Alessa
Eve geldiğimizde Leonardo'ya dönüp söyledim.
Alessa:Seninle yatacağım.
Leonardo bana baktı ve kolunu omzuma atıp odaya ilerledi.
Leonardo:Elbette, seninle uyanmak bir zevk.
Alessa:Hayır, seninle yatmak istiyorum.
Leonardo bana baktı, bakışlarından onunda istediğini biliyordum. Yine de terddütlüydü. Eli yanağımda gezdi.
Leonardo:Bunu yapmak zorunda değilsin biliyorsun değil mi?
Alay ettim.
Alessa:Ben hiç bir şeye zorunlu değilim Leonardo.
Güldü.
Leonardo:O zaman...
Leonardo beni kucaklayıp basitçe omzuna attığında kıçıma bir şaplak yedim.
Leonardo:İstediğin olsun.
Leonardo
Alessa'yı yatağa bıraktığımda kapıyı kilitledim. Birisinin bu mükemmel anı bölmesine izin veremezdim. Bende yatağa çıktım ve kafasının bir tarafına dirseğimi koyup bir elimle ensesinden tuttum.
Leonardo:Kaç saniye nefesini tutabilirsin prenses?
Alessa:Ben...
Kıp kırmızıydı, ilk teklif eden o olmasına rağmen oldukça pasifti. Cevabını beklemeden dudaklarına kapandım. Gözlerini kapattı ve dudaklarını oynattı.
Dudaklarım yukarı kıvrıldı. Dilimi onun dudaklarında gezdirdim ve aralarına girdim. Ağzını açtığında daha ıslak ve daha tutkulu olan öpüşmemiz başladı. Bir elini benim yüzüme, diğer elini saçlarıma attı. Kısa sürede omzumu pat patladı. Nefesinin bittiğini anlayıp geri çekildim.
Leonardo:22 saniye, fena değil prenses.
Alessa kaşlarını çattı ve yakamdan tutup kendine çekti. Beni öpeceğini sanarak güldüm ama dudaklarımız çok yakınken durdu ve yerlerimizi değiştirip kucağıma oturdu.
Alessa:Benimle alay etme Malysh*
Bebeğim (erkeklere denir)*
Vücudumdaki tüm ısı sikime inerken o üstümde kıpırdanıyordu. Onu altıma alıp hızlıca becermek istesemde şu mükemmel görüntüyü bozamadım.
Üstündeki T-shirt'ünü çıkartıp yere attı. Üstümde hafifçe yükseldi ve eteğinin altından iç çamaşırını çıkarttı. Tanrım şu ana kadar hiç bu kadar azmamıştım.
Leonardo:Eteğinide çıkart.
Güldü ve beni tekrarladı.
Alessa:Bana emir verme.
Dişlerimi sıktım. Bana emir verdiğinde kesinlikle çok sexy oluyordu. Kemerimi çözüp pantolon ve iç çamaşırımı biraz indirdi.
Kaya gibi olmuş aletimin üstüne geçip sadece sürtündü. Hissettiğim ıslaklık ve sıcaklalık ile kafamı yana yatırdım. Benimle alay ediyordu! Dayanamayarak onu bileğinden tuttum ve hızlıca altıma aldım.
Leonardo:Beni oldukça azdırıyorsun prenses, üstesinden gelebilecek misin?
Güldü ve gömleğinin düğmelerini açmaya başladı.
Alessa:Şansımı denerim.
Geri çekildim ve gömleğimi tamamen çıkarttım. Ellerim Alessa'nın sırtına ulaştı ve sütyenini çözüp attım. Göğüslerine ve daha aşağlarına inecektim ve şu an en fazla istediğim şey beyaz boynuna mor izler bırakmaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIN İÇİN YALVAR (18+)
RomantikGüçsüz, çekici ve hayat dolu kadınları kaçırıp yalvartan erkeğimiz bir gün bakışlarında hiç enerji kalmamış, güçlü ve bakire kızımızı gözüne kestirir. BİTTİ