Παραμονές Χριστουγέννων και ενώ όλος ο πλανήτης έβαζε τα γιορτινά του, στα σπίτια της Ελένης και του Μιλτιάδη το κλίμα ήταν πένθιμο.
Υποκρινόταν για χάρη των παιδιών πως όλα ήταν καλά αλλά δεν έπειθε κανέναν. Τα κορίτσια ζητούσαν διαρκώς τον πατέρα τους. Έβρισκε αφορμές για να τις πηγαίνει στου Μιλτιάδη και να τις αφήνει εκεί για ώρες. Δεν της ήταν εύκολο να τον βλέπει να τριγυρίζει μέσα στο σπίτι τους ούτε να ανταλλάσσει μαζί του περιττές κουβέντες.
-Καρδιά μου, μεθαύριο είναι..
-Ξερω τι είναι μεθαύριο, δεν περιμένω από σένα να μου θυμίσεις τη γιορτή της κόρης μου. Και κόψε αυτό το "καρδιά μου", καταντάει γελοίο.
-Πρέπει να τη γιορτάσουμε όλοι μαζί. Δε θα κάνουμε το παιδί μπαλάκι τέτοια μέρα.
-Θα σε αφήσει η γκόμενα σου να έρθεις για να γιορτάσεις με το παιδί σου;
-Σταματα το αυτό που κάνεις. Σε παρακαλώ. Ξέρεις πως δεν ισχύει τίποτα και με βασανίζεις για ένα καπρίτσιο.
-Ωστε έτσι ε; Αυτό πιστεύεις για μένα;
Οι τόνοι ανέβηκαν επικίνδυνα, πριν εκτραχυνθει τελείως η κατάσταση εμφανίστηκε στο μικρό σαλονακι του Μιλτιάδη η Ευγενία.
-Μαλωνετε; Γιατί; Τι έγινε πάλι;
-Όχι ψυχή μου, μη μου στεναχωριέσαι. Δε μαλώνουμε, μιλάμε με τη μαμά για τη γιορτή σου. Πώς θα σε γιορτάσουμε λουλουδάκι μου. Να μας πεις και τι δώρο θέλεις να σου πάρουμε. Σκέφτηκες;
-Δε θέλω δώρο από μαγαζί μπαμπά. Θέλω εσάς.
-Εμας μας έχεις μάτια μου, εδώ είμαστε,είπε η Ελένη δακρυσμένη.
-Θέλω να είμαστε όλοι μαζί εκείνη τη μέρα. Να φάμε όλοι μαζί, να πούμε τραγούδια με τη θεία Δρόσω, να μας πει ιστορίες ο παππούς. Όπως πάντα.
-Ετσι θα γίνει καρδούλα μου. Θα πάω σήμερα κιόλας να ψωνίσω και να φτιάξω τα πιο νόστιμα φαγητά για τη γιορτή της κουκλίτσας μου.
-Και γαλακτομπούρεκο που αρέσει στο μπαμπά και το Βιολετακι μας;
-Ότι λαχταράει η ψυχούλα σου, κορίτσι μου.
Παραμονή Χριστουγέννων, ανήμερα της ονομαστικής γιορτής της Ευγενίας, το σπίτι της Ελένης ντύθηκε στα γιορτινά. Ένα τεράστιο τραπέζι με όλα τα καλουδια στήθηκε από νωρίς. Θείες, θείοι, παππούς, γιαγιά, ξαδέρφια, νονοί και κυρίως οι πέντε τους γιόρταζαν με χαρά το κορίτσι.
BẠN ĐANG ĐỌC
Η ΜΟΙΡΑ 🧶
FanfictionΜια σχέση που έπρεπε να κρατήσει, διαλύθηκε. Δύο γάμοι που δεν έπρεπε να γίνουν, έγιναν. Ένα μωρό, δύο πατεράδες, πολλοί νεκροί και πάνω απ' όλα ο έρωτας,ο ανυπέρβλητος και απόλυτος.