كانت حور تنام علي صدر رحيم ثم رفعت رأسها و نظرت له و قالت"مش حاجه غريبه اننا ناخد علي بعض بالسرعه دي انت حتي متعرفش عني حاجه و لا انا اعرف عنك حاجه"
رحيم" و مين قال اني معرفش انا اعرف عنك كل/ حاجه من اول ما اتولدتي لحد هروبك من عمتك و جوازتك من المعلم توفيق و الي عملته معاكي كوكي عشان تجيلي و تشغلك معاها"
حور"انت عرفت دا كله منين"
رحيم"أنا رحيم الجزار الملقب وسط رجال الاعمال بالغول مش هعرف اجيب معلومات عنك يعني و بعدين اي وحده بتيجي معايا ببقا عارف قررها كويس اوي انا مش اي حد"
حور بحده"و انا مش اي وحده"
رحيم و هو ينظر للسلسله في عنقها و قال"لي علي طول لبسه السلسله دي انا ممكن اجبلك اغلي و احسن منها"
حور و هي تمسك بالسلسله و تقول"دي عندي اغلي من كنوز الدنيا كلها "
رحيم"للدرجه دي غاليه عليكي"
حور"غاليه اوي اوي، احم مقولتليش بقا انت مين و اهلك مين"
رحيم"و انتي اي دخلك و لي تسألي الاسئله دي انتي ناسيه انتي هنا لي "
حور ببرود "لا مش ناسيه "ثم همت بالخروج من بين احضانه و لكنه شدد عليها
و قال"انا مأذنتلكيش انك تقومي "
حور في نفسها،،اوقات بحس انك حنين و بتحبني لدرجه كبيره و اوقات بحس انك قاسي و اني ماليش عندك و لا قيمه
.
.
.
في مكتب فارس الاسيوطي كان يتحدث مع مدير اعماله
فارس"الباشا عامل فيها عريس"لطفي"مبقاش يخرج و لا يسهر حتي و كوكي كمان مختفيه بقالها فتره"
فارس"انا عاوز في ظرف 24 ساعه تكون كل المعلومات علي مكتبي عندي فضول اعرف كل حاجه عن الي ملكت قلب الغول "
لطفي"أومرك يا باشا"
.
.
.
كان رحيم يتجهز للنزول و كانت حور تريد التحدث معه بشأن وضعها معهحور"رحيم ممكن نتكلم شويا"
رحيم"رحيم حاف كدا اتجرأتي اوي يا حور"
حور"انا عاوزه اعرف اخرت دا اي انت كنت عاوزني لمزاجك و اهو ليله مش اكتر بس ادبست في جوازه اقدر اعرف بقا اخرتها اي "
رحيم ببرود "اخرتها لما ازهق منك هطلقك معروفه"
حور"بسهوله كدا"
رحيم"امال انتي فاكره اي انبسطيلك يومين و تمنك محفوظ يا حوريتي"
حور بانفعال"يبقا احفظ كرمتي بقا و اطلق من دلوقت و اذا كان علي فلوسك فخلهملك "
رحيم بغضب "قولت مليون مره صوتك ما يعلاش فاهمه"
حور"لا مش فاهمه انت مفكرني اي انا بنت ناس و كرمتي اغلي عندي من اي حاجه و بقولك طلقني"
رحيم"لما يجيلي مزاج سلام"
حور"و انا مش هسكت يا رحيم و مش هطول مني شعرايه واحده فاهم"
.
.
.
وصل رحيم الشركه و اتجه الي مكتبه و كالعاده دخل عليه ايهم دون استإذان
كاد رحيم ان يتحدث و لكن قاطعه أيهم"و الله ما انت قايل حاجه ثم خرج و استأذن للدخول و دخل"رحيم"عملت اي"
أيهم"كله تمام بس هو انت بتعمل كل دا لي"
رحيم"الي اذوها لازم يتأذوا و بالقوي كمان"
أيهم" طب هي لي تعذبها معاك "
رحيم"لازم اتأكد من كل حاجه عشان ما اندمش بعد كدا"
أيهم"ماشي يا رحيم صحيح توحه بتقولك انت ناسي اتفاقها و لا اي"
رحيم"لا مش ناسي بس اخلص الموضوع دا و قولها الاقامه مستدامه يا توحه"
ايهم"يبقا ربنا يرحمني بقا "
رحيم و ايهم"ههههههه"
يتبع.
أنت تقرأ
عشقت حوريه بحر
Romanceفي زمن مضى و على إحدى الشواطئ بمصر نظرت لذلك الفتى الصغير الذي يبكي "بتعيط لي!" "ماما ماتت .. هو انتي حوريه بحر!" "ايوا ماما بتقول اني حوريه بحر " "بجد" اومئت تلك الفتاه ليعطيها الفتى سلسله على شكل مفتاح و هو يحمل القفل "اي دا" "ماما بتقول أنه حوري...