-Αγοριτσα μου, δες σε παρακαλώ τι κάνουν τα μικρά; Μήπως ξεσκεπάστηκαν. Νιώθω βαριά τα πόδια μου σήμερα, δεν έχω δύναμη να πάω.
-Παω κόρη μου, κάτσε εσύ, δεν πέρασες και λίγα σήμερα.
Η Δροσω καθισμένη στον καναπέ προσπαθούσε να ξεκουραστεί, δεν το παραδεχόταν αλλά η ταλαιπωρία της μέρας την επιβάρυνε. Στην κουζίνα η Ασημίνα έφτιαχνε μια περιποιημένη κοτόσουπα και ενα δυναμωτικο ρόφημα που τους έφτιαχνε η μάνα τους όταν ήταν μικρές. Ήθελε να τα έχει έτοιμα και πρωί πρωί που θα πήγαινε ο Νικηφόρος στη Λάρισα για δουλειές να την άφηνε στο νοσοκομείο.
-Κοριτσιααααα, Δροσω, Ασημίνα , ούρλιαξε σχεδόν η Αγοριτσα.
-Τι φωνάζεις καλέ; Θα ξυπνήσεις τα παιδία.
-Ποια παιδιά να ξυπνήσω κόρη μου που η καμαρη τους είναι άδεια;;
-Αγοριτσα τι λες; Που χάθηκαν τόσα παιδιά;
-Τα δικά σας κοιμούνται, της Ελένης, πάλι, είναι άφαντα. Τα κρεβάτια είναι ανέγγιχτα και το παράθυρο της καμαρης ανοιχτό.
-Χριστε μου, λες να πήδηξαν από κει;
-Τωρα θα μάθουμε, αποκλείεται να έκαναν κάτι αυτές και να μην το ξέρει ο Σέργιος. Κι ας μας κάνει τον κοιμισμένο. Θα του βγάλω τα αυτιά..
...........
-Λεγε Σεργιε, λέγε γιατί ανεβάζω πίεση. Που είναι τα κορίτσια;
-Πού να ξέρω βρε μαμά, εγώ κοιμάμαι.
-Αποκλειεται να μην ξέρεις. Λέγε παιδί μου. Καταλαβαίνεις τη σοβαρότητα της κατάστασης;;; Πού γυρνάνε μικρά παιδιά μες στη νύχτα; Αν τα αρπάξει κανείς και τους κάνει κακό; Αν τα φάει κανένα άγριο θηρίο;
-Τι άγριο θηρίο μωρέ μαμά; Έχει θηρία στη Λάρισα;
-ΠΟΥ;;;;;; φώναξαν ταυτόχρονα οι τρείς γυναίκες.
-Εισαι με τα καλά σου; Ήξερες ότι κανόνιζαν να πάνε στη Λάρισα και δεν μας είπες τίποτα;; Καταλαβαίνεις τη σοβαρότητα της κατάστασης;;;
Υπό της φωνές της μάνας του ο Σέργιος κατάλαβε πως μάλλον έκαναν κουταμαρα και άρχισε να κλαίει.
-Δε μπορούσα να αποκαλύψω το μυστικό τους. Τι είμαι; Καρφί;
-Συνενοχος είσαι Σεργιε. Αν πάθουν κάτι να δω πως θα αντικρύσεις τη θεία σου.
-Φτανει Ασημίνα, δεν έχει νόημα αυτό που κάνεις.
-Καλα σου λέει κόρη μου. Έλα αγοράκι μου, πες μας. Τι πήγαν να κάνουν στη Λάρισα;
KAMU SEDANG MEMBACA
Η ΜΟΙΡΑ 🧶
Fiksi PenggemarΜια σχέση που έπρεπε να κρατήσει, διαλύθηκε. Δύο γάμοι που δεν έπρεπε να γίνουν, έγιναν. Ένα μωρό, δύο πατεράδες, πολλοί νεκροί και πάνω απ' όλα ο έρωτας,ο ανυπέρβλητος και απόλυτος.