27.BÖLÜM

1.2K 55 5
                                    

Alessa

O günden sonra bir daha Leonardo'yu görmedim. Taburcu olduğum gün Christian beni almaya geldi. Arabaya bindim. Havalimanına giderken Christian dikiz aynasından beni kontrol etti.

Christian:Umarım durumu anlıyorsundur Alessa, o sizi çok seviyor. Zaten bu kadar sevdiği için gitmeniz gerek.

Alessa:Biliyorum ama...

Ağlamamak için dudaklarımı ısırdım.

Alessa:Gitmektense yanında ölmeyi tercih ederdim.

Havalimanına geldiğimizde arabadan indik ve Christian bagajdan valizimi indirdi. Bir tane de kredi kartı verdi.

Christian:İçinde sana bir kaç ay yetecek para var.

Valizi ve kartı aldım.

Alessa:Teşekkürler, her şey için.

Son kez zorla gülümsedim.

Alessa:Ve üzgünüm, düğününe gelemedim, size mutluluklar.

Başka bir şey demeden uçağa bindim. Yol uzundu. Leonardo Fransaya bilet almıştı. Başımı cama yasladım ve uzaklaştığım şehri izledim. Her şey geride bırakmam mı gerekecekti? Hiç bir şey olmamış gibi.

~~~

Alessa:Siparişiniz?

Gülümsemeye çalıştım ama nafile, gülmek çok zordu. Gelen müşterilen siparişlerini verdiler. Kasaya gidip siparişleri söyledim. Kol saatimin çalmasıyla elimdekileri ve önlüğü bıraktım.

Alessa:Mesaim bitti.

Dedikten sonra çantamı aldım ve restorandan çıktım. Kapının önünde duran taksiye bindim.

"Nereye gidiyorsun?"

Tam evin adresini söyleyecekken vazgeçtim.

Alessa:Dlore dağına.

"Orası biraz uzak, pahalı tutar"

Alessa:Param var.

Şoför omuz silkti ve sürmeye başladı. Parise geleli bir ay olmuştu ama hiç bir şey unutamamıştım. O kadar acı vericiydi ki en ufak bir benzerlik beni ağlayacak seviyeye getiriyordu. On dakikalık bir yoldan sonra sağa gelmiştik. Parasını ödedim ve arabadan indim. Uçurumun kenarında olan banka oturdum. Kafamı toparlamak için hep buraya gelirdim ama bu gün başka bir amacım vardı.

Alessa:Dönüp dolaşıp yine bu duruma geldim demek.

Ayağa kalktım ve uçurumdan aşağı bakıp derin bir nefes aldım.

HAYATIN İÇİN YALVAR  (18+) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin