضعها رحيم علي الفراش و مال عليها و همس لها قائلا" احسنلك تعيشي اللحظه دي لانها هتكون اخر حاجه حلوه هتشوفيها "
نظرت له حور بعينها التي تملئها الدموع و كأنها تترجه ثم اغمضت عينها و نزلت دموعها علي وجنتيها فإقترب منها رحيم و ...

*_يتتتتبع 🕊️🍃_*

عشقت حوريه بحرحيث تعيش القصص. اكتشف الآن