Leonardo gittikten bir iki saat sonra Ray odaya girdi. Elinde gümüş bir tepsi ve bir sürü yiyecek vardı.
Ray:Kahvaltı zamanı hanımefendi.
Yanına gelip tepsiyi bana verdi. Yemeğe başlarken öylesine sordum.
Alessa:Leonardo nereye gitti?
Ray:Bilmiyorum, bana da bilgi vermedi. Sanırım sadece Christian'ın haberi var.
Alessa:Anladım.
Yemeyi yerken Rayle hafif bir sohbetimiz vardı. Yemek bittiğinde Ray tepsiyi aldı, kenara koyarken hafif bir şekilde sırıtıyordu.
Ray:Yemeyi beğenedin mi?
Alessa:Evet, oldukça güzeldi.
Elimle kendimi yelledim. Bu gün her zamankiden daha sıcaktı.
Alessa:Camı açabilir misin acaba? Çok sıcak oldu.
Ray cevap vermedi ve bana bakıp öylece bekledi. Her saniye hava daha da sıcak oluyordu. Duşa girmeyi düşündüm.
Alessa:Ben duşa giriyorum-
Yataktan kalkar kalkmaz yere düştüm. Bacaklarımı hissetmiyordum. Saniyeler içinde kollarimdaki yetkimide kaybettim. Zar zor yatağa yaslandın.
Ray:Sanırım oldu.
Ray yanıma geldi ve beni kucaklayıp yatağa yatırdı. Elimi kaldıracak gücüm yoktu ama hâlâ düşünme yetkimi kaybetmemiştim. Bu orospu çocuğu yemeyime uyuşturucu katmıştı!
Ray:Terledin değil mi?
Elleri kıyafetlerime gitti ve tek tek çıkarttı. Engel olmak, bağırmak ve onu öldürmek istedim ama sikeyim ki tek yapabildiğim izlemekti.
Ray:Ben bir erkeğim Alessa, eğer önümde iç çamaşırı ile gezersen elbette azarım. Yani unutma, buna sende istekliydin.
Elleri vücudumda gezerken kurtulmaya çalıştım. Bağırmaya çalıştım ama ağzımdan çıkan tek sözler,
Alessa:Cehennemde yan orospu çocuğu.
Oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIN İÇİN YALVAR (18+)
RomanceGüçsüz, çekici ve hayat dolu kadınları kaçırıp yalvartan erkeğimiz bir gün bakışlarında hiç enerji kalmamış, güçlü ve bakire kızımızı gözüne kestirir. BİTTİ